שלום לחברי הפורום הנכבדים
ברשותי אלמרה 2004
לפני כמה ימים הרכב נכבה במהלך הנסיעה ונדלקה נורת תקלה בצבע כתום.
כרגע הרכב נוסע אבל יש בעיה בהתנעה ובסחיבה
לאחר בדיקת מחשב במוסך הופיע תקלת חיישן קראנק
המוסך החליף אותו בחיישן שהיה לו במקום, עשה איפוס למחשב, הנורה נדלקה שוב והבעיה לא נפתרה.
במוסך אחר אמרו שחייבים להחליף ביחד עם חיישן הקראנק גם חיישן קאמשפט (גל זיזים) וצריך לקנות אותם ביחד, עלות הטיפול כ 1000 ש"ח.
שאלתי היא: כבר החליפו את חיישן הקראנק, האם אני חייב לקנות סט חיישנים או שמספיק לקנות רק את חיישן הקאמשפט?
תודה מראש