Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחיר באמת נראה מעולה במבט ראשון, אבל לא במחשבה שניה. מדובר ברכב שאין לדעת כמה זמן כבר עומד בנמל, עם בלאי שלא ניתן לדעת לנוזלים/גומיות/מותחנים וכו' עקב עמידה במקום, רכב שגם אם נשים בצד אמינות נטעמת/נתפסת, עדיין צפויות לו יותר בעיות מרכב "טרי". בהתחשב בנוסף בנושא הבעלות המקורית, ושהרכב אינו 2018, וואללה לא יודע כמה זה אטרקטיבי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ , האחריות כבר התחילה מזמן. משפיע גם על מחיר כמשומשת. בנוסף תוריד 14% כשתנסה למכור כמשומשת. בנוסף ירידת רכב של רכב משפחתי גדול/"מנהלים" ועוד פג'ו שאין לה שוק חזק, כדאי לקונה להתחיל לעבוד על הגמישות כבר מהיום.
אתם שוכחים שכל ההפחתות האלו הן מהמחירון, והמחיר שבו הרכב מוצע כבר נמוך משמעותית מהמחירון. זה לא 14% מהמחיר המוצע.

 

ברור שתהיה פה ירידת ערך משמעותית, אבל גם אם רכב כזה בן 5 ימכר ב-40,000, מדובר ב-70,000₪ ירידת ערך בחמש שנים, לקטגוריה הזו (ובטח למותג) זה ממש לא נורא לרכב חדש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ .

 

זה לא מדוייק.

 

אם זה היה כמו שאתה אומר אז האחריות צריכה להתחיל מרגע שהיבואן רכש את הרכב מהיצרן.

 

מה איכפת ליצרן מכך שהיבואן מכר את הרכב ללקוח רק אחרי (לדוגמה) 10 חודשים?

 

 

בפועל, יכולים להיות שני מצבים:

1. היבואן מדווח ליצרן מתי התחיל השימוש ברכב בפועל ומאותו רגע מתחילה האחריות.

2. למרות שחלק מאחריות יצרן כבר "התבזבז", היבואן יכול לתת 3 שנים מלאות על חשובנו כמו שנותנים נניח לרכב משומש שנקנה מטרייד אין של היבואן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קצת הגזמה עם הבלאי לגומיות והמותחנים. בואו ניכנס לפרופורציה.

 

אתה מניח שלרכב שעומד שנה יש יותר בלאי מלאותו רכב שנוסע. רק שזה לא לגמרי נכון במרבית התחומים.

 

כל הגומי של הרכב, להוציא הצמיגים, מתייבש מהחום באותה מידה שגומי של רכב נוסע. אולי אפילו פחות.

הרכב שלך יושב בפקק באיילון שעתיים כל יום. זה משפר את מצב המותחנים?

 

הבעיה עם הצמיגים היא שאם רכב לא זז שנתיים יכול להתקבל עיוות. אבל זה מכוסה באחריות.

 

שמן? תחליף שמן ופילטר - 300 ש"ח סגרת סיפור.

 

לדעתי אין שום היגיון בלקנות רכב כזה בן שנה שעשה 15,000 אלף ק"מ על פני רכב כזה שעמד שנה ואתה מקבל אותו כחדש עם 3 שנות אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 עולה 140.

ה-508 עולה 110.

 

הבדל לא קטן.

נכון, באמת הבדל לא קטן. אבל אם ה-B4 תמכר הלאה בעוד שלוש שנים ב- 90 אלף בעוד הפיג'ו (שכזכור זקנה בשנה ובעלת עבר ליסינג) תימכר ב- 50 אלף, בעצם העסקה הנהדרת עלתה בסופו של דבר יותר כסף. גם אם ההפרש לא זמין במזומן, עלות מימון "בלון" של 30 אלף שקל בסביבת הריבית הנמוכה של היום הינה כמה מאות שקלים בשנה.

 

אפילו אם ניקח את המקרה לקיצון, ונניח החזקה לטווח מאוד ארוך של עשר שנים, עדיין ניתן לראות ש-407 2008 במצב סביר שווה בסביבות עשרת אלפים שקל, בעוד ג'יפון יפני כמו אאוטלנדר עולה באזור 50.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק היד השנייה קשה מאוד ורק רכבים במצב מצויין נמכרים במחירים הקרובים למחירון , רכבים שלא במצב מצויין גם אם יש להם שוק נמכרים פחות מהמחירון בסכומים גדולים , זה רכב שיחידות בודדות מימנו נמכרו לשוק הפרטי , כנראה מסוף 2016 יד ראשונה מליסינג !

רק תחשבו מה תיהיה ירידת הערך כבר בשנה הראשונה ?

חוץ מיזה זה לא המנוע הבעייתי עם הטורבו ?

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו אם ניקח את המקרה לקיצון, ונניח החזקה לטווח מאוד ארוך של עשר שנים, עדיין ניתן לראות ש-407 2008 במצב סביר שווה בסביבות עשרת אלפים שקל, בעוד ג'יפון יפני כמו אאוטלנדר עולה באזור 50.

זו כבר, במטותא, מעט דמגוגיה. על B4 מ-2008 מבקשים 20 וקצת, אני מניח שב-20 אפשר למצוא אקסמפלר סביר אחרי מיקוח קל. מה קשור האאוטלנדר לפה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו כבר, במטותא, מעט דמגוגיה. על B4 מ-2008 מבקשים 20 וקצת, אני מניח שב-20 אפשר למצוא אקסמפלר סביר אחרי מיקוח קל. מה קשור האאוטלנדר לפה?

מדוע דמגוגיה? לא השוויתי לאס-קלאס, אלא מדובר בשתי קטגוריות, די מקבילות במחיר, שאנשים רבים מתלבטים ביניהן. בניגוד לתפיסה הרווחת לפיה לאורך זמן כל הרכבים יהיו שווים אותו דבר או מחיר דומה, ניתן לראות שירידת ערך משחקת תפקיד משמעותי גם בתקופה של עשר שנים.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דמגוגיה? כי יש לך מקבילה קלאסית (B4) ומשום מה בחרת להשוות לקטגוריה אחרת. בהשוואה ל-B4, שאליה השוות את מחיר הרכב החדש, ירידת הערך (התיאורטית) בפיג'ו תהיה נמוכה יותר (אם כי בהפרש די נמוך).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, באמת הבדל לא קטן. אבל אם ה-B4 תמכר הלאה בעוד שלוש שנים ב- 90 אלף בעוד הפיג'ו (שכזכור זקנה בשנה ובעלת עבר ליסינג) תימכר ב- 50 אלף, בעצם העסקה הנהדרת עלתה בסופו של דבר יותר כסף. גם אם ההפרש לא זמין במזומן, עלות מימון "בלון" של 30 אלף שקל בסביבת הריבית הנמוכה של היום הינה כמה מאות שקלים בשנה.

 

אפילו אם ניקח את המקרה לקיצון, ונניח החזקה לטווח מאוד ארוך של עשר שנים, עדיין ניתן לראות ש-407 2008 במצב סביר שווה בסביבות עשרת אלפים שקל, בעוד ג'יפון יפני כמו אאוטלנדר עולה באזור 50.

 

תרשה לי להוריד אותך מענן הסחירות של ה B4... הרכב הזה נטול שוק יד 2 , לא מחירון ולא קרוב למחירון , למעשה ב 3 שנים הרכב מאבד קרוב ל 50% מערכו וגם אז נותר ללא ביקוש אמיתי כיד 2.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדוייק.

 

אם זה היה כמו שאתה אומר אז האחריות צריכה להתחיל מרגע שהיבואן רכש את הרכב מהיצרן.

 

מה איכפת ליצרן מכך שהיבואן מכר את הרכב ללקוח רק אחרי (לדוגמה) 10 חודשים?

 

 

בפועל, יכולים להיות שני מצבים:

1. היבואן מדווח ליצרן מתי התחיל השימוש ברכב בפועל ומאותו רגע מתחילה האחריות.

2. למרות שחלק מאחריות יצרן כבר "התבזבז", היבואן יכול לתת 3 שנים מלאות על חשובנו כמו שנותנים נניח לרכב משומש שנקנה מטרייד אין של היבואן.

עשית אנלוגיה לכיוון יצרן וזה ממש לא משנה. הדיון הוא אחריות יבואן שמתחילה עם תאריך עלייה לכביש ברכבי 0 ק"מ אם לא מצויין מפורשות אחרת.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות מתחילה כאשר הוא נרשם ללקוח הראשון, חברת הליסינג או כאשר היבואן מעביר את הרכב על שמו, בנוגע לפיגו הזאת, יש לך כמעט 3 שנים אחריות פחות מספר ימים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דמגוגיה? כי יש לך מקבילה קלאסית (B4) ומשום מה בחרת להשוות לקטגוריה אחרת. בהשוואה ל-B4, שאליה השוות את מחיר הרכב החדש, ירידת הערך (התיאורטית) בפיג'ו תהיה נמוכה יותר (אם כי בהפרש די נמוך).

גם ה- B4 סובלת מירידת הערך המואצת של מכוניות המנהלים, מה גם שהיא עלתה כמו ה- 407 (ולדעתי אפילו מעט פחות) בזמנו.

 

תרשה לי להוריד אותך מענן הסחירות של ה B4... הרכב הזה נטול שוק יד 2 , לא מחירון ולא קרוב למחירון , למעשה ב 3 שנים הרכב מאבד קרוב ל 50% מערכו וגם אז נותר ללא ביקוש אמיתי כיד 2.

אם דבריך מדויקים, אז B4 2015 פרטית עם נתונים ממוצעים צריכה לעלות באזור 70 אלף ש"ח. התכבד נא ליד2 ומצא לי רכב כזה במחיר שאפילו מתקרב לזה (אחסוך לך - הכי זול שמצאתי הוא רכב מליסינג עם 100 אלף ק"מ ב- 80 אלף ש"ח).

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...