Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה ליסינג 0 ק"מ. יש הבדל :lol:

 

האמת? עם המנוע 165? למה לא. את הקודמות עם המנוע 156 פסלתי. וה-165 פשוט היו יקרות מדי.

 

ב-30 אלף, איפה אפשר לטעות פה? (תכף יבוא ואדים365 ויסביר לנו על המונדיאו שלו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש 4 כאלה למכירה ביד 2 שנת 2013, אחת 49K, האחרות 35,37 ו40 אש"ח, 35 בשוק הנוכחי זה מחיר טוב לדעתי. שזה מגלם ירידה של 75K, בעוד 5 שנים השוק לא יהיה במצב יותר טוב לדעתי כיוון שהיא תתחרה במאות אלפי הSUV שעלו לכביש מ2013-2018.
זה הדגם הקודם הפחות מוצלח מבחינת מנוע.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אתה תקנה 508 בת 5? (בעצם 6)? יוצאת "ליסינג" שעמדה שנתיים בנמל? that will be the day :-)
במחיר הנכון, לכל סיר יש מכסה. אני מכרתי c5 בת 11, תתפלא.

 

לא כולם חייבים להפסיד עשרות אלפי שקלים בשנה בשביל רכב חדש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ , האחריות כבר התחילה מזמן. משפיע גם על מחיר כמשומשת. בנוסף תוריד 14% כשתנסה למכור כמשומשת. בנוסף ירידת רכב של רכב משפחתי גדול/"מנהלים" ועוד פג'ו שאין לה שוק חזק, כדאי לקונה להתחיל לעבוד על הגמישות כבר מהיום.

 

 

לא נכון

 

 

קקטוס 2016 שנרכשה ב2017 בעסקת 0 ק''מ, קיבלה 3 שנות אחריות מיום המסיקה ללקוח

 

 

ככה זה בעוד כמה וכמה דוגמאות שאני מכיר

 

 

האחריות מתחילה במסירה שזה מועד עליה לכביש בפועל ולא במועד עליה לכביש הרשמי של המדינה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, זה אפשרי רק אם היד הראשונה היא היבואן עצמו.

 

אם היד הראשונה היא חברת ליסינג אז באמת האחריות מתחילה מרגע המסירה לחברת ליסינג.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה למשל? המושבים לא פחות טובים, האמינות טובה לאין שיעור. באלו עוד דברים לדעתך נופל הסובארו, ואנא התייחס לדברים שנתפסים על ידי הקהל הישראלי ולא ברומו של עולם.

 

בכל פרמטר של נוחות ופינוק הפיג'ו לא רואה את ה b4. המושבים הקדמיים, מרווח פנים, התחושה הכללית - עדיפה בצורה משמעותית בפיג'ו.

במחיר הנוכחי שלה היא עסקה מעולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין הבטיחות שהוזכר כאן מספר פעמים, ברמת גימור אקטיב יש תצוגה עילית וניטור שטחים מתים, גם זה משהו.

לדעתי מדובר בעסקה מצויינת גם אם לוקחים בחשבון שזו מכונית מיושנת. נניח והרכבים האלו ימכרו בעוד כ-5 שנים בסביבות ה-45K, לדעתי מדובר בירידת ערך סבירה למדי.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם ימכרו בעוד 5 שנים ב45 אלף זו לא תהיה ירידת ערך סבירה אלא הרבה מעבר. הרכב יהיה שווה כ20-25 גג, וזה עדיין נראה לי מצוין (טוב הרכב שלי מפסיד את זה בשנה הראשונה שלו בערך....)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו שנייה נפסיק לספור אפונים.

 

מגיע מישהו, רוצה לקנות רכב משפחתי. בוא נניח שזאת לא קורולה, אלא משפחתית אחרת, אפילו משהו אירופאי.

היא גם כן לא סחירה. גם יירד לה הערך.

פתאום נכנס לכאן ורואה -וואלה- באותו כסף - אני קונה 508.

 

אני מניח שאין מאות רכבים כאלו ואני בטוח שלסירים האלו יש מספיק מכסים. ואני גם מבין את הרוכשים.

 

אם לי היו מציעים 508 חדשה ששוכבת שנה או 308 שאתמול ייצרו אותה באותו מחיר - הייתי מעדיף את ה-508.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרופורציות.

אם הרכב ימכר ב20K בעוד 5 שנים זה הפסד של 90K.

יש רכב בקטגורית המנהלים שלא מפסיד 50% מערכו ב-5 שנים? לא מאמין, גם הרכב מנהלים הכי סחיר יפסיד 50% ב-5 שנים.

עזבו ג'יפונים בצד, לא כולם (רק כמעט כולם) רוצים ג'פון, ורכבי מנהלים זו קטגוריה די מתה.

אז כדי לנהוג ברכב מנהלים בדרך כלל צריך להיפרד מ160K. פה צריך להיפרד מ110K בלבד.

בסוף התקופה תפסידו את אותו כסף, ואני לא חושב שהפג'ו נופלת מהמתחרות שלה...

 

אז כן למי ששוקל טיוטה קורולה מול הפג'ו ומעניין אותו נטו כסף זה לא בשבילו.

למי שמחפש רכב בקטגורית המנהלים יש אפשרות להשאיר 50K+ בכיס ולנסוע ברכב לא פחות טוב מהמתחרות.

למי שסתם רוצה להתפנק ולשלם על זה עוד איזה 20-30K ב-5 שנים (500 שקל בחודש) זו גם אחלה אפשרות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעוד 5 שנים אף אחד לא יזכור שהיו כמה רכבים מהדגם הזה בהנחה של 70K מהמחירון, גם בעוד שנה לא.

לכן הרכב הזה מאבד מערכו ממחיר של 178K (פחות כמה שמורידים על ליסינג 0קמ מן הסתם) ולא מהמחיר ששולם בפועל, שזה לא אמור לעניין אף אחד.

(על אותו משקל האם מישהו שקונה רכב ללא מסים כמו נכה או עולה חדש או אנערף ימכור את הרכב שלו במחיר נמוך משמעותית משאר השוק רק כי שילם פחות? האם אתם שקונים רכבים במבצעי סוף שנה, מבצעי חבר או מבצעי "דוד שלי עובד בסוכנות ועשה לי מחיר בומבה" דורשים במעמד המכירה פחות מכל שאר הרכבים ביד2 שלא התמזל מזלם לקנות במבצע?)

 

בהתחשב בזאת הנבואות שהרכב יהיה שווה מקסימום 20K לא הגיונית בעליל, המספר הזה מהווה ירידת ערך של 88%(~) ב5 שנים, אפילו דייהולט נובירו לא צונח ככה במחירון.

כל הדיון הזה סביב נבואות זעם לא יותר מדי רלוונטי, אף אחד לא יודע מה יהיה פה בעוד 5 שנים, אולי בזמן הזה המדינה תפתח תשתיות נורמליות לתחבורה ציבורית וכולנו נעבור לאוטובוסים? (הצחקתי את עצמי לרגע..)

 

קיצר, מי שיש לו כרגע 100~120 אלף לזרוק על משפחתית ספק אם ימצא דיל יותר טוב מזה, ריאלית 110K זה אפילו לא מחיר התחלתי של משפחתית אלא אם קונים דרך 0קמ וגם שם תהיה ירידת ערך יותר רצינית מאשר אצל הסבא ההוא שהוציא קורולה מהסוכנות ונסע בה פעם בשבוע לקופת חולים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל הכבוד על ההשתדלות בלחזות את השוק ומגמות היצע וביקוש בשנים הבאות..

 

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

3. מדובר ברכבים שנמצאים בארץ מחודש אפריל 2017 לכל המאוחר - עברו איזה שיזוף אחד או שנים בבונדד - דבר שמצריך בדיקה מקיפה לפני קניה.. (ואל תספרו לי שיש אחריות)

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל הכבוד על ההשתדלות בלחזות את השוק ומגמות היצע וביקוש בשנים הבאות..

 

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

3. מדובר ברכבים שנמצאים בארץ מחודש אפריל 2017 לכל המאוחר - עברו איזה שיזוף אחד או שנים בבונדד - דבר שמצריך בדיקה מקיפה לפני קניה.. (ואל תספרו לי שיש אחריות)

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

 

א. אתה מדבר כאילו יש לך כל יום אופציה לקנות משומש חדש .

 

כאילו אם בא לך עכשיו כל רכב מכל סוג ממודל של שנה שעברה בהנחה משמעותית- אתה פשוט יכול להיכנס לסוכנות ולרכוש.

 

ב. לא מעט אנשים שמים 110 אלף ואפילו פי 5 מזה על רכב שהוא לא יפני או גיפון. אז הטיעון הזה ירד.

 

ג. מאיזה שנה הרכב שלך? אם הוא נוצר אחרי אפריל 17 - אז מצבו גרוע. הוא יושב כל היום ומשתזף לך ברחוב. וגם יש המון תנועה מסביבו. ושהוא נוסע יש בלאי עצום מהכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

נניח, אבל זה מחירון לרכב שבאמת נסע שנה.

 

3. מדובר ברכבים שנמצאים בארץ מחודש אפריל 2017 לכל המאוחר - עברו איזה שיזוף אחד או שנים בבונדד - דבר שמצריך בדיקה מקיפה לפני קניה.. (ואל תספרו לי שיש אחריות)

איזו בדיקה מקיפה? יותר או פחות מקיפה מרכב שכבר נוסע שנה?

 

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

עכשיו אתה הגיוני, ובכלל לא משליך את ההעדפות האישיות שלך על הכלל. נניח שבאמת יש אנשים שהדבר היחידי שמעניין אותם זה ירידת ערך (ואז, למה לא לקנות קורולה בת 3), אבל זה שג'יפון ב-110 יהווה שדרוג מ-508, זה כבר לגמרי מופרך.

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

אז באיזה מחיר כן כדאי לקנות 508 בת שנה וקצת אפס ק"מ? 80? 50? או שבכלל תמיד עדיף קורולה או איזה ג'יפון?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל הכבוד על ההשתדלות בלחזות את השוק ומגמות היצע וביקוש בשנים הבאות..

 

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

3. מדובר ברכבים שנמצאים בארץ מחודש אפריל 2017 לכל המאוחר - עברו איזה שיזוף אחד או שנים בבונדד - דבר שמצריך בדיקה מקיפה לפני קניה.. (ואל תספרו לי שיש אחריות)

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

 

מדובר ברכב בתול ולא ברכב שנסע על הכביש ועבר משהו בחייו ולכן אין מקום להשוות אותו למשומש.

זה שהרכב בארץ בבונדד לא פוגע בכלום. הדבר היחיעד שצריך זה החלפת שמן מנוע ולבדוק מצב צמיגים. פרט לזה לא קורה שום דבר לאוטו שעומד שנה ולמעשה אין לך מושג כמה זמן עמדו החלקים מהם הורכב האוטו החדש שקנית עם תאריך ייצור של לפני שעה.

 

לגבי "בזבוז" 110 אלף ש"ח על פז'ו, אם הייתי עכשיו לפני קנייה עצמאית של רכב משפחתי חדש הייתי קופץ על ה 508 האלה בגירסא המאובזרת כי זה אוטו נוח, מרווח ומוצלח שגמר עם מחלות הילדות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...