Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הטמבון טיפה השתחרר כפי שאתם רואים החיבור הזה שמרזיק נשבר,פחח רוצה על זה 200 שקל אבל אני מאמין שזה אפשרי לעשות לבד ולחסוך את ה200 שקל,אני חייל 200 שקל בשבילי זה דלק שאני מעדיף לחסוך ולתקן לבד.

יש אופציות איך לעשות את זה?

 

79a5255b-bf07-4239-b01d-ff3105f8f1c9.jpg571033a7-28ff-4721-8120-30e0b8b91234.jpg

פורסם

בבקשה:https://www.ebay.com/itm/200-Pcs-Car-Fender-Panel-Bumper-Clutch-Assorted-Plastic-Rivet-Fasteners-Push-Pin/263335949302?fits=Make%3AMazda%7CModel%3A3+Sport&hash=item3d500bb3f6:g:nEgAAOSwCJxaE78e&vxp=mtr

 

אולי עם קצת מזל יהיה שם בדיוק את תופסי הפלסטיק שנשברו לך

פורסם
בבקשה:https://www.ebay.com/itm/200-Pcs-Car-Fender-Panel-Bumper-Clutch-Assorted-Plastic-Rivet-Fasteners-Push-Pin/263335949302?fits=Make%3AMazda%7CModel%3A3+Sport&hash=item3d500bb3f6:g:nEgAAOSwCJxaE78e&vxp=mtr

 

אולי עם קצת מזל יהיה שם בדיוק את תופסי הפלסטיק שנשברו לך

 

זה לא הבעיה,שים לב לתמונה שנשבר החלק

פורסם

יש פס פלסטיק עם קליפסים שמחבר בין הכנף לפגוש. במידה והקליפסים לא נשברו, נסה להחזיר אותו למקום בלחיצה עדינה פנימה עד שתשמע קליק והוא יינעל במקום. במידה ולא ננעל, קרוב לוודאי שהקליפסים נשברו. פס חדש כזה בהחלט יכול לעלות באזור ה-200 ש"ח בארץ. נסה להזמין מחו"ל.

פורסם (נערך)
יש פס פלסטיק עם קליפסים שמחבר בין הכנף לפגוש. במידה והקליפסים לא נשברו, נסה להחזיר אותו למקום בלחיצה עדינה פנימה עד שתשמע קליק והוא יינעל במקום. במידה ולא ננעל, קרוב לוודאי שהקליפסים נשברו. פס חדש כזה בהחלט יכול לעלות באזור ה-200 ש"ח בארץ. נסה להזמין מחו"ל.

אתה מתכוון לחלק שרואים ב-01:38?

 

הבעיה הזאת "נפוצה" בדור השני, בדגמים שהחליפו בהם פנסים (ריקול).

לא ברור לי אם בגלל שמי שמבצע את ההחלפה, מסיר את הפגוש רק מהחלק העליון (מנתק את הקליפסים והברגים מלמעלה בלבד), או בגלל סיבה אחרת.

 

מעבר לברגים שמחזיקים את הפגוש, יש את הפס פלסטיק המדובר בצד הפנס, ועוד 2 ווים שמוברגים לפנס עצמו (ניתן לראות בסרטון).

 

 

עריכה, גולף, אתה מתכוון לחלק הזה?:

410nKhfclwL._SX355_.jpg

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם
יש פס פלסטיק עם קליפסים שמחבר בין הכנף לפגוש. במידה והקליפסים לא נשברו, נסה להחזיר אותו למקום בלחיצה עדינה פנימה עד שתשמע קליק והוא יינעל במקום. במידה ולא ננעל, קרוב לוודאי שהקליפסים נשברו. פס חדש כזה בהחלט יכול לעלות באזור ה-200 ש"ח בארץ. נסה להזמין מחו"ל.

 

יש סיכוי תכוון אותי כי אני לא כזה מבין בזה,אתה יכול אולי למצוא לי תמונה או שם של החלק המדובר?

פורסם

הפגוש שלך לא שבור, הכל תקין רק תדחף אותו פנימה.

יש את החלק השחור שהעלו כאן שמחובר לכנף ועליו מלבישים את הפגוש. אם אתה לא יודע להתעסק לך לפחח שידחוף פנימה.

פורסם (נערך)

הפגוש שלך לא שבור, הכל תקין רק תדחף אותו פנימה.

יש את החלק השחור שהעלו כאן שמחובר לכנף ועליו מלבישים את הפגוש. אם אתה לא יודע להתעסק לך לפחח שידחוף פנימה.

הוא כן שבור,רואים בתמונה את החור

עריכה אחרונה על ידי arielmeso
×
×
  • תוכן חדש...