Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום הנכבדים

 

ברשותי אלמרה 2004

לפני כמה ימים הרכב נכבה במהלך הנסיעה ונדלקה נורת תקלה בצבע כתום.

 

כרגע הרכב נוסע אבל יש בעיה בהתנעה ובסחיבה

 

לאחר בדיקת מחשב במוסך הופיע תקלת חיישן קראנק

המוסך החליף אותו בחיישן שהיה לו במקום, עשה איפוס למחשב, הנורה נדלקה שוב והבעיה לא נפתרה.

 

במוסך אחר אמרו שחייבים להחליף ביחד עם חיישן הקראנק גם חיישן קאמשפט (גל זיזים) וצריך לקנות אותם ביחד, עלות הטיפול כ 1000 ש"ח.

 

שאלתי היא: כבר החליפו את חיישן הקראנק, האם אני חייב לקנות סט חיישנים או שמספיק לקנות רק את חיישן הקאמשפט?

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי נוהג
פורסם

אכן מחליפים את שניהם יחד והם נמכרים זוג בקופסא אחת בסביבות ה 750 במוסך היבואן.

 

לאור העלות הגבוה שקול להזמין מחול.

אגב שני החיישנים זהים לחלוטין.

פורסם

שמו לי משומשים והבעיה לא נפתרה. חייבים חדשים?

 

אולי יש בעיה אחרת שגורמת למחשב לדווח על תקלה בחיישן קראנק?

 

מאיזה אתר מומלץ להזמין?

פורסם

ייתכן והבעיה היא סליל הצתה תקול..תגיד להם שייבדקו גם את הכיוון הזה. לא מיזמן בדקתי אלמרה 2006 אחרי שלא מעט פעמים הבחור היה במורשה על תופעה דומה ובמורשה בכלל לא איבחנו קוד תקלה אז שלחו אותו כל פעם מחדש הביתה בטענה שאם אין קוד אין לו מה להגיע. בכל מיקרה ב 3 דקות של בדיקה כמובן באופן עצמאי נמצא הסליל התקול. לא בעיה לבדוק זאת באופן עצמאי אם תרצה הכוונה.

פורסם

אולי החיישנים תקולים.

נסה לחליף שוב חיישנים לשלול בעיה בהם במידה והבעיה ממשיכה אז שרשרת התזמון התארכה.

האם יש לך רעשים מכיוון שרשרת הטיימינג? בעיקר בסרק או גז חלש בעמידה במקום?

 

סלילי הצתה בניסאן אלמרה הולכים רק כאשר כל הרכב עולה באש( או ברצינות נדיר ביותר תקלה בהם)

פורסם
אולי החיישנים תקולים.

נסה לחליף שוב חיישנים לשלול בעיה בהם במידה והבעיה ממשיכה אז שרשרת התזמון התארכה.

האם יש לך רעשים מכיוון שרשרת הטיימינג? בעיקר בסרק או גז חלש בעמידה במקום?

 

סלילי הצתה בניסאן אלמרה הולכים רק כאשר כל הרכב עולה באש( או ברצינות נדיר ביותר תקלה בהם)

 

כניראה באלמרה שאצלה החלפתי בגלל שזה כל כך נדיר המוסך לא הצליח לעלות על זה?

פורסם
אולי החיישנים תקולים.

נסה לחליף שוב חיישנים לשלול בעיה בהם במידה והבעיה ממשיכה אז שרשרת התזמון התארכה.

האם יש לך רעשים מכיוון שרשרת הטיימינג? בעיקר בסרק או גז חלש בעמידה במקום?

 

סלילי הצתה בניסאן אלמרה הולכים רק כאשר כל הרכב עולה באש( או ברצינות נדיר ביותר תקלה בהם)

 

יש קצת רעש מדי פעם.

 

האם זה נכון ששני החיישנים זהים? אם כך מדוע הקאמשאפט עולה כפול 3

פורסם (נערך)

החיישנים נמכרים כזוג ושניהם זהים לחלוטין ניתן להפוך בניהם.

אם יש רעשים מהשרשרת והחיישנים תקינים אין ברירה אלא להחליף קיט שרשרת שמחירה בשמיים עדיף להחליף מנוע זול יותר וטוב יותר, שהשרשרת מתארכת ומרעישה משמע יש בלאי פנימי גבוה במנוע השקעת קיט שרשרת עם עבודה לא כל כך כדאית אבל תלוי במה שתבחר.

 

מאור תקלה בסלילים מאוד נדירה אם החלפת והבעיה נפתרה אז חבל שלא השתתפת בהגרלה משמעותית יותר (;

 

כאשר השרשרת מרעישה משמע יש "רטט" בתנועה של הקאמשפטים החיישן קאמשפא מקבל אותות לא יציבים וההצתה וההזרקה משתבשים לכן המנוע כבה.

 

לפי הכל תהיה בטוח שאתה מתקין חיישנים תקינים.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...