Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המחיר הזה לא סתם.

 

אם הרכב הוא 2017, כנראה שיוצר ב-2016 ועמד במשך שנה עד שקיבל יד, מה שנקרא 'יד יבואן'.

 

אז מי שקונה, אומנם משלם מחיר מצחיק לרכב מהקטגוריה הזאת, אבל בכל זאת רכב שבתכלס, כבר בן שנה וחצי.

 

בנוסף, צריך לראות ממתי התחילו לספור את האחריות. האם מיום העלייה לכביש או רק מהיום שלקוח יקנה את הרכב?

 

כתוב 3 שנים אחריות

 

אגב, ביטוח חובה?

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי matanff

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

 

אם היו סופרים מהרגע שהוא קיבל יד לא היו כותבים 3 שנים, יש גבול להונאות במדינה הזו, במקרים האלו לרוב הוא לא נחצה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי ההתלהבות מהמחיר, רכב בקטגוריה הזו לא שווה באמת 178 כשיש 3008 ב140 עם אבזור בטיחותי ורכב מודרני בהרבה. הרכב מיושן מאוד, ובלי אבזור בטיחותי ועוד שניה יש לו מחליפה, המחיר באמת מצויין, אבל אני הייתי קונה משהו אחר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מתפלא ? כל היום מפמפמים שפז'ו זה זבל, רק מוסכים, רק רעידות, רק חשמל מגמגם, בקיצור מה לא. טויוטה מהצד השני זה אוטו נהדר, לא מתקלקל בכלל ומשביח עם הזמן כמו איזה שאטו לאפיט. האמת ? מפתיע שטויוטה בכלל מגיעה לשוק הזה של 0 ק"מ, שהוא כידוע השוק של הלוזרים, לא של המוכשרים כמוה.

לדעות קדומות על רכב יש הרבה במשותף לדעות קדומות בתחומים אחרים - לא תמיד הן מוצדקות, אבל בדרך כלל לא מגיעות מהאוויר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פעמים דעות קדומות לא מאוד רלוונטיות.

בעיניי - רכב זה גם עניין של מזל ותחזוקה.

גם אותנו הפחידו עם הקליאו והמגאן, עובדה ששתיהן הציגו אמינות מצוינת למרות היותן "צרפתיות" ודווקא קורולה אכזבה אותנו בסעיף האמינות.

 

בעיניי מחיר מטורף, לא להאמין שאפשר לרכוש רכב מנהלים במחיר כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו נשמעת עסקה מדהימה. אבל אם חושבים על זה לעומק, למשל בהשוואה למתחרה ישירה כמו ה- B4 שהיבואן מוכר כעת ב-140 לדגם 2018, ומניחים ירידת ערך של 15% בשנה (אולטרה שמרני במקרה רכבים מהקטגוריה הזו), ועליה הפחתה נוספת של 14% בגין יד ראשונה אפס ק"מ מליסינג, מגיעים ל-102 אלף ש"ח. זאת אפילו אם שמים בצד את מוניטין האמינות הדרוש הוכחה של מנוע ה-THP הנוכחי. לאור העובדה כי ל-508 ירידת ערך דרמטית וסחירות אפסית, ממש לא בטוח שבראייה כלכלית נקיה לא משתלם יותר לקחת מימון ולרכוש משהו סחיר יותר שלאורך השנים יסבול מירידת ערך מתונה משמעותית.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו מחשבה מעניינת, ונכונה אם אתה קונה לטווח קצר.

 

ככל שאתה מתכוון להחזיק ברכב לתקופה ארוכה יותר, כל עניין ירידת הערך נהיה פחות משמעותי, בטח כשמראש שילמת 30,000 ש"ח פחות, אז יש לך הרבה פחות ירידת ערך לספוג.

 

אבל בסוף, אלו לא רכבים שאתה קונה כי אתה צריך תחבורה בסיסית, אלא כי אתה רוצה. אז עוד קצת ירידת ערך לפה או לשם לא אמורה להיות שיקול כל כך מהותי בבחירה.

 

הבעיה העיקרית פה היא חוסר די מוחלט בבטיחות אקטיבית. למי שזה פחות מעניין אותו, ומתכוון להחזיק ברכב לתקופה ארוכה יחסית, זו כנראה עדיין עסקה מעולה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו נשמעת עסקה מדהימה. אבל אם חושבים על זה לעומק, למשל בהשוואה למתחרה ישירה כמו ה- B4 שהיבואן מוכר כעת ב-140 לדגם 2018, ומניחים ירידת ערך של 15% בשנה (אולטרה שמרני במקרה רכבים מהקטגוריה הזו), ועליה הפחתה נוספת של 14% בגין יד ראשונה אפס ק"מ מליסינג, מגיעים ל-102 אלף ש"ח. זאת אפילו אם שמים בצד את מוניטין האמינות הדרוש הוכחה של מנוע ה-THP הנוכחי. לאור העובדה כי ל-508 ירידת ערך דרמטית וסחירות אפסית, ממש לא בטוח שבראייה כלכלית נקיה לא משתלם יותר לקחת מימון ולרכוש משהו סחיר יותר שלאורך השנים יסבול מירידת ערך מתונה משמעותית.

 

B4 עולה 140.

ה-508 עולה 110.

 

הבדל לא קטן.

 

עסקה נהדרת למי שרוצה לרכוש מנהלים במחיר של משפחתית.

אם הייתי מחפש רכב בטווח המחירים הזה בהחלט הייתי שוקל בחיוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מתפלא ? כל היום מפמפמים שפז'ו זה זבל, רק מוסכים, רק רעידות, רק חשמל מגמגם, בקיצור מה לא. טויוטה מהצד השני זה אוטו נהדר, לא מתקלקל בכלל ומשביח עם הזמן כמו איזה שאטו לאפיט. האמת ? מפתיע שטויוטה בכלל מגיעה לשוק הזה של 0 ק"מ, שהוא כידוע השוק של הלוזרים, לא של המוכשרים כמוה.

 

תראה, זה לא ממש סוד שה-407 לא היתה מוצלחת, וגם ל-508 טרום מתיחת הפנים היו בעיות. לטויוטה מוניטין אמינות מוצלח יותר ומוצדק למדי. זאת המציאות. הבעיה היא לא התדמית שקל מאוד לתת למשהו, אלא איך לצאת ממנה. חלק מהאנשים יבחנו רכב כאינדיבידואל, וחלק יבדקו את המורשת. אגב, אם המצב טוב עד כדי כך, זה טוב לנו לצרכנים שיכולים לרכוש רכב במחיר שפוי בגלל סטיגמות של אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

 

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ , האחריות כבר התחילה מזמן. משפיע גם על מחיר כמשומשת. בנוסף תוריד 14% כשתנסה למכור כמשומשת. בנוסף ירידת רכב של רכב יוקרה ועוד פג'ו שאין לה שוק חזק, כדאי לקונה להתחיל לעבוד על הגמישות כבר מהיום.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

 

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ , האחריות כבר התחילה מזמן. משפיע גם על מחיר כמשומשת. בנוסף תוריד 14% כשתנסה למכור כמשומשת. בנוסף ירידת רכב של רכב משפחתי גדול/"יוקרה" ועוד פג'ו שאין לה שוק חזק, כדאי לקונה להתחיל לעבוד על הגמישות כבר מהיום.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אורך תקופת האחריות, אלא על ממתי מתחילים לספור.

 

אם מתחילים לספור מרגע שהרכב נרשם כיד יבואן, אז אתה קונה רכב שכבר איבד מספר חודשים מהאחריות.

אם מתחילים לספור מהרגע שהלקוח קונה את הרכב, אז הכל בסדר.

 

מתאריך העלייה לכביש. ליצרן לא איכפת שקנית 0 ק"מ , האחריות כבר התחילה מזמן. משפיע גם על מחיר כמשומשת. בנוסף תוריד 14% כשתנסה למכור כמשומשת. בנוסף ירידת רכב של רכב משפחתי גדול/"מנהלים" ועוד פג'ו שאין לה שוק חזק, כדאי לקונה להתחיל לעבוד על הגמישות כבר מהיום.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי היבואן סופג את התקופה שבין מועד העלייה לכביש ועד המכירה ללקוח ובעצם מוסיף לתקופת האחריות את החודשים שאבדו?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...