Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

קראתי את השרשורים הבאים:

שאלה לגבי Aux in בטויוטה קורולה

 

מערכת חדשה - טויוטה קורולה 2006



באף אחת מהן לא קיבלתי תשובה חדש משמעית בנושא.

 

מבדיקה בכפר הקרוב לביתי נאמר לי שאין פתרון לנושא בגלל הדגם של הרדיו ולא רצו לעזור לי. כמו כן הוזהרתי שיש במהלך הפירוק רכיב כלשהו, כנראה פלסטיק, שנשבר בד"כ.

האם ניתן? על פניו אין לחץ Aux או Source על פני הרדיו, אבל האם ניתן למצוא לזה פתרון? למשל להשתמש בלחצן ה-Disc (מצורפת תמונה של המערכת)

אני לא מעוניין לקנות סטריאו חדש, אלא להשאר עם המערכת הקיימת (אלא אם באמת אין ברירה..).

 

האם ניתן ברמה העקרונית לחבר Aux לרדיו?

הייתי שמח לעשות זאת בעצמי, עם רכיבים שאקנה או שאזמין ב-Ebay וכו'.

 

תודה רבה על כל פיסת מידע והדרכה.

IMG_6341.jpg

פורסם

יש רכיב שמאפשר לך להתחבר לכניסה של הצנגר.

ואז תוכל לחבר, AUX או כרטיס זיכרון או USB.

יש גם כאלו עם בלוטוט ועם אופציה לחיבור לנייד.

השאלה, אם אתה מתחבר עם בלוטוט אם אפשר להעביר שירים מהשליטה של ההגה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אהלן,

קראתי את השרשורים הבאים:

שאלה לגבי Aux in בטויוטה קורולה

 

מערכת חדשה - טויוטה קורולה 2006



באף אחת מהן לא קיבלתי תשובה חדש משמעית בנושא.

 

מבדיקה בכפר הקרוב לביתי נאמר לי שאין פתרון לנושא בגלל הדגם של הרדיו ולא רצו לעזור לי. כמו כן הוזהרתי שיש במהלך הפירוק רכיב כלשהו, כנראה פלסטיק, שנשבר בד"כ.

האם ניתן? על פניו אין לחץ Aux או Source על פני הרדיו, אבל האם ניתן למצוא לזה פתרון? למשל להשתמש בלחצן ה-Disc (מצורפת תמונה של המערכת)

אני לא מעוניין לקנות סטריאו חדש, אלא להשאר עם המערכת הקיימת (אלא אם באמת אין ברירה..).

 

האם ניתן ברמה העקרונית לחבר Aux לרדיו?

הייתי שמח לעשות זאת בעצמי, עם רכיבים שאקנה או שאזמין ב-Ebay וכו'.

 

תודה רבה על כל פיסת מידע והדרכה.

 

אני קניתי באיביי רכיב כזה שמחברים למצת ואפשר להתחבר אליו דרך bluetooth אם אתה רוצה יש כאלה גם לחיבורי AUX

אפשר למצוא למשל באמאזון

 

יש משהו כזה באמאזון שנקרא bluetooth fm transmitter מחברים את זה למצת ואז מחברים את הפלאפון לזה דרך bluetooth וברדיו מכוונים לתחנה שהוא אומר לך:

 

https://www.amazon.com/Comsoon-Bluetooth-Transmitter-Receiver-Wireless/dp/B0728L21GZ/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1524847226&sr=8-13&keywords=bluetooth+fm+transmitter+for+car&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011

 

או כזה למשל של VICTSING (קניתי עכבר שלהם אז אני יותר סומך עליהם):

https://www.amazon.com/VicTsing-Bluetooth-Transmitter-Wireless-Hand-Free/dp/B01K7OHDKS/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1524847309&sr=8-2&keywords=bluetooth+fm+transmitter+for+car&refinements=p_n_shipping_option-bin%3A3242350011&dpID=519FUHQIiKL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מתאם

https://www.aliexpress.com/item/Car-Stereo-Radio-Fascia-Plate-Panel-2-Din-Frame-Dashboard-Replacement-for-Toyota-Corolla-2003-2004/32877825346.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb 201602_1_10065_10068_318_319_10696_450_10084_10083 _10618_452_535_534_533_10307_532_5727311_204_57272 11_10059_10884_10887_100031_320_10103_448_449,sear chweb201603_60,ppcSwitch_0&algo_expid=0420af82-1a1a-4069-abd3-8d82d75c564a-1&algo_pvid=0420af82-1a1a-4069-abd3-8d82d75c564a&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0

אבל הפירוק נראה סיוט

אייל

פורסם
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

תודה רבה.

אברר לגבי מסך.

ובכל זאת האם יש אפשרות לחבר רק כבל aux?

אני מעוניין להמשיך לראות את הנתונים שמוצגים ע״י המערכת המקורית ולא יוצגו במסך מולטימדיה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
  • רעיון טוב! 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם

ב  ebay מוצע רדיו למכירה.

https://www.ebay.com/itm/86120-02250-Toyota-Corolla-CQ-TS7171L-CD-Player-Audio-Receiver-Radio-Genuine-OE/154344546677?hash=item23efa6e175:g:Pt0AAOSwmt1gNudS

 

אם זה הרדיו שיש לך בראנקס שלך, המתאם שמוצע פה לא יתאים, כי בתקע הלבן יש 2 שורות של 6 פינים כל אחת, ואילו ברדיו שבראנקס שלך יש שקע עם 5 פינים בשורה העליונה,  7 פינים בשורה התחתונה, כפי שרואים בצילום של הצד האחורי של הרדיו שמוצע למכירה בebay.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...