Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר כזה ל508 לא היה מעולם!


אליהו שבת
שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האחריות מתחילה כאשר הוא נרשם ללקוח הראשון, חברת הליסינג או כאשר היבואן מעביר את הרכב על שמו, בנוגע לפיגו הזאת, יש לך כמעט 3 שנים אחריות פחות מספר ימים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

גם זה לא מדוייק, אם היד הראשונה זה היבואן עצמו (לא חברת ליסינג) אז היבואן יכול (אם הוא רוצה כמובן, הוא לא חייב) לתת אחריות ל 3 שנים מיום הרכישה של הלקוח האמיתי הראשון, שהוא יד 01.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 252
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שי,גם ה B4 זה נבלה עם שוק מת וירידת ערך היסטרית,גם הB4 לא יקבל סכום שאפילו קרוב למחירון שגם ככה נמוך.

 

מעבר לכך הB4 נופל בכל פרמטר מה508,אין בכלל מה להשוות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן יכול לעשות מה שהוא רוצה עם אורך האחריות, אבל האם אתה מכיר מישהו שעושה את זה?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

כן מכיר חבר פורום שקנה רכב 0 ק"מ שעמד שנה וחצי מלובינסקי. קיבל אחריות 3 שנים מיום הרכישה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה- B4 סובלת מירידת הערך המואצת של מכוניות המנהלים, מה גם שהיא עלתה כמו ה- 407 (ולדעתי אפילו מעט פחות) בזמנו.

 

 

אם דבריך מדויקים, אז B4 2015 פרטית עם נתונים ממוצעים צריכה לעלות באזור 70 אלף ש"ח. התכבד נא ליד2 ומצא לי רכב כזה במחיר שאפילו מתקרב לזה (אחסוך לך - הכי זול שמצאתי הוא רכב מליסינג עם 100 אלף ק"מ ב- 80 אלף ש"ח).

 

לא צריך להתכבד מכיר יותר מבעל B4 אחד אשר ניסו למכור רכבים במצב טוב ללא כל דורש אשר קיבלו טלפונים בודדים מבעלי מגרשים אשר היו מוכנים לתת ללא בדיקה 50% מהמחירון..

הרכב לא סחיר בעליל , הסתמכות על מחירים מבוקשים של מוכרים ביד 2 אינה אינדקציה לדבר מעבר למשאלות הלב של המוכר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין שום היגיון בלקנות רכב כזה בן שנה שעשה 15,000 אלף ק"מ על פני רכב כזה שעמד שנה ואתה מקבל אותו כחדש עם 3 שנות אחריות.

 

אני מסכים, בעיקר עם האמירה בתחילת המשפט. אין שום היגיון בלקנות כזה רכב בן שנה. גם לא חדש במחירו הרשמי, אגב.

לגופה של הערה - אני מסכים שרכב בן שנה שעשה 15K לא עדיף באותו מחיר על חדש מהנמל בן שנה (יותר למעשה), אבל תשווה לדברים רלבנטיים. למשל: קורז חדשה. נכון שהיא מעט קטנה יותר, אבל משמעותית זריזה יותר. השאלה אבל היא, האם יש בכלל קונים לדבר הזה? אולי במחיר של 100K כן. כי כנראה שבמחיר המלא - לא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדוייק.

 

אבל בלי קשר, לפי הקצב המהיר שהשרשור הזה צובר - בהחלט מדובר בהצעה שמועררת עניין רב.

 

ברור, כי אם לובינסקי היו מוכרים את הרכב במחיר הזה מלכתחילה, או לפחות באמצע בינו לבין המחיר שהם מבקשים - היה לו אולי שוק...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך הB4 נופל בכל פרמטר מה508,אין בכלל מה להשוות.

 

במה למשל? המושבים לא פחות טובים, האמינות טובה לאין שיעור. באלו עוד דברים לדעתך נופל הסובארו, ואנא התייחס לדברים שנתפסים על ידי הקהל הישראלי ולא ברומו של עולם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את הקמפיין נגד ה-B4. היא הובאה כדוגמא להראות שרכב יקר יותר (גם אם לא מדובר ברכב מבוקש כמו קורולה או ספורטאז') בעצם יעלה פחות בטווח הארוך.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי סניק במחיר דומה בסיטואציה דומה, הרכב איבד כבר 80 אלף ב 5 שנים, את האחריות ספרו מרגע הקניה לא הרידוי, כלומר היו לי 3 שנות אחריות מלאות. אני חושב שהוא 508 תחטוף ירידת ערך דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה להאמין ש-508 בת 5 תימכר ב20-30 אלף. מצד שני, אם כן - אני רק ארוויח מזה כשונה יד2.

 

סובארו B4 מ2011-2012 שווה כ30 אלף.

הגיוני שפג'ו עם המוניטין הגרוע שלה תצנח אפילו יותר.

 

יכול להעיד על בי4 2011.

מחירון 46,נמסרה לטרייד אין והם מכרו אותה ביד 2 ב28.

אחרי חודש וחצי היא נעלמה,מאמין שנמכרה ב23-24.

כולל ההשבחה והאחריות שהם נתנו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 4 כאלה למכירה ביד 2 שנת 2013, אחת 49K, האחרות 35,37 ו40 אש"ח, 35 בשוק הנוכחי זה מחיר טוב לדעתי. שזה מגלם ירידה של 75K, בעוד 5 שנים השוק לא יהיה במצב יותר טוב לדעתי כיוון שהיא תתחרה במאות אלפי הSUV שעלו לכביש מ2013-2018.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתקשה להאמין ש-508 בת 5 תימכר ב20-30 אלף. מצד שני, אם כן - אני רק ארוויח מזה כשונה יד2.

 

כי אתה תקנה 508 בת 5? (בעצם 6)? יוצאת "ליסינג" שעמדה שנתיים בנמל? that will be the day :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2214 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...