Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל אני אישית מכיר לא מעט 508 בליסינג.

 

תאמין לי שאם אחיך היה עובד במוסך טויוטה הוא היה רואה מלא טויוטות במוסך.

 

אחי מכיר טוב מאוד את עולם הרכב הישראלי והכמויות של ה-508 שיש בו.

יחסית לכמויות, יש לא מעט תקלות, בעיקר חשמליות ( כל מיני חיישנים למיניהם).

כמות המנועים שהוחלפו אחרי מתיחת הפנים פחתה משמעותית, אבל עדיין לא נמוכה.

מזל שהארת את עיניי עם המשפט בסוף, כי יש כמה מוסכים מורשי פיג׳ו על ידי היבואן, שמורשים על ידי עוד יבואנים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אסף - אני מעריך את זה שאתה מגיב. אני גם יודע שאתה עובד בתחום הרכב.

אני לא מצפה שתגיד לי - במנוע הקודם 23.4% מהרכבים היו צריכים החלפת מנוע בעוד בחדש רק 12.78%.

 

אבל להגיד חיישנים זה פחות רציני. או שזה באמת חרא של רכב וכל 508 שורפת חיישנים רנדומליים מדי פעם כדי שיהיה מעניין, שזה פחות סביר. אבל לא פוסל.

או שבאמת יש איזה חיישן או כמה סוררים ואם אחיך יודע איזה אז זה יהיה מידע מאוד מדוייק ואמין מבחינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת מחליפים מנועים בכמות משמעותית ברכבים בני 3 לכל היותר? גם ה-156, שהוא אחד הגרועים שיש (פרט אולי ל-1.4 160 של וואג) לא מוחלף כל כך מהר (אם תופסים את שרשרת הטיימיניג בזמן) למיטב ידיעתי.

 

יודע מה הסיבה להחלפות? שוב הטיימינג? או משהו אחר?

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי מכיר טוב מאוד את עולם הרכב הישראלי והכמויות של ה-508 שיש בו.

יחסית לכמויות, יש לא מעט תקלות, בעיקר חשמליות ( כל מיני חיישנים למיניהם).

כמות המנועים שהוחלפו אחרי מתיחת הפנים פחתה משמעותית, אבל עדיין לא נמוכה.

מזל שהארת את עיניי עם המשפט בסוף, כי יש כמה מוסכים מורשי פיג׳ו על ידי היבואן, שמורשים על ידי עוד יבואנים אחרים.

אתה טועה בגדול לגבי זה שהוחלפו מנועים בTHP החדש. לא ראיתי מנוע אחד שהוחלף ואני עובד במקום שבו רואים הכל מהכל בפג׳ו-סיטרואן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה יש גם דגם חדש

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משום מה, זו בדיוק הסיבה (אני משער, לא באמת יודע) ל"מבצע" הזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות הדגם החדש נראה טוב לשם שינוי.

 

מזכיר לקסוס משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי מכיר טוב מאוד את עולם הרכב הישראלי והכמויות של ה-508 שיש בו.

יחסית לכמויות, יש לא מעט תקלות, בעיקר חשמליות ( כל מיני חיישנים למיניהם).

כמות המנועים שהוחלפו אחרי מתיחת הפנים פחתה משמעותית, אבל עדיין לא נמוכה.

מזל שהארת את עיניי עם המשפט בסוף, כי יש כמה מוסכים מורשי פיג׳ו על ידי היבואן, שמורשים על ידי עוד יבואנים אחרים.

 

אסף,בתור בעלים {אחי} של 508 2016 ובתור אחד שיש לו מהעבודה 308 2014 עם 184,000ק"מ אני חייב להגיד שמה שרשמת לא נשמע אמין,בגלל הקילומטראז הגבוה שאני נוסע עם 308 אני נמצא לא מעט במוסכי היבואן לטיפולים ויצא לי ליצור חברויות עם המכונאים שעובדים במוסך,מתוך סקרנות שאלתי אותם לגבי אמינות הדגמים החדשים של פיגו {סיומת 08 בשם הדגם} וכולם ללא יוצא מן הכלל אמרו לי שהאמינות של הרכבים טובה מאד,ושמאז שהחליפו את המנוע המחורבן של ב.מ.וו ו הAL4 אין תקלות ממשיות ברכבים.

אין לי מושג מאיפה אתה משיג את המידע שלך אבל מעבר לעובדה שבכל מוסך {של כל יבואן} תראה תקלות,לדעתי המידע שלך אינו אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

2. מחירון 508 אקטיב שנת 2017 בלוי יצחק 133 א' ₪ - תורידו "רק" 14% על יד 1 ליסינג/אפס קילומטר (תקראו לך איך שבא לכם) תקבלו 113 א' ₪.. שזה אותו מחיר בו מוכרים את הרכב היום.

 

מתייחס למואדם

 

בחוברת של לוי יצחק, למיטב זכרוני, ההפחתה של 14% רשומה עם הערה "ההפחתה ממחיר הרכב כחדש", ולא להפחית ממחיר הרכב כמשומש.

ההפחתה של יד יבואן היא 14% גם לאחר מכן, אבל לפי מה שאני זוכר, ברכישה מהיבואן עצמו, ההפחתה של 14% היא מהמחיר המלא של רכב חדש ולא לפי מחיר של רכב משומש.

 

אולי למישהו יש גישה לחוברת של לוי יצחק ויכול לוודא אותי. זה אמור להיות בעמודים הראשונים.

 

כאן לא מדובר ברכב 2018, אלא 2017 (מרץ 2017, כפי שנכתב בהמשך). לכן לא חושבת שזה הגיוני להיצמד למחירון של חדש, כי הרכב בן שנה+. אי אפשר למכור 2017 ו2018 מ0 קמ במחיר זהה.

לגבי אחריות, כיוון שמי שמוכר את הרכב זו חברת ליסינג ולא היבואן עצמו, האחריות החלה ביום שהרכבים נרשמו על הכביש.

כשהיבואן מוכר ישירות, אז על מנת לקדם את המכירה הוא מאריך את האחריות (למשל, הבראבו שעלו בזמנו ב0 ק"מ מהיבואן, קיבלו אחריות ל3 שנים מרגע עליה לכביש), אבל אם הרכב כבר נמכר לליסינג, קידום המכירות הופך להיות כאב הראש שלהם.

 

מי שקונה את הרכב ועושה טוטללוס ירוויח עשרים אלף שקל, לא רע, 2 טיולים משפחתיים בחו"ל על חשבון לובינסקי

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

לא יודעת איך עובד החשבון שלך, אבל הראו כבר שהמחירון המשוקלל של הרכב עומד בדיוק על מחיר המכירה שלו כיום כולל אגרת רישוי. הרווח היחיד שיראה המבוטח זה שקלול חודשיים עליה לכביש (מרץ) שכנראה יתקזז ע"י הפחתה על יד2 לרכב מ2017.

 

לא משום מה, זו בדיוק הסיבה (אני משער, לא באמת יודע) ל"מבצע" הזה.

דווקא נשמע לי יותר הגיוני שהסיבה ל"מבצע" זה שהרכבים עומדים כבר שנה עם יד יבואן וזה אחרי שעברה עוד שנה ממועד היצור שלהם (מרץ 2016).

 

לגבי ירידת ערך עתידית, אל תשכחו שעוד 5 שנים תמכרו רכב בן 6, לא 5.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחתי יד 2 לפיגו 508, אלו התובנות שלי:

 

ישנם טווחי מחירים מטורפים, גם באותו שנתון. של קרוב ל-50 אחוז הלרש בין הזולה ליקרה.

 

רכבים בני 5 (שנתון 13) עם המנוע 156 הדפוק שאף אחד לא רוצה לגעת בו - המחירים בין 35 עד 60 פלוס. רוב הרכבים מתומחרים ב45+

 

רכבים בני שלוש (מנוע 165) - יוצאי ליסינג - רובם מתומחרים ב-75 פלוס.

 

אז עוד חמש שנים הרכב לא יהיה שווה 20.

 

יהיה שווה כנראה באיזור ה-50.

 

לא נורא בכלל.

 

קודם כל, אני חושבת שזה קצת אופטימי לחשוב ששינוי קל במנוע ישנה את דעת הקהל של הרוכשים (לפוקוס גם החלפת גיר לא ממש עוזרת בינתיים).

שנית, אל תשכח שעוד 5 שנים הרכבים הנ"ל יהיו בני 6, לא 5.

שלישית, פתחתי את יד2 על שנתון 2012. מה שאני רואה בעיקר, זה מודעות תקועות חודשים שיורדות במחירים ועדיין נשארות שם. ככה שלבקש 45 זה נחמד, עדיין לא מבטיח לקבל 40.

 

למשל: רכב יד2 מליסינג, עם ק"מ נמוך. חוגג 4 חודשים בלוח ו12K ירידה במחיר.

נראה שעדיין אף אחד לא קופץ על המציאה כבר חודש ימים.

 

Screenshot_2.jpg

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם רוב דברייך, פרט ל-2 דברים -

לדעתי כן יש הבדל גדול בין המנועים במחיר ובביקוש.

לגבי האחריות - אני לא בטוח שאת צודקת לגבי אחריות מתאריך עלייה לכביש ולא רכישה במקרה הזה. בהחלט משהו שרוכש פוטנציאלי חייב לברר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יודע מה יהיה עוד 5 שנים. אולי בכלל יהיו רכבים אוטונומיים?

 

ההבדל בין המנועים ממש לא קל (או לפחות לא אמור להיות). ה-156 סובל מדי הרבה נקודות תורפה, שכל אחת בתורה עולה כמה אלפי שקלים. זה בשום צורה לא רכב זול ונח לתחזוקה. אם ה-165 באמת שופר משמעותית מבחינת אמינות, יש סיכוי סביר שימצאו רוכשים (כנראה לא ישראל ישראלי שקונה רק יפני אמין בלי כאב ראש, אבל יש סיכוי שיהיו כמה "משוגעים" שקצת יותר מבינים ויודעים מה כדאי ומה לא כדאי לקנות). במחירים כאלו, אם הוא באמת יהיה אמין יחסית, זה נראה לי די מציאה.

 

צריך גם לזכור שההצע של 508 מתוחה נמוך משמעותית מאשר של אחת לפני.

 

במודעה שקישרת יש רכב שכנראה היה רכב ליסינג אמיתי (לא יד ראשונה אפס ק"מ), והוא גם מרמת אבזור נמוכה יותר. לא שאקטיב פרטי יהיה מי יודע מה מבוקש, אבל זה בטח לא עוזר.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני חושבת שזה קצת אופטימי לחשוב ששינוי קל במנוע ישנה את דעת הקהל של הרוכשים (לפוקוס גם החלפת גיר לא ממש עוזרת בינתיים).

שנית, אל תשכח שעוד 5 שנים הרכבים הנ"ל יהיו בני 6, לא 5.

שלישית, פתחתי את יד2 על שנתון 2012. מה שאני רואה בעיקר, זה מודעות תקועות חודשים שיורדות במחירים ועדיין נשארות שם. ככה שלבקש 45 זה נחמד, עדיין לא מבטיח לקבל 40.

 

למשל: רכב יד2 מליסינג, עם ק"מ נמוך. חוגג 4 חודשים בלוח ו12K ירידה במחיר.

נראה שעדיין אף אחד לא קופץ על המציאה כבר חודש ימים.

 

[ATTACH=CONFIG]503225[/ATTACH]

 

איך את רואה את הורדות המחיר של המוכר? האם זה תוסף כלשהו לדפדפן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף,בתור בעלים {אחי} של 508 2016 ובתור אחד שיש לו מהעבודה 308 2014 עם 184,000ק"מ אני חייב להגיד שמה שרשמת לא נשמע אמין,בגלל הקילומטראז הגבוה שאני נוסע עם 308 אני נמצא לא מעט במוסכי היבואן לטיפולים ויצא לי ליצור חברויות עם המכונאים שעובדים במוסך,מתוך סקרנות שאלתי אותם לגבי אמינות הדגמים החדשים של פיגו {סיומת 08 בשם הדגם} וכולם ללא יוצא מן הכלל אמרו לי שהאמינות של הרכבים טובה מאד,ושמאז שהחליפו את המנוע המחורבן של ב.מ.וו ו הAL4 אין תקלות ממשיות ברכבים.

אין לי מושג מאיפה אתה משיג את המידע שלך אבל מעבר לעובדה שבכל מוסך {של כל יבואן} תראה תקלות,לדעתי המידע שלך אינו אמין.

 

אתה צודק, יש לי אינטרס נגד ה-508 ודגמי פיג׳ו בכלל. אחי טיפל ברכבים האלה. נושא הטיימינג השתפר משמעותית, אבל לא נפתר לגמרי במנוע החדש. יש גם מקרים של תצרוכת שמן. גם סולונוידים וחיישנים מחזירים את נשמתם לבורא בטרם עת.

העובדה שאצלך אין תקלות לא אומרת שמדובר בדגם אמין (גם בפוקוס הרובוטית יש כמה שמציינים שלא היתה להם תקלה מעולם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה בגדול לגבי זה שהוחלפו מנועים בTHP החדש. לא ראיתי מנוע אחד שהוחלף ואני עובד במקום שבו רואים הכל מהכל בפג׳ו-סיטרואן.

תשאל את אחיך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...