Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צר לי להיות party pooper, אבל מאחורי 5 עמודים של תשבוחות לעסקת השנה, אני עדיין לא מאמין שהיא הולכת להחטף מהמדף. אולי אי אפשר לדעת כמה יחידות יימכרו במסגרת המבצע, אבל מניתוח המסירות מתחילת השנה (הדוח שצורף בפורום כללי), עולה שנמסרה יחידה אחת בלבד מאז תחילת השנה. ה-508 לא נמכרה היטב לא בגלל המחיר הגבוה שלה, בגלל זה קשה לי להאמין שכל אלה ששללו אותה ירוצו לקנות אותה עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה-508 לא נמכרה היטב לא בגלל המחיר הגבוה שלה, בגלל זה קשה לי להאמין שכל אלה ששללו אותה ירוצו לקנות אותה עכשיו.

 

 

יש סתירה פנימית בטיעון שלך.

אם היא לא נמכרה בגלל המחיר הגבוה, ועכשיו יש לה את המחיר הכי נמוך (בהרבה), אז אלו ששללו אותה בגלל המחיר... למה שלא ירוצו עכשיו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר היה גבוה ביחס למחיר עכשיו. היא לא נמכרה בגלל המחיר שלה, אלא בגלל מוניטין אמינות וסחירות. כל אלה שלא קנו אותה אז, לא עשו זאת בגלל המחיר אלא בגלל הסיבות שרשמתי. זאת גם הסיבה שכל אותם האנשים לא יתעוררו פתאום וירוצו לקנות כי המחיר ירד, כי המחיר לא היה הסיבה מלכתחילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הזגמנט הזה מת.

יש פה כמות מוגבלת של יחידות (לא יודע כמה). הן תמכרנה ודי מהר לדעתי.

 

יש פה בשרשור כמה שהיו שוקלים ברצינות לו עמדו בפני החלפת רכב. גם אני ביניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

תסלח לי אבל איזו יציאה מוזרה ולא הגיונית. מי שברשותו 110 אלף ש״ח לא יוציא אותה על פיזו? ומי שברשותו 150 אלף או 200 אלף? תסביר

בבקשה.

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

בוא נשים רגע בצד את העובדה שמדובר ברכב שעומד להתחלף . מה עוד קיים ברמה הזו במחיר כזה בשוק?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר היה גבוה ביחס למחיר עכשיו. היא לא נמכרה בגלל המחיר שלה, אלא בגלל מוניטין אמינות וסחירות. כל אלה שלא קנו אותה אז, לא עשו זאת בגלל המחיר אלא בגלל הסיבות שרשמתי. זאת גם הסיבה שכל אותם האנשים לא יתעוררו פתאום וירוצו לקנות כי המחיר ירד, כי המחיר לא היה הסיבה מלכתחילה.

 

מסכים עם כל מילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כל הכבוד על ההשתדלות בלחזות את השוק ומגמות היצע וביקוש בשנים הבאות..

 

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

3. מדובר ברכבים שנמצאים בארץ מחודש אפריל 2017 לכל המאוחר - עברו איזה שיזוף אחד או שנים בבונדד - דבר שמצריך בדיקה מקיפה לפני קניה.. (ואל תספרו לי שיש אחריות)

4. מי שברשותו 110 א'₪ במזומן לא יבזבז אותם על פיז'ו.. או שיקנה מנייה יפנית שלא יורדת במחירון, או שישדרג את עצמו לג'יפון..

 

בהתחלה המחיר "הנמוך" סינוור גם אותי, אבל אחרי מחשבה לעומק הגעתי למסקנה שהמחיר יקר ביחס לרכב עצמו וגם ביחס לשוק המת..

מתייחס למואדם

 

בחוברת של לוי יצחק, למיטב זכרוני, ההפחתה של 14% רשומה עם הערה "ההפחתה ממחיר הרכב כחדש", ולא להפחית ממחיר הרכב כמשומש.

ההפחתה של יד יבואן היא 14% גם לאחר מכן, אבל לפי מה שאני זוכר, ברכישה מהיבואן עצמו, ההפחתה של 14% היא מהמחיר המלא של רכב חדש ולא לפי מחיר של רכב משומש.

 

אולי למישהו יש גישה לחוברת של לוי יצחק ויכול לוודא אותי. זה אמור להיות בעמודים הראשונים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה מה לוי יצחק רושם במחירון שלו? יש אנשים ששווה להם לקנות רכב כזה, נוח חזק, יוקרתי, אני, הייתי לוקח יונדאי איוניק...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי להיות party pooper, אבל מאחורי 5 עמודים של תשבוחות לעסקת השנה, אני עדיין לא מאמין שהיא הולכת להחטף מהמדף. אולי אי אפשר לדעת כמה יחידות יימכרו במסגרת המבצע, אבל מניתוח המסירות מתחילת השנה (הדוח שצורף בפורום כללי), עולה שנמסרה יחידה אחת בלבד מאז תחילת השנה. ה-508 לא נמכרה היטב לא בגלל המחיר הגבוה שלה, בגלל זה קשה לי להאמין שכל אלה ששללו אותה ירוצו לקנות אותה עכשיו.

הרבה רכבים נמכרו ממש גרוע כחדשים בגלל מחיר גבוה אבל הפכו ללהיט יד שנייה בגלל מחיר אטרקטיבי.

 

לגבי מי שטען שאף אחד לא יוציר 110K על פז'ו שיספר את זה לכל מי שרכש 3008 במחיר גבוה בהרבה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר היה גבוה ביחס למחיר עכשיו. היא לא נמכרה בגלל המחיר שלה, אלא בגלל מוניטין אמינות וסחירות. כל אלה שלא קנו אותה אז, לא עשו זאת בגלל המחיר אלא בגלל הסיבות שרשמתי. זאת גם הסיבה שכל אותם האנשים לא יתעוררו פתאום וירוצו לקנות כי המחיר ירד, כי המחיר לא היה הסיבה מלכתחילה.

 

מסכים עם כל מילה

 

לא מסכים עם אף מילה.

 

כשה-508, בטח עם המנוע הקודם תומחרה מול סופרב, שגם לה יש בעיית אמינות אבל מרווח ותדמית עדיפים, או מול מאזדה 6 ו-B4, עם תדמית אמינות (וכנראה גם אמינות בשטח) עדיפה, ברור שהפוטנציאל שלה להפוך להיות רבת מכר היה די נמוך.

 

כשהמחיר נמוך משמעותית, זה מפצה על כל מיני בעיות, אמיתיות או תדמיתיות.

 

זה לא תחליף קורולה, או איוניק; מי שמחפש מקרר יפני אמין שלא יורד במחירון או רכב חסכוני לא יקנה פתאום את הפיג'ו הזו. היא יכולה לקרוץ או למי שרצה כזו ולא היה מוכן לירידת הערך המטורפת כשקונים אחת כזו ב-180, או למי שתכנן על הסגמנט באופן כללי, אולי אפילו על רכב משומש קלות, ופתאום יש לו הזדמנות לרכב סמי-חדש, או לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. אולי גם מי שתכנן לקנות רכב משפחתי שהוא לא מקרר יפני אמין (נניח, רנו גראנד קופה, שגם לה אין בטיחות אקטיבית) יכול יפזול לכיוונה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין של כמה ימים שאין יותר במלאי, זה עסקה של פעם בחיי הדגם, בספק אם לובינסקי משלמים לנו או אנחנו להם במקרה הזה.

אותו סיפור היה לפני מספר שנים עם סיום שיווק הC5 והם נמכרו בהנחות ענק (וכמדומני שגם המנוע הבעייתי) ונגמרו בתוך ימים ספורים.

 

המחיר הזה זה בשביל לחסל מלאי פן יהיה מאוחר מדי, לא בשביל ביזנס, 70K הנחה ממחירון בסגמנט מנהלים זה משהו שלא היה.

מה גם שמקרה הזה יש אחריות ל3 שנים ובפועל גם על המחיר הזה יש עוד הנחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה מה לוי יצחק רושם במחירון שלו? יש אנשים ששווה להם לקנות רכב כזה, נוח חזק, יוקרתי, אני, הייתי לוקח יונדאי איוניק...

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

משנה, כי הבחור שהגבתי לו דיבר על הפחתה מהמחירון.

 

אתה מדבר על שווי שוק, שני דברים שונים בתכלית השינוי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם אף מילה.

 

כשה-508, בטח עם המנוע הקודם תומחרה מול סופרב, שגם לה יש בעיית אמינות אבל מרווח ותדמית עדיפים, או מול מאזדה 6 ו-B4, עם תדמית אמינות (וכנראה גם אמינות בשטח) עדיפה, ברור שהפוטנציאל שלה להפוך להיות רבת מכר היה די נמוך.

 

כשהמחיר נמוך משמעותית, זה מפצה על כל מיני בעיות, אמיתיות או תדמיתיות.

 

זה לא תחליף קורולה, או איוניק; מי שמחפש מקרר יפני אמין שלא יורד במחירון או רכב חסכוני לא יקנה פתאום את הפיג'ו הזו. היא יכולה לקרוץ או למי שרצה כזו ולא היה מוכן לירידת הערך המטורפת כשקונים אחת כזו ב-180, או למי שתכנן על הסגמנט באופן כללי, אולי אפילו על רכב משומש קלות, ופתאום יש לו הזדמנות לרכב סמי-חדש, או לחיסכון של עשרות אלפי שקלים. אולי גם מי שתכנן לקנות רכב משפחתי שהוא לא מקרר יפני אמין (נניח, רנו גראנד קופה, שגם לה אין בטיחות אקטיבית) יכול יפזול לכיוונה.

 

כשהמחיר נמוך משמעותית, מסיבות אמיתיות או תדמיתיות, זה רק מחזק את התחושה של כל הרוכשים הפוטנציאלים שאכן היו סיבות לחוסר שוק. אגב "מקרר יפני" (מושג מטופש משהו), זה משהו שנמכר הרבה יותר מ"קרואסון צרפתי" (נניח), כי שם אין כזו כמות של סיבות תדמיתיות.

 

הלוואי ואני טועה, וכל אוצר ה-508 הזה ייחטף צ'יק צ'ק, אבל אני לא מאמין שזה יקרה.

 

יש אפשרות שנציג לובינסקי בפורום ישפוך קצת יותר אור על זה?

כמה יחידות במלאי? ובסוף החודש נניח גם על כמות היחידות שנמסרו (ללקוחות פרטיים).

גילוי נאות יכול להיות מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר גילוי נאות? אתה בכלל מבין מה זה אומר?

לובינסקי פתחו את הת׳רד?

 

הרכבים נמכרים לא דרך לובינסקי ישירות אלא דרך חברת ליסינג ומה האינטרס שלהם לומר לך כמה רכבים יש? או כמה נמכרו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...