Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

 

האם אפשרי לחבר את הסלולרי האנדרוידי שלי לסיטרואן C3? אמנם נאמר במפורש שהיא תומכת בCarPlay עבור מכשירי אפל, אבל יש לה גם MirrorLink ואפילו הצלחתי להגניב מבט לאייקון של Android Auto במסך המגע..

 

האם למישהו יש נסיון עם חיבור כזה?

פורסם

היום קבלתי את ה- C3 החדשה שלנו.

 

אכן יש אייקון של אנדרואיד אוטו.

 

איך אני מוריד את האפליקציה לטלפון שלי?

 

הגישה בחנות של גוגל חסומה מישראל.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

Using Tapatalk

פורסם

אני ניסיתי בזמנו בC3 ולא עבד לי, אבל הטלפון שלי כבר בן 3.

במכוניות אחרות עובד לי, ספציפית במכונית של PSA זה עבד לי ב5008.

אבל מה זה עוזר לך אם למישהו אחר זה עובד? תוריד ותבדוק , אתה זה שהולך להשתמש בזה.

פורסם
אני ניסיתי בזמנו בC3 ולא עבד לי, אבל הטלפון שלי כבר בן 3.

במכוניות אחרות עובד לי, ספציפית במכונית של PSA זה עבד לי ב5008.

אבל מה זה עוזר לך אם למישהו אחר זה עובד? תוריד ותבדוק , אתה זה שהולך להשתמש בזה.

 

:-D

לבדוק בעצמי זה הobvious...

 

עדיין לא רכשתי אותה כמובן, בהתלבטות. לכן אין לי אפשרות לבדוק.

פורסם

שמח לדווח שאנדרואיד אוטו עובד ב- C3.

 

חבל רק שריבוע הוראות הנסיעה בגוגל מפות מפריע לראות את נתיב הנסיעה...

 

בנוסף, אפל מיוזיק לא נתמך, אז אי אפשר לשמוע מוסיקה מהאפליקציה במקביל אלא רק מקבצי מוסיקה שנמצאים על הטלפון.

 

20180515_145154_HDR.jpeg

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

Using Tapatalk

פורסם

לפי אתר אנדרואיד, אפליקציות ספוטיפיי ו-ווייז תומכות.

 

אולי הגיע הזמן להתקין אותן.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

Using Tapatalk

פורסם

חדשות מעולות!

אולי הוא חוסם בגלל שזה בעברית? בטוח יש דרך לשנות את הinterface לאנגלית.

 

אגב, אם אני לא טועה, באנדרויד אוטו אפשר לבחור בין וייז לגוגל מאפס..אז הבעיה אמורה להיפתר כך או כך

×
×
  • תוכן חדש...