Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

מישהו יכול לתת חוות דעת על סיאט לאון 2013 (צורה ישנה) דגם קופה פלוס מנוע 1.8TSI, אוטומט?

הרכב יד 1 עם 72 אלף ק"מ

שמעתי על בעיות זלילת שמן וגם לא מעט תלונות על הגיר

פורסם

אם הרכב בן מעל 5 לא הייתי מתקרב-הגיר עלול להיות שקול (וסליחה אם יעלב חבר פורום כאן) ללא פחות מרולטה רוסית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם הרכב בן מעל 5 לא הייתי מתקרב-הגיר עלול להיות שקול (וסליחה אם יעלב חבר פורום כאן) ללא פחות מרולטה רוסית.

 

שקול מאיזה בחינה? הגיר ה"בעייתי" הוא הDSG7 וזה רק המצמדים, לא הגיר עצמו. אני לא יודע עם ללאון ב13 היה DSG7, אבל התגובה שלך לא מועילה בשום דרך.

פורסם
שקול מאיזה בחינה? הגיר ה"בעייתי" הוא הDSG7 וזה רק המצמדים, לא הגיר עצמו. אני לא יודע עם ללאון ב13 היה DSG7, אבל התגובה שלך לא מועילה בשום דרך.

 

יש לו DSG7

פורסם

בגדול, יש לך שמיעה טובה.

 

אבל השאלה מה הצרכים שלך, ומה האלטרנטיבית. הלאון בגרסה הזו היא לא שיא האמינות (גם הגיר, יותר נכון מצמדים ומכטרוניק) וגם המנוע.

 

אם אתה מחפש רכב משפחתי אמין, אז לאון ממש לא בשבילך. אם אתה המחפש רכב משפחתי מהיר, ומבין את המשמעות הכספית של התקלות הפוטנציאליות האלו, אז אולי (למרות שאפשר לחשוב לפחות על ג'ולייטה כאלטרנטיבה עדיפה).

 

בקיצור, תגדיר צרכים ותקציב, ומשם אפשר יהיה להתקדם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם הרכב יד ראשונה שווה לחפור ולנבור בהיסטוריית טיפולים ככל שיש ממורשה היבואן.

אם מופיעה בהיסטוריה החלפת מכטרוניקס (מחשב גיר) לפחות אז מצמדים זה עניין של כ 4000 ש"ח ומו"מ מעט קשוח יותר מול הקונה.

מכטרוניקס-אם לא הוחלף עדיין ויזדקק להחלפה במשמרת שלך עלול לעלות באיעזור ה 8000 ואולי אף יותר וזה כבר הופך את הרכישה (אם נשקלל מצמדים שרוב הסיכוייים תזדקק להחליף בזמן כזה/אחר) ללא כדאית,אלא אם המוכר יורד ממש חזק במחיר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בשנים האלה המנועים כבר לא בעייתיים, עניין השמן נפתר במהלך 2012.

לגבי עניין הגיר, יש פה איזשהי נטייה להפחדה מוגזמת. כן הוא לא שיא האמינות זה נכון אבל היום ניתן לטפל בדברים האלה מחוץ לצ'מפיון בעלויות סבירות, מעבר לכך אם הרכב כבר טופל בעבר אצל היבואן במסגרת האחריות שווה לבדוק מה הוחלף ומתי, אם זה קרה בשנה-שנתיים האחרונות סבירות נמוכה שיחזור על עצמו.

 

לגבי הרכב עצמו, אני מחזיק לאון 1.8 DSG כבר 3 וחצי שנים. ברכב שלי הוחלפו מצמדים פעמיים, בפעם הראשונה ההתאמה לרכב לא הייתה מוצלחת ולכן לאחר חודש הם הוחלפו בשנית בסט מצמדים מסוג אחר. מעבר לכך מבחינת אמינות ברכב הוחלף מסנן פחם והמיכל שלו (קניסטר) ובטיפול האחרון התגלתה נזילה ממשאבת המים והיא הוחלפה.

הטיפולים במוסכי היבואן לא זולים אבל יש מוסכים אחרים שיודעים לטפל במקצועיות ברכבים האלה ובעלויות סבירות לחלוטין כמו מוסך רון למשל.

הרכב עצמו זריז ומציע נוחות נסיעה טובה, בעיני שילוב דיי מוצלח בין ריסון ונסיעה מוצקה לבין ספיגת מהמורות. ההתנהגות פושרת למדי אבל אם נהיגה מהירה וזורמת עושה לך את זה אתה תוכל להנות ממנו.

החסרון המרכזי בעיני הוא איכות חומרים בינונית בלבד בתא הנוסעים, איכות ההרכבה בסדר גמור. אצלי חסר דיבורית מקורית וזה קצת מעצבן אבל למיטב זכרוני בקופה זה קיים כולל שליטה מההגהוקיים אבזור נוסף כך שהמצב שם לא רע.

 

אם אהבת את הרכב הייתי מנסה לברר לעומק את ההיסטוריה של הגיר וכמובן לבצע בדיקה מסודרת ולגשת עם התוצאות למוסך מתמחה שיעריך את עלות יישור הקו במידה ויתעורר צורך.

פורסם
בשנים האלה המנועים כבר לא בעייתיים, עניין השמן נפתר במהלך 2012.

לגבי עניין הגיר, יש פה איזשהי נטייה להפחדה מוגזמת. כן הוא לא שיא האמינות זה נכון אבל היום ניתן לטפל בדברים האלה מחוץ לצ'מפיון בעלויות סבירות, מעבר לכך אם הרכב כבר טופל בעבר אצל היבואן במסגרת האחריות שווה לבדוק מה הוחלף ומתי, אם זה קרה בשנה-שנתיים האחרונות סבירות נמוכה שיחזור על עצמו.

 

לגבי הרכב עצמו, אני מחזיק לאון 1.8 DSG כבר 3 וחצי שנים. ברכב שלי הוחלפו מצמדים פעמיים, בפעם הראשונה ההתאמה לרכב לא הייתה מוצלחת ולכן לאחר חודש הם הוחלפו בשנית בסט מצמדים מסוג אחר. מעבר לכך מבחינת אמינות ברכב הוחלף מסנן פחם והמיכל שלו (קניסטר) ובטיפול האחרון התגלתה נזילה ממשאבת המים והיא הוחלפה.

הטיפולים במוסכי היבואן לא זולים אבל יש מוסכים אחרים שיודעים לטפל במקצועיות ברכבים האלה ובעלויות סבירות לחלוטין כמו מוסך רון למשל.

הרכב עצמו זריז ומציע נוחות נסיעה טובה, בעיני שילוב דיי מוצלח בין ריסון ונסיעה מוצקה לבין ספיגת מהמורות. ההתנהגות פושרת למדי אבל אם נהיגה מהירה וזורמת עושה לך את זה אתה תוכל להנות ממנו.

החסרון המרכזי בעיני הוא איכות חומרים בינונית בלבד בתא הנוסעים, איכות ההרכבה בסדר גמור. אצלי חסר דיבורית מקורית וזה קצת מעצבן אבל למיטב זכרוני בקופה זה קיים כולל שליטה מההגהוקיים אבזור נוסף כך שהמצב שם לא רע.

 

אם אהבת את הרכב הייתי מנסה לברר לעומק את ההיסטוריה של הגיר וכמובן לבצע בדיקה מסודרת ולגשת עם התוצאות למוסך מתמחה שיעריך את עלות יישור הקו במידה ויתעורר צורך.

 

מה דעתך על גיר אוטומט של איביזה 2014 1.2TSI

פורסם

אותו גיר, אותן בעיות.

אם כבר אז נסה איביזה 1 ליטר מסוף 2015 והלאה, לא שמעתי על בעיות גיר בשידוך למנוע 1 ליטר אבל אולי לא נצבר עדיין מספיק ניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...