Jump to content

ronl95

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ronl95

  1. ronl95

    מפתח חכם אאודי A3

    כי אם אינני טועה , בידיות יש את המגרעות הקטנות האלה ללחיצה על מנת לנעול. לא קיבלתי עדיין את הרכב ..
  2. ronl95

    מפתח חכם אאודי A3

    אין אפשרות לקידוד בלבד?
  3. שלום, יש אפשרות להפוך את המפתח לאוטו מהתנעה ללא מפתח לפתיחת דלתות ללא מפתח? A3 חדשה.
  4. ronl95

    קלאצ׳ים באאודי a3 שנת 2020

    החלפתי קלאצים לאיביזה ידנית ב 2600 שקל , זה לא יהיה יקר בהרבה??
  5. ronl95

    קלאצ׳ים באאודי a3 שנת 2020

    הרבה פקקים , רב הנסיעות בעיר.. האוטו נראה כמו חדש אבל אני חושש מהתעסקות עם הקלאצים האלה
  6. ronl95

    קלאצ׳ים באאודי a3 שנת 2020

    שווה לקנות את הרכב שנת 2020 עם 12 אלף קמ?
  7. אהלן, מישהו יודע איזה קלאצ׳ים יש באאודי a3 , 35 tfsi שנת 2020?
  8. יש לי איביזה 18 דגם רפרנס , הוא מגיע עם מסך 5 אינץ שחור לבן , בדגמים היותר מתקדמים של האוטו ה fr למשל יש מסך 8 אינץ' יפיפה ורציתי לדעת האם אני אוכל להתקין את המסך הזה באוטו שלי https://picclick.co.uk/Seat-Ibiza-Fr-2018-Radio-Sat-Nav-Navigation-183474205670.html זה שלי : https://m.imgur.com/a/dtdmX8N
  9. הוצאתי דברים מהם, אבל אין ריפוד מעור בהגה וכאלה, ידיות..
  10. מה בנוגע לידיות ולכיסוי עור? הכיסויים הם סטנדרטיים? או שיש גדלים מיוחדים? אולי אם יש מקום מומלץ במרכז במחיר הוגן אני אעשה שם, המלצות?
  11. יש המלצות למתקין באיזור המרכז? רמת גן, תל אביב , ראשון לציון פ"ת?
  12. אהלן חברה הזמנתי איביזה רפרנס חדשה, והייתי רוצה להוסיף לה כל מיני דברים קוסמטיים פנימיים ואולי גם חיצוניים כמו למשל משהו לידיות בדלת ולמראות כי הן בצבע שחור.. לא יודע אם ניקל תהיה הבחירה הטובה משום שהרכב בצבע כחול קריסטל. לבפנים נניח כיסוי יפה מעור בתפירה, משענת לנהג ואולי גם להחליף את ידית ההילוכים לכזאת כמו בגרסאות המתקדמות יותר. אם תוכלו להכווין אותי ללינקים באיביי אני אשמח מאוד. עוד הצעות יתקבלו בברכה. תודה!
  13. ואם נניח אני אעלה עוד קצת את התקציב , במערכות שהצעת אפשר יהיה לתפקד גם דרך ההגה?
  14. אהלן חברה, רכשתי איביזה חדשה דגם רפרנס וזה מגיע עם מסך 5 אינץ פשוט שחור לבן, הייתי רוצה איזה מסך מולטימדיה טוב שלא יהיה נורא יקר ושיתמוך באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. מעדיף לא טאבלט אנדרואיד ובמחיר לא מופרז מדע משהו כמו 1500 ומתחת. תודה רבה
  15. למען האמת התקשרתי אליו וכל מה שהיה לו להגיד לי : "יקר" כששאלתי כמה הוא ענה יקר מאוד.. קיצר לא אמר מחיר אפילו..
  16. איזור המרכז, רמת גן
  17. היי חברים יש ברשותי פולקסווגן פולו 2006 ויש לי בעיה בדלת האחורית הימנית. כשאני פותח את האוטו עם השלט היא לא נפתחת לא מבחוץ ולא מבפנים, כשאני מתניע את האוטו ואני משחק עם הכפתורים שבדלת הנהג, פתיחה סגירה פתיחה סגירה היא נפתחת בסופו של דבר. כשאני בא לנעול את האוטו עם המפתח הצ'ופצ'יק בדלת הזאת לא יורד למטה כביכול צריך לפתוח את הדלת (כשהאוטו נעול) ואז להוריד פיזית את הצ'ופצ'יק ולסגור את הדלת. בכניסה הבאה לרכב שוב לא נפתח וחוזר חלילה. מה אפשר לעשות ? המוסכים רוצים להחליף את כל מנגנון הנעילה וזה מאוד יקר. קראתי כמה פוסטים שרושמים לפרק את הריפוד של דלק הנהג ולשחק שם במגעים.. (שזה דיי הגיוני כי הדלת נפתחת רק בעזרת הכפתורים של הנהג). בנוסף ראיתי גם סרטונים שבהם מפרקים את המנעול בדלת התקועה , פותחים אותו ומחליפים איזה כבל מסויים שעולה גרושים. יש מקום מומלץ לעשות את התיקון הזה מבלי להוציא הון? הרכב גם ככה למכירה..
  18. מה לגבי המצמדים ? עסק יקר? יש רעידות קלות על ניוטרל
  19. אהלן חברה , בדקתי היום פולו 2015 ידנית יד 1 ראשונה עם 38 אלף קמ אשמח לקבל חוות דעת על הבדיקה https://imgur.com/a/KyPNwYW תודה מראש
  20. מה דעתך על גיר אוטומט של איביזה 2014 1.2TSI
  21. יש לו DSG7
  22. אהלן חברה, מישהו יכול לתת חוות דעת על סיאט לאון 2013 (צורה ישנה) דגם קופה פלוס מנוע 1.8TSI, אוטומט? הרכב יד 1 עם 72 אלף ק"מ שמעתי על בעיות זלילת שמן וגם לא מעט תלונות על הגיר
×
×
  • תוכן חדש...