Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מאמין שיבדקו בדיוק כמו שלא בודקים את ה-ESP ברכב או את המזגן (שתכלס די קל לבדוק) שניהם מערכות חובה ברכב חדש בישראל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מאמין שיבדקו בדיוק כמו שלא בודקים את ה-ESP ברכב או את המזגן (שתכלס די קל לבדוק) שניהם מערכות חובה ברכב חדש בישראל.

ESP, ABS, בלון מטפה בטנדרונים ומעלה, אפוד זוהר בכל רכב, כל אלה חובה שיהיו ברכב וטרם יצא לי שביקשו לבדוק את הימצאות הדברים האלה בבדיקה השנתית.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

דווקא אפוד ומטפה בודקים בד"כ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ESP, ABS, בלון מטפה בטנדרונים ומעלה, אפוד זוהר בכל רכב, כל אלה חובה שיהיו ברכב וטרם יצא לי שביקשו לבדוק את הימצאות הדברים האלה בבדיקה השנתית.

 

בטסט אצלי בודקים תמיד מטפה, לא רק בודקים שהוא קיים פיזית אלא בודקים שהשעון שלו באיזור הירוק. פעם אחת נכשלתי על זה ,השעון של המטפה היה מחוץ לאיזור הירוק. ואז צריך לקנות חדש או מילוי מחדש של הישן.

 

בודקים אפוד זוהר ובודקים שאין נורות דולקות ABS, ESP, Check engine בלוח שעונים.

 

 

פורסם
בטסט אצלי בודקים תמיד מטפה, לא רק בודקים שהוא קיים פיזית אלא בודקים שהשעון שלו באיזור הירוק. פעם אחת נכשלתי על זה ,השעון של המטפה היה מחוץ לאיזור הירוק. ואז צריך לקנות חדש או מילוי מחדש של הישן.

 

בודקים אפוד זוהר ובודקים שאין נורות דולקות ABS, ESP, Check engine בלוח שעונים.

 

כנראה שאני ואתם חווינו דברים שונים.

כאשר היה לי טנדרון, לעיתים היו בודקים ולעיתים לא, אם היה לי מטפה כיבוי.

 

בנוגע לאפוד, מאז החוק, אני חושב שרק פעם אחת בדקו לי.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
אני לא אתפלא אם באיזשהו שלב יתחילו לבדוק את התקינות של המובילאיי בטסט, או לפחות שהיא נדלקת.

כבר היום אפשר להכשל בטסט כאשר נורית אזהרה דולקת בלוח השעונים.

 

בטסטים יבדקו כל דבר שיש להם תרופת נגד כדי לתקנו. לא נראה לי שיתחיל לשבת מתקיםן מערכות מוביילי ליד כל מכון טסטים מעכשיו.

פורסם

נהגתי שבוע שעבר באוטו חדש עם מובלאיי חדש. אחרי שהאוטו חנה הרבה זמן בשמש המובלאיי לא עבד איזה 10 דקות. אחרי זה חזר לעבוד רגיל.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בטסטים יבדקו כל דבר שיש להם תרופת נגד כדי לתקנו. לא נראה לי שיתחיל לשבת מתקיםן מערכות מוביילי ליד כל מכון טסטים מעכשיו.
למה לא? כמו שהם שולחים אותך לקנות תוסף כשמתחשק להם, ישלחו אותך לאיזה חשמלאי ליד המכון שישחק בזה קצת ויתן לך אישור שזה תקין תמורת כמה עשרות ש"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בטסטים בודקים גם פח זבל לפעמים.

 

בקיצור - המובילאיי הזה מזכיר את גלאי הרברס הפשוטים שלאט לאט מתחילים להתפגר: מפסיק לצפצף (מצפצף רק בימים חמים ממש), אחר כך - נשרפים אחד אחד הלדים - מהאדום לצהוב ולירוק.

במובילאיי אני מניח שיש יותר אפשרויות נחמדות לתקלות.

alfa 156 2.5.

פורסם
למה לא? כמו שהם שולחים אותך לקנות תוסף כשמתחשק להם, ישלחו אותך לאיזה חשמלאי ליד המכון שישחק בזה קצת ויתן לך אישור שזה תקין תמורת כמה עשרות ש"ח.

 

 

אם משרד התחבורה ינחה לבדוק את המובלאיי בטסט, אני מניח שיעשו בדיקה בסיסית. קיום + זה שהוא לא מציג הודעת תקלה.

 

 

פורסם
אין לי מושג על מה אתה מדבר

אמש 3 שנים עם מובילאיי והכל חלק!!

יש לכך 2 הסברים.

1. יש לך מוביילי תקול שלא מתנתקת ב70 מעלות חום.

2. אתה לא מחנה את רכבך תחת כיפת השמיים בימי הקיץ החמים.

פורסם
יש לכך 2 הסברים.

1. יש לך מוביילי תקול שלא מתנתקת ב70 מעלות חום.

2. אתה לא מחנה את רכבך תחת כיפת השמיים בימי הקיץ החמים.

1. לא מצחיק.

2. לא נכון.

המובילאיי עובד מעולה, חונה בבית יחסית מוצל (יחסית), ובעבודה תחת כיפת השמים יום יום מזה 4 שנים.


×
×
  • תוכן חדש...