אהלן חברה,
ברשותי פולו שנת 2006 מנוע 1400 אוטומט, לפני כמה ימים נסעתי ולקראת כניסה לכיכר נכבה לי האוטו בפתאומיות( כלומר האטתי והוא פשוט נכבה) כדאי לציין שזה כבר קרה כמה פעמים ופשוט כיביתי את האוטו והתנעתי מחדש והכל היה פיקס אך הפעם כשניסיתי להתניע אותו הוא סירב. ניסיתי שוב עם לחיצה מרובה על הגז הוא התניע ובסוף שוב מת. ניסיתי שוב עם לחיצה על הגז ואיכשהו ישר העברתי לדרייב כדי לזוז מהמקום והצלחתי אבל לאחר מכן הוא נכבה שוב כמה פעמים עד שהגעתי לחניון. כשחזרתי לאוטו הוא שוב סירב להניע רגיל אבל הצלחתי ופשוט נסעתי קצת בחניון לראות אם יכבה שוב כשאני עוצר והוא אכן נכבה ובנוסף היה גם ריח של שרוף מתחת למכסה המנוע וכיביתי מיד וכמובן שהזמנתי גרר. במוסך חיברו את המחשב לאוטו והמחשב הראה שיש תקלה במחשב מנוע . אחרי שהם התייעצו עם מעבדה הם אמרו שסביר להניח שזה לא המחשב ואולי זה דבר אחר אז הם החליפו מצערת אבל הוא שוב נכבה בפתאומיות אך לפני שהוא מת הטורים עלו וירדו והאוטו רעד וקפץ קצת קדימה ואחרי לחיצה על הבלמים הוא לבסוף מת שוב. כלומר הבעיה לא במצערת .. האם מישהו מכיר בעיה שכזו ונראה לו שזה מחשב המנוע שיכול לגרום לבעיה מסוג זה?מחירים? בעיה ספציפית בדגם הזה?
מצטער על החפירה ותודה מראש לעונים,
המשך לילה נעים.