Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קניתי מאזדה 6 משומשת (פרטית), אחרי כמעט 5 שנים על הכביש ערכה ירד ב-90 אלף ש"ח. לא מצליח להבין את ההגיון בסיכון בבחירת רכב עם מוניטין בעייתי ועוד כתם של 0 ק"מ בשביל חיסכון על הנייר של 10 אלף ש"ח (ואם תפרוס את זה ל-5 שנים זה בכלל יהיה סעום מצחיק שתקלה אחת יכולה למחוק אותו).

איך חיסכון של 10 אלף?

ולא הבנתי את הדוגמא של המאזדה שלך.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה חיסכון של 10K? ההנחה האפקטיבית האמיתית היא כ50K שזה המון, ההקרבה היא שהרכב 2017 עם רישום ליסינג ושהדגם מוחלף.

עדיין אין רכב מנהלים בישראל חדש מהניילון שניתן לקנות במחיר של טיוטה יאריס.

הירידת ערך במקרה הזה תהיה סבירה ביותר ואף נמוכה בסגמנט הרכב.

 

העסקה מתאימה למי שרוצה רכב מנהלים במחיר של סופר מיני, לא למי שמחשב על האגורה, בשביל זה כדאי לקנות קיה פיקנטו משומשת בת 3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מישהו מכל גיבורי המקלדת שהסבירו לנו כמה זו עסקת השנה, רץ וקנה?

 

ואגב גם בי4 נמכרת בעסקאות האלה בהנחות גדולות.

 

ואגב2, אם זה המחיר שבו קונים מהליסינג, הרי ש ליסינג קנה את זה עוד יותר זול...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של הרכב הוא מנופח מאוד, לא רואה איך האוטו הזה עולה 40 אלף יותר מ3008 שנראית הרבה יותר פרימיום ממנו מבחינת הגשה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

נכון מאוד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי מאזדה 6 משומשת (פרטית), אחרי כמעט 5 שנים על הכביש ערכה ירד ב-90 אלף ש"ח. לא מצליח להבין את ההגיון בסיכון בבחירת רכב עם מוניטין בעייתי ועוד כתם של 0 ק"מ בשביל חיסכון על הנייר של 10 אלף ש"ח (ואם תפרוס את זה ל-5 שנים זה בכלל יהיה סעום מצחיק שתקלה אחת יכולה למחוק אותו).

* אל תשכח שהמחיר שלי הוא מחיר מכירה בפועל (הנחתי שבעל הרכב רכש מהסוכנות שילם מחירון, שזו הנחה מאוד מקלה) ואצלך זה מחירון ולא מחיר שוק כי עדיין לא מכרת את הרכב.

אני יכול רק לנחש, אבל יש כמה אפשרויות:

אולי הוא היה צריך מקום ל-3 כיסאות ילדים מאחורה?

אולי הוא בכלל קנה גרנד סניק כי הוא צריך 7 מקומות?

אולי יש לו מצוקת חניה ולא התאימה לו ספינה כמו מאזדה 6?

אולי הוא בכלל קנה סניק דיזל כי הוא נוסע הרבה?

ואולי הוא סתם העדיף את הסניק כרכב?

 

ואיזה מוניטין בעייתי יש לסניק דור 3 (פרט לגיר הרובוטי, שהעלויות שלו לפחות מתקזזות עם החיסכון בדלק)?

 

אפילו אם ירידת הערך של הצרפתיה והיפנית זהות או לפחות קרובות (בהנחה הריאלית שהירידה במחירון של הסניק לא מייצגת את מחיר המכירה האמיתי), אפילו זה לא מספיק כדי שאפשר יהיה לשקול רכב לא יפני, כי כל רכב צרפתי בן 5 נכנס בוודאות לפחות 3 פעמים למוסך בשנה, בעלות של חמש ספרות (במקרה הטוב).

 

ובאופן כללי, מי שמוכן לספוג ירידת ערך של כמעט 100,000₪ בחמש שנים, כנראה יוכל להתמודד גם עם תקלה פעם ב, אפילו אם העלות שלה תמדד בארבע ספרות (לפחות אני, אם הייתי מתכנן על כזו ירידת ערך, כנראה לא הייתי פושט רגל מתקלה פה ושם)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מישהו מכל גיבורי המקלדת שהסבירו לנו כמה זו עסקת השנה, רץ וקנה?

 

ואגב גם בי4 נמכרת בעסקאות האלה בהנחות גדולות.

 

ואגב2, אם זה המחיר שבו קונים מהליסינג, הרי ש ליסינג קנה את זה עוד יותר זול...

תיכף, אני קודם רץ לקנות פיאט טיפו ב-80,000₪, או קקטוס ב-85,000₪ (או בכלל C3 פיקאסו דיזל ידנית ב-78,000₪).

 

מה הקשר בין האם זו עסקה טובה או לא, לבין הרכב הספציפי שכל אחד רוצה/צריך והיכולות הפיננסיות שלו? ואם מחר יפרסמו s500 בחצי מיליון, אנחנו צריכים לקנות אחת כדי לחשוב שזו עסקה טובה?

 

לי די סבבה בינתיים עם הפוקוס שלי, לא בונה על עוד ספינה בקרוב (בטח לא אחת חדשה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר72, כמו שאמרו - אני לא צריך לקנות כל שבר שנראה לי עסקה נהדרת.

 

אפילו בסופר אני לא קונה כל מה שבמבצע, גם אם המבצע ממש משתלם. אז בטח שלא ברכב.

 

אם היו הייתי מחפש רכב באיזור ה100-120 אלף, זה מה שהייתי קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מישהו מכל גיבורי המקלדת שהסבירו לנו כמה זו עסקת השנה, רץ וקנה? .

 

דמגוגיה.

מותר לחשוב שזו עסקה מצוינת גם אם לא צריך כרגע לרכוש רכב.

אם הייתי לפני רכישת משפחתית- העסקה הזו היתה חזק בעדיפויות, יחד עם 208gti...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מישהו מכל גיבורי המקלדת שהסבירו לנו כמה זו עסקת השנה, רץ וקנה?

 

ואגב גם בי4 נמכרת בעסקאות האלה בהנחות גדולות.

 

ואגב2, אם זה המחיר שבו קונים מהליסינג, הרי ש ליסינג קנה את זה עוד יותר זול...

 

אין B4 בכ110K פשוט אין, המחיר יקר בכ30K! אומנם ל2018 אך עדיין זה פער ענק מאוד.

 

למי שיש ביד 110K ומחפש רכב איכותי ויוקרתי אין עסקה יותר משתלמת מזו כיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי סקייליין GTR נמצאת יותר גבוה בסדר עדיפויות משתיהן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

 

כשאספתי את נבלת האפ"ק שלי, נמסר לי במפורש שהאחריות מתחילה מתאריך ה"עליה על הכביש" שמופיע ברשיון הרכב, שזה הגיוני (גם אם הרכב התייבש שנה בבונדד קודם-לכן, דבר שגם ניתן לבדוק באמצעות בדיקות שטחיות כמו תאריך ייצור הצמיגים וכאלו קצת פחות שטחיות, כמו בדיקת ה VID). מה שכן, ניתן למצוא במגרש הסוכנות רכבים חדשים עם תאריכי עליה של מס' חודשים טובים - מאלו כדאי להתרחק (אם האחריות עקרונית בעינכם) או לפחות להתמקח על הנקודה הזו במחיר.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מישהו מכל גיבורי המקלדת שהסבירו לנו כמה זו עסקת השנה, רץ וקנה?

 

לאורך השנים צצו לא מעט "עסקאות השנה" בפורום, בשלוף אני זוכר 301 אוט' במחיר של פיקנטו ידנית, היה אחלה מבצע על לאון 1.8 אוט' רגע לפני הצורה החדשה, קורסה OPC במחיר של מאה ומשהו (לא זוכר בדיוק כמה אבל זה היה עשרות אלפים מתחת לכל הוט האץ אחרת) וגם ה 508 הזאת מקומה ברשימה.

 

הנקודה היא שלא תמיד הרכב המוצע במבצע מתאים לצרכים ולתקציב, וכמעט אף פעם לא מגיע בזמן הנכון.

זה שאף אחד בפורום לא רץ לקנות - לא אומר שום דבר. אנחנו מהווים אפס-נקודה-כלום מכלל אוכלוסיית הנהגים בארץ.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס עולה באפס ק"מ פחות מ-90 אלף.

מי שהולך לקנות באפס ק"מ יכול לקבל בסביבות המחיר של הפיג'ו: גראנד קופה, ג'טה, אוקטביה, סיד סטיישן דיזל, איוניק או אלנטרה החדשה - וכל אלה 2018. אפשר גם XV 2017. יש גם סיאט ארונה ב-100 אלף.

 

אם כבר משווים את המתחרים - תשוו את אלה מאפס ק"מ. לא בטוח שהעסקה של הפיג'ו כל כך כדאית. מי שרוכש רכב בסכום כזה, הוא לרוב אדם שיש לו כסף בכמות מוגבלת, הגם שיש לו לא מעט. לא בטוח שכלכלית הפיג'ו תהיה הרכישה העדיפה, וגם החסרון במערכות בטיחות פוגע באטרקטיביות שלה מול חלק מהמתחרות. בקיצור - מי שחלם על מכונית מנהלים, ורצה לרכוש כזו משומשת - זה אחלא. לא בטוח שלשאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2235 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...