Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

המזגן בספייס סטאר לא מקרר בכלל רק מוציא אוויר.

אשמח להמלצה על מזגנאי ישר באיזור המרכז, עם דגש על אמינות, אשתי תלך לשם ולא בא לי שיגנבו אותה.

תודה מראש!

פורסם

"אשר מיזוג אויר לרכב" שברח' עמל 3 קרית אריה פתח תקוה,

טל' 03-6183434 או 052-2549732.

כעת בודאי זאת תקופת העומס אצל המזגניסטים, אז כדאי לתאם הגעה מראש.

בברכה - רפי לין

פורסם

כנ"ל אני הייתי אצלו והוא היה ישר הגון ומקצועי.

 

לפניו ביקרתי אצל בעל מקצוע שטען שהמדחס תקול, בסוף הסתבר שממסר חשמלי שעולה גרושים שבק והמדחס תקין.

מסרב לחתום:evil:

פורסם

בוקר טוב.

אשתי הלכה ביום שישי לאשר. הוא בדק ואמר שסוג הגז לספייס סטאר מהשנתון הזה (2015) הוא מסוג 1234 משהו כזה. ואין לו את הסוג הזה. הוא אפילו לא הצליח להתלבר ולבדוק האם חסר גז. למישהו יש המלצה על מישהו אחר? בחברה זה בטח יעלה הון.

פורסם
בוקר טוב.

אשתי הלכה ביום שישי לאשר. הוא בדק ואמר שסוג הגז לספייס סטאר מהשנתון הזה (2015) הוא מסוג 1234 משהו כזה. ואין לו את הסוג הזה. הוא אפילו לא הצליח להתלבר ולבדוק האם חסר גז. למישהו יש המלצה על מישהו אחר? בחברה זה בטח יעלה הון.

 

ממליץ לך בחום על אשר קצב, יושב במושב גנות.

פורסם

לא אשר קצב אלא עפר קצב טלפון 0505285041 לתאם לפני הגעה.

 

ואם זה לא היה ברור - מצטרף להמלצה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

הגז הזה הנו יקר מאוד וצריך עבורו מכונת מיחזור מיוחדת ומתאימה

ואם יש בו חוסר במע' צריך לחפש היטב ולאתר הדליפות ולתקנן.

גם לעופר קצב אין את הגז הזה.

בברכה - רפי לין

עריכה אחרונה על ידי רפי לין
פורסם

בינתיים אני שומע דברים סותרים אחד אומר שאפשר למלאות את הגז הרגיל וזה יעלה 1400 שח בהנחה שאין בעיה בצינור. שני אומר שאסור וזה יהרוס את המערכת מיזוג. מה עושים?

פורסם

אם אלה המחירים שזורקים לך - עדיף שתלך לחברה, שם גם (אולי) ידעו מה הבעיה. ויש לי הרגשה שזה לא יעלה כ"כ הרבה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום

ביום שישי עשיתי טיפול לרכב מצבושי אטראז 2016.

המכונאי סתם זרק לי שברכב הזה יש גז מסוג אחר שהוא מאד יקר למילוי ומצריך מכונה מיוחדת שלהם עדין אין.

מסקרנות שאלתי מה העלות ונאמר לי 1500 שח למילוי גז.

יקר מאד!

×
×
  • תוכן חדש...