Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פתחתי יד 2 לפיגו 508, אלו התובנות שלי:

 

ישנם טווחי מחירים מטורפים, גם באותו שנתון. של קרוב ל-50 אחוז הלרש בין הזולה ליקרה.

 

רכבים בני 5 (שנתון 13) עם המנוע 156 הדפוק שאף אחד לא רוצה לגעת בו - המחירים בין 35 עד 60 פלוס. רוב הרכבים מתומחרים ב45+

 

רכבים בני שלוש (מנוע 165) - יוצאי ליסינג - רובם מתומחרים ב-75 פלוס.

 

אז עוד חמש שנים הרכב לא יהיה שווה 20.

 

יהיה שווה כנראה באיזור ה-50.

 

לא נורא בכלל.

 

כפי שכבר הוזכר, זה המחיר המבוקש - לא מחיר סגירה. גם שכנים שלנו רצו למכור את הבית ופרסמו אותו ב5.1 עד ליום האחרון בו הוא נמכר ב4.4...

 

על כל פנים, לובינסקי לפחות הרוויחו דיון ברכב הזה, אם כי כמובן שהפסידו (אני מניח) בכך שמכרו רכב אחד ברבעון (מביך מאוד, ואין לדעת אם גם הוא לא הדגמה למשל) בשל התמחור שלהם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כפי שכבר הוזכר, זה המחיר המבוקש - לא מחיר סגירה. גם שכנים שלנו רצו למכור את הבית ופרסמו אותו ב5.1 עד ליום האחרון בו הוא נמכר ב4.4...

 

על כל פנים, לובינסקי לפחות הרוויחו דיון ברכב הזה, אם כי כמובן שהפסידו (אני מניח) בכך שמכרו רכב אחד ברבעון (מביך מאוד, ואין לדעת אם גם הוא לא הדגמה למשל) בשל התמחור שלהם.

 

סגמנט ה"מנהלים" מת באופן כללי. הרכב לא נמכר בעיקר בגלל זה וכמובן בגלל המותג שלא אהוב כל כך אצל בני ישראל.

יוצאות דופן כפי שהוזכרו הן אולי הסופרב שמציעה גרסא עם מימדים חריגים ואבזור חריג במחיר קל לעיקול ביחס לאוודי. והסונטה שמציעה מערכת היברידית. עדיין אם תשווה את מספר הג'יפונים ב160K+ שנעים על הכביש למספר הסופרב והסונטה שנעות על הכביש תבין שגם הן לא בדיוק הצלחה גדולה...

 

באופן כללי גם כמו שאמרו שוק היד 2 די חלש. קשה מאוד לקבל מחירון אלה אם הרכב שלך משתייך לסגמנט הג'יפונים.

ראיתי לא מעט רכבים בזמן האחרון עם נתונים מעולים וממותגים חזקים שיושבים שבועות בלוחות רק כי הבעלים מתעקש על מחירון/קרוב למחירון.

אתה קונה רכב חדש? תתכונן להפסיד את התחתונים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להבין אותו. יש אנשים שנכוו עם צרפתיות בצורה כל כך קשה שהם לא מוכנים לשמוע.

דוגמא מהימים האחרונים. אחד השכנים של ההורים שלי קנה 5008 מהדור הקודם עם המנוע הבעייתי מליסינג עם 90K ק״מ ב40 אלף שקלים.

 

אבא שלי סיפר לי את זה ולפני שהוא הגיע לפאנצ׳ כבר אמרתי לו שכדאי שהוא התפלל כל יום שהמנוע שלו לא התפגר. אבא שלי הסתכל עליי בהפתעה ואמר לי ״הלך לו מנוע אחרי יומיים איך ידעת?״...

חברת הליסינג שממנה הרכב נקנה החליפה לו את המנוע לאחד משומש עם 40K , ועדיין זו חתיכת מכה.

 

מי שקונה רכב צרפתי בלי לדעת טוב טוב מה הוא קונה עלול ליפול חזק מאוד בטח אם הוא קונה אותו חדש.

ברכבים מהמזרח קשה מאוד ליפול. גם אם הרכב גרוע הוא כנראה לא התקלקל ובסוף אנשים זוכרים את מה שכואב להם בכיס לא בגב.

 

בלי קשר הדיל המוצע הוא דיל טוב.

עריכה: עשיתי חישוב לא נכון ביחס לקורולה ומחקתי אותו. כנראה שלמי שחשוב השקט והכסף עדיין שווה לקנות קורולה.

זה שאתה מבין את החבר שלי לא הופך אותו לפחות טמבל. גם המשך התזה שאתה מפרט במצוטט מצביעה יותר על עומקה של סטיגמה מאשר על מציאות כלשהיא, ולא שחלילה אני מייחס לך את מגרעותיו של החבר הנזכר. איזה מין אמירה זו "גם אם הרכב גרוע הוא כנראה לא התקלקל" ואיפה בדיוק מונח הבסיס לה.

על דבר אחד אנחנו כנראה יכולים להסכים והוא שישראלים ככלל לא מתלהבים במיוחד ממכוניות צרפתיות ומייחסים להן אמינות מאוד מפוקפקת, אלא שפה אנחנו נפרדים, לדבריך מדובר בחוסר התלהבות מבוסס עובדתית, אני סבור שמדובר בסטיגמה.

ה 508 דנן היא לנסיוני הלא ממצה מכונית מצוינת לנסיעה ולנהיגה, אמינות לא מכיר ולא יודע. העובדה שהצרפתים ממשיכים להשתמש במנוע הזה גם בדגמים אחרים שלהם, לרבות בכאלו חדשים החיוניים להצלחת העסק שלהם, כמו ה 3008 מצביעה על כך שלתפיסתם הוא טוב ואמין דיו בכדי לשמש כמנוע עיקרי בליין הבנזין ( לצד ה 1.2 ) שלהם וכנראה נרפא ממחלות הילדות שלו.

לא מכיר מכונית אחרת שבמחיר הזה יכולה לתת את מה שהאוטו נותן. גם כשלוקחים בחשבון את העובדה שהוא לא יוצר אתמול ולא נרשם כיד ראשונה אצל הקונה, הוא בהחלט ראוי לבחינה רצינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי שהיתה לי את ה 508 ליום / יומיים ומאוד נהניתי.

אפילו רשמתי עליה התרשמות.

בינה לבין קורולה - אין התלבטות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...העובדה שהצרפתים ממשיכים להשתמש במנוע הזה גם בדגמים אחרים שלהם, לרבות בכאלו חדשים החיוניים להצלחת העסק שלהם, כמו ה 3008 מצביעה על כך שלתפיסתם הוא טוב ואמין דיו בכדי לשמש כמנוע עיקרי בליין הבנזין ( לצד ה 1.2 ) שלהם וכנראה נרפא ממחלות הילדות שלו.

...

אתייחס רק לחלק הזה...

AL4

i5n1i.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום לשום רכב כמעט אין שוק, נקודה, תקנה מה שטוב לך, תתחשב פחות בפחת, כי הוא יהיה מאוד גבוה בכל מקרה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

קניתי ב 110 והחזקתי 6 שנים. נגיד ואמכור אפילו ב 10 עדיין ירידת הערך לא נוראית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחל לכולכם שלחתונה שלכם (וגם אח"כ) תגיעו ב-XV 1.6. זה ה-רכב. גם יפני, גם ג'יפון. מה צריך יותר מזה?

לחתונה שלי, אם תהיה, אני אשכור סוזוקי אלטו. או, יותר טוב, אוקטביה או מרצדס C קלאס עם נהג (תלוי מה יהיה זמין בGETT).

 

אגב ראיתי בדיוק את 508 בכביש. לא יודע לגבי איכות נסיעה (זה פז'ו, אז בטח יהיה נוח), אבל הוא מכוער ברמות. באמת שריד מתקופה שבה פז'ו החליטו שהם מייצרים מכוניות גרועות ומכוערות. מקווה שהיא תיגמר והם יעברו לפרות או משהו.

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה מבין את החבר שלי לא הופך אותו לפחות טמבל. גם המשך התזה שאתה מפרט במצוטט מצביעה יותר על עומקה של סטיגמה מאשר על מציאות כלשהיא, ולא שחלילה אני מייחס לך את מגרעותיו של החבר הנזכר. איזה מין אמירה זו "גם אם הרכב גרוע הוא כנראה לא התקלקל" ואיפה בדיוק מונח הבסיס לה.

על דבר אחד אנחנו כנראה יכולים להסכים והוא שישראלים ככלל לא מתלהבים במיוחד ממכוניות צרפתיות ומייחסים להן אמינות מאוד מפוקפקת, אלא שפה אנחנו נפרדים, לדבריך מדובר בחוסר התלהבות מבוסס עובדתית, אני סבור שמדובר בסטיגמה.

ה 508 דנן היא לנסיוני הלא ממצה מכונית מצוינת לנסיעה ולנהיגה, אמינות לא מכיר ולא יודע. העובדה שהצרפתים ממשיכים להשתמש במנוע הזה גם בדגמים אחרים שלהם, לרבות בכאלו חדשים החיוניים להצלחת העסק שלהם, כמו ה 3008 מצביעה על כך שלתפיסתם הוא טוב ואמין דיו בכדי לשמש כמנוע עיקרי בליין הבנזין ( לצד ה 1.2 ) שלהם וכנראה נרפא ממחלות הילדות שלו.

לא מכיר מכונית אחרת שבמחיר הזה יכולה לתת את מה שהאוטו נותן. גם כשלוקחים בחשבון את העובדה שהוא לא יוצר אתמול ולא נרשם כיד ראשונה אצל הקונה, הוא בהחלט ראוי לבחינה רצינית.

 

הסטיגמה במקרה של ה-508 נעוצה לדעתי בהסתכלות על השושלת - מה-508 שלפני מתיחת פנים עם התקלות שלה, וה-407 שגם לא היתה ממתק. לא מאמין שיש פה הסתכלות על "תוצרת צרפת". עובדה שפג'ו מכרו יופי את ה-208, גם כאשר קודמתה ה-207 היתה לא מוצלחת בעליל ולא נמכרה. גם הקקטוס וה-C3 נמכרו יפה. בישראל גם נהוג להסתכל על הכלל, ומה שהרוב קונים, כנראה שזה טוב אז נקנה גם. ואם לא רואים מספיק מהן על הכביש, אז כנראה שיש סיבה למה לא קונים. מאמין שהדור השני של ה-508, זה שהוצג לפני חודשיים בג'נבה, יפתח דף חלק עבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק כמה עולה משפחתית גדולה בת שנה, או משפחתית פרימיום בת שנתיים ותראה שההפרשים מצטמצמים משמעותית. ה-508 לא הרכב הכי בטיחותי בקטגוריה ובתור אחד שאחיו עבד במוסך פיג׳ו כמה שנים, היא גם לא שיא האמינות (ואני עדין במילים שלי) גם אחרי מתיחת הפנים.

עזוב כמה עולה משפחתית גדולה בת שנה, תבדוק כמה עולה אחת בת 3, שלא לדבר על בת 10. זה טיעון מאוד נכון, אבל לא רלוונטי - כלכלית ברור שעדיף לקנות רכב משומש, אבל כאן מדובר על מישהו שקונה חדש (סוג של).

 

לגבי האמינות - סוף סוף מישהו מדבר פה לעניין. תוכל להרחיב? כי בינתיים נראה שאף אחד לא יודע בוודאות עד כמה המנוע החדש (165) אמין או לא, אם יש לך מידע בנושא (או בנושא תקלות אחרות ב-508) זה באמת (לא בציניות) יועיל מאוד אם תשתף.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא נוראית? הערך של הרכב אחרי 6 שנים היא 0,מה לא נורא בזה? כל הכסף הלך.

קודם כל אני בטוח שזה לא 0, אבל אפילו ונניח שהרכב יאבד כ15,000 אלף ש״ח מערכו בממוצע בשנה בשש שנים הקרובות, לי אישית זה השמע סביר לחלוטין. רכב זה לא השקעה.

אני את הסכום הזה (100-110 אלף) כנראה שאאבד ב18 חודשים עם הרכב שלי, ואני מכיר כאלה שיספגו הרבה הרבה יותר מזה בתקופה כזו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב ראיתי בדיוק את 508 בכביש. לא יודע לגבי איכות נסיעה (זה פז'ו, אז בטח יהיה נוח), אבל הוא מכוער ברמות. באמת שריד מתקופה שבה פז'ו החליטו שהם מייצרים מכוניות גרועות ומכוערות. מקווה שהיא תיגמר והם יעברו לפרות או משהו.

יופי הוא בעיני המתבונן כמובן. מישהו הציע פה פריוס כקניה חכמה יותר, אבל אישית לא הייתי נוסע בפריוס הנוכחית גם אם היית משלם לי.

לא הבנתי את ההערה שלך על פרות...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא נוראית? הערך של הרכב אחרי 6 שנים היא 0,מה לא נורא בזה? כל הכסף הלך.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

נסה למכור רכב אשר נקנה חדש וחוגג שש שנים, משפחתית ממוצעת גם יפנית למהדרין השילה לפחות 50% מערכה כלומר מ 130 א"ש במקור תקבל לא יותר מ 60 א"ש .. ה 508 מערך התחלתי של 110 תאבד אפילו 70% מערכה לאחר 6 שנים עדין בשוק החופשי הרכב יקבל כ 25א"ש בהערכה זהירה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...