Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לו זה היה citroen c3 דיזל, שכבר איננה נמכרת יותר זה בהחלט היה יכול להיות מעניין.

הc3 פיקאסו לא מושכת לדעתי.

אולי אם יש לך משפחה, או שאתה זקוק לרכב עבודה טוב...

למי שממש לא אכפת לו איך הרכב נראה, זה בהחלט דיל טוב.

 

זה בדיוק העניין אפשר לקנות רכב למשפחה עם מנוע דיזל במחיר של יונדאי i10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההבדל בין ה-c3 פיקאסו (והאיוניק, והסיד) ל-508, שמשום מה כולם מפספסים, היא שאלו רכבים שאתה קונה כי הם משתלמים.

 

508 אתה תקנה כי אתה רוצה, לא כי היא משתלמת. ועכשיו, היא הרבה פחות לא משתלמת משהיא היתה קודם.

 

היא לא נותנת תמורה טובה יותר בשקל לק"מ נסיעה, והיא גם לא מתוכננת לזה. היא מתוכננת להיות רכב נעים יותר (נוחות, מושבים, אבזור, מרווח, NVH), ואת זה היא עושה. מי שלא רוצה לשלם על זה לא יצליח לעולם להבין למה לקנות 508.

 

השאלה העיקרית היא האם היא אמינה בצורה סבירה. אם כן, למי שמחפש רכב כזה היא יכולה להיות דיל מצויין. למי שלא, אז לא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, הוא האוטו הכי מפנק ברמת המחיר שלו. נקודה. אבל לפעמים זה לא השיקול היחיד בבחירת רכב חדש, אמצעי בטיחות אקטיביים חשובים לי היום יותר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

לך כן. לאחרים לא. לראייה - שוק הרכב הישראלי.

 

למה לא איוניק? חסכונית, מאובזרת, סחירה, בטוחה. לפי המפרט היבש תא מטען כמעט באותו גודל עם יתרון קל לאיוניק. המימדים החיצוניים גם כן כמעט זהים 508 קצת יותר ארוכה אז כנראה יש יותר מקום לרגליים במושב האחורי.

 

ממילא רוב המוחלט לא קונה רכב במזומן אז מה זה משנה עוד 200 - 300 שקל החזר חודשי תמורת רכב טוב משמעותית. (לאו דווקא איוניק)

 

בכלל כולם כל כך הסתנוורו מ-508 שלא שמו לב שניתן לרכוש סיטרואן C3 פיקאסו שנת 2018 טורבו דיזל ידנית ב-75 אלף. עכשיו זה דיל מטורף.

 

אף אחד לא הסתנוור. יש כאן עסקה מעניינת. זהו.

למה לא איוניק? כי אלו עולמות שונים. אני לא חושב שיש רוכשים שאי פעם התלבטו ביניהם.

200-300 שקל לחודש זה הרבה כסף. ככל שתוסיף יותר תגיע יותר גבוה. תן לי רכב מפנק יותר ב-110.

 

XV 1.6 2017

 

או אלנטרה.

 

מקווה שאתה צוחק. באמת.

 

 

יש מיליון אופציות בשוק. חלקן טובות יותר או פחות.

ב-508 הזאת היא אחת מהן.

ומי שמחפש משפחתית, רוצה לעלות לקטגוריה אחת מעל ומודע לכך שהרכב חדש אבל בן שנה (סופר מעלייה על הכביש) יכול למצוא פה הזדמנות נהדרת.

 

זהו. זה כל הסיפור. לא עסקת המאה. לא עסקת העשור אפילו. אבל עסקה מעניינת.

 

אני כאמור אם הייתי מחפש רכב בטווח הסכומים האלו, מניח שהייתי רוכש אותה. אחרים לא וזה גם לגיטימי. כי הם רוצים רכב עם מערכות בטיחות אחרות, שמירת ערך או צריכה דלק עדיפה. לכל אחד יש שיקולים משלו. אחרת כולנו היינו נוסעים באותו רכב.

זה בסדר לא להסכים.

אבל כדאי שאנשים יבינו שזה לא מבחן אמריקאי פה. שיש יותר מאופציה אחת נכונה וזה שאתם בחרתם אחרת ממישהו אחר לא אומר שאחד מכם טעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

הם לא הזמינו אותה, הזמינה אותם בשבילם חברה וזה לא הופך אותם לפחות אומללים.

ליד איפה שאני גר יש מישהו שיש לו שני אטראז'ים בחניה, בלי מדבקות חברה או "איך אני נוהג" או משהו.

 

יש אנשים שממש לא אכפת להם במה לנסוע, כל עוד זה נוסע, לא עושה בעיות ולא שותה הרבה דלק, אם יש בגאז' גדול בכלל טוב, השאר פינוקים מיותרים, עדיף על אוטובוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתר קארביי שייך לקל אוטו, אז אם מישהו רוצה מידע, ניתן גם לפנות לחברה עצמה ולא רק דרך האתר.

לעניין המודעה באתר. אני רואה שתי הטעיות במה שכתוב שם:

1. הרכב איננו רשום על שם חברת ליסינג אלא על של לובינסקי (הרי הרכב קיבל רישוי לפני שנה והוצע עד לא מזמן באולמות התצוגה של פיג'ו כיד ראשונה מהיבואן).

2. נושא האחריות - חובה לבדוק מה תוקף האחריות (רשום 3 שנים, אני לא אתפלא אם רק שנתיים).

השמועות מדברות על 20 רכבים בסה"כ שקל-אוטו קנו (לדעתי כל המלאי של הדגם, הרי הדגם לא מוצע יותר למכירה באולמות).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמתי. שתיתי כוס מים. ישבתי במרפסת.

יש לי 110 אלף ש"ח.

אני רוצה להתפנק קצת.

 

איזה רכב אני צריך ללכת לקנות?

*אל תגיד לי יונדאי איוניק.

 

למשל סדרה 3 יד שניה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא יצאו רבים כל כך, להגנת רכב שקונים מעט כל כך...

ואף אחד מהם כמובן לא רוכש את הרכב לעצמו או לקרוביו. המקסימום שקיבלנו זה ״אולי הייתי שוקל״.

בחיאת, אף אחד פה לא קונה 508 (אפשר היה לעצור פה) בת שנתיים ב110 אלף שח. רכב שיחידה אחת ממנו עלתה לכביש בכל הרבעון הראשון משל היה אקזוטיקה של רכבי מרוץ - שכמובן מעלים יותר לכביש. אז אפשר לחזור לסוגריים: אף אחד לא קונה... ב2/3 מחירון של חדש, רכב בן שנתיים, הוא לא מציאה גדולה. ואף אחד כאן לא מהמר בכספו. לובינסקי תמחרו את הרכב גבוה, אז עכשיו במבצע זה נראה כמעט אטרקטיבי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשל סדרה 3 יד שניה.

 

110 זה רק העברת בעלות של סדרה 3 משנתון סביר.

צריך לשים בצד עוד 110 לתחזוקה וביטוח.

 

(הגזמתי טיפה אבל בימר משומשת זה לא באמת בחירה הגיונית בתקציב הזה למי שלא עוסק במחזור בקבוקים)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה כל כך מטריד אותך כי אתה חרד לגורל אלו שיקראו ואולי בטעות יקנו?

 

אז אולי תספר לנו, מה נראה לך מחיר שיהיה אטרקטיבי מספיק שמישהו (שמחפש רכב בקטגוריה, לא שבדיוק חשב לקנות ג'ולייטה, לנד קרוזר או פיקנטו) כן יקנה רכב כזה.

 

ואיך קשורה הקניה של הרכב ע"י מישהו פה נפלא מבינתי, באמת. יש עסקאות טובות יותר וטובות פחות, לא ברור למה הקניה או אי הקניה של מישהו כאן בדיון רלוונטית לשאלה האם זו עסקה טובה או לא, או אם הרכב טוב או לא. אני, למשל, לא קונה רכב חדש, כי נראה לי נורא לא כלכלי לאבד כל כך הרבה בירידת ערך. אז אסור לי להביע דעה? באיזו צורה הקניה שלי הופכת עסקה כזו או אחרת לפחות כדאית?

 

וכן, לעומת אחת כזו מ-2015 זו עסקה פחות טובה. אז?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשל סדרה 3 יד שניה.

 

אופציה. שאני בכלל לא בטוח שעדיפה. אבל אופציה.

 

מעולם לא יצאו רבים כל כך, להגנת רכב שקונים מעט כל כך...

ואף אחד מהם כמובן לא רוכש את הרכב לעצמו או לקרוביו. המקסימום שקיבלנו זה ״אולי הייתי שוקל״.

בחיאת, אף אחד פה לא קונה 508 (אפשר היה לעצור פה) בת שנתיים ב110 אלף שח. רכב שיחידה אחת ממנו עלתה לכביש בכל הרבעון הראשון משל היה אקזוטיקה של רכבי מרוץ - שכמובן מעלים יותר לכביש. אז אפשר לחזור לסוגריים: אף אחד לא קונה... ב2/3 מחירון של חדש, רכב בן שנתיים, הוא לא מציאה גדולה. ואף אחד כאן לא מהמר בכספו. לובינסקי תמחרו את הרכב גבוה, אז עכשיו במבצע זה נראה כמעט אטרקטיבי...

 

אף אחד בשרשור הזה לא קונה כלום. כולנו מזיינים את השכל על מצבים תיאורטים. העולם האמיתי מתקיים מחוץ לשרשור הזה.

יש כאן מישהו שעכשיו מחליף את הרכב שלו ורכש משהו אחר באיזור הסכום הזה?

אם עוד חודשיים עדיין יהיה פרסום ל-508 ב-110 אלף (או פחות) אז כנראה שזה לא מספיק זול. אם לא יהיה - אז כנראה שזה היה מספיק זול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשל סדרה 3 יד שניה.

או S500 בת עשר במצב "לרציניים בלבד"

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני חושבת שזה קצת אופטימי לחשוב ששינוי קל במנוע ישנה את דעת הקהל של הרוכשים (לפוקוס גם החלפת גיר לא ממש עוזרת בינתיים).

שנית, אל תשכח שעוד 5 שנים הרכבים הנ"ל יהיו בני 6, לא 5.

שלישית, פתחתי את יד2 על שנתון 2012. מה שאני רואה בעיקר, זה מודעות תקועות חודשים שיורדות במחירים ועדיין נשארות שם. ככה שלבקש 45 זה נחמד, עדיין לא מבטיח לקבל 40.

 

למשל: רכב יד2 מליסינג, עם ק"מ נמוך. חוגג 4 חודשים בלוח ו12K ירידה במחיר.

נראה שעדיין אף אחד לא קופץ על המציאה כבר חודש ימים.

 

[ATTACH=CONFIG]503225[/ATTACH]

 

כיצד הצלחת להציג את היסטוריית המודעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיאת, אף אחד פה לא קונה 508 (אפשר היה לעצור פה) בת שנתיים ב110 אלף שח. רכב שיחידה אחת ממנו עלתה לכביש בכל הרבעון הראשון משל היה אקזוטיקה של רכב

 

הרכב בן שנה ולא שנתיים (לא מכיר הרבה קונים שבאמת בודקים כמה זמן עמד הרכב החדש שהם קונים בנמל).

נמכרה יחידה אחת בלבד כי אין יבוא של הדגם הזה יותר (אין מלאי).

יצא לי ליסוע ברכב כזה לא מזמן, באמת רכב מעניין, נוסע מצויין, נוח מאוד, מרווח מאוד ומרגיש מאוד יוקרתי מבחינת בידוד והתנהגות.

לא יודע אם הייתי קונה כזה, אבל אני בטוח שקל אוטו ימכרו את כל במלאי די מהר. (סה"כ 25 רכבים?).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...