Jump to content

נוהג

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של נוהג

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש קצת רעש מדי פעם. האם זה נכון ששני החיישנים זהים? אם כך מדוע הקאמשאפט עולה כפול 3
  2. שמו לי משומשים והבעיה לא נפתרה. חייבים חדשים? אולי יש בעיה אחרת שגורמת למחשב לדווח על תקלה בחיישן קראנק? מאיזה אתר מומלץ להזמין?
  3. שלום לחברי הפורום הנכבדים ברשותי אלמרה 2004 לפני כמה ימים הרכב נכבה במהלך הנסיעה ונדלקה נורת תקלה בצבע כתום. כרגע הרכב נוסע אבל יש בעיה בהתנעה ובסחיבה לאחר בדיקת מחשב במוסך הופיע תקלת חיישן קראנק המוסך החליף אותו בחיישן שהיה לו במקום, עשה איפוס למחשב, הנורה נדלקה שוב והבעיה לא נפתרה. במוסך אחר אמרו שחייבים להחליף ביחד עם חיישן הקראנק גם חיישן קאמשפט (גל זיזים) וצריך לקנות אותם ביחד, עלות הטיפול כ 1000 ש"ח. שאלתי היא: כבר החליפו את חיישן הקראנק, האם אני חייב לקנות סט חיישנים או שמספיק לקנות רק את חיישן הקאמשפט? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...