Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשישי האחרון אירגנו יום מסלול למועדון PSI עם שלל צרפתיות מהנות, רובן משנות ה- 90. נוסטלגיה.

 

צילום: שחף אלתרסין

 

ivzzjgjzhj2j.jpg

 

zymtcinta532.jpg

mmtfqwyc1mzz.jpg

 

zjmmwvntdjzi.jpg

 

nmzw0q0immu3.jpg

 

qmwnyaz4wtmi.jpg

 

hmyjjhzmkndz.jpg

 

t2ogowfjnmii.jpg

 

z2tmmmywklrr.jpg

 

yq5nlmwndtj0.jpg

 

emym3qr2jyw5.jpg

 

i3mnwmhzyinw.jpg

 

ityginlfontf.jpg

 

xllmbitjzezz.jpg

 

nmaxrmmzldzk.jpg

 

d14mzwymnnez.jpg

 

ynq2mgi2ijzy.jpg

 

mznfyyk5zhtn.jpg

 

hozljygnjkjn.jpg

 

2qny03qj2ing.jpg

 

nqmm0zi2z4mu.jpg

 

ydbyj1zzihny.jpg

 

qmm2mn0iwq4n.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תענוג לעיניים :)

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

סליחה על חילול הקודש,

אם כבר ימי נושא, אפשר להזמין יום מסלול לג׳יפונים?

 

אז לילה אחד לפני כמה שנים הייתי חלש... לא מגיע גם לנו ימי מסלול?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם
סליחה על חילול הקודש,

אם כבר ימי נושא, אפשר להזמין יום מסלול לג׳יפונים?

 

אז לילה אחד לפני כמה שנים הייתי חלש... לא מגיע גם לנו ימי מסלול?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היו כבר, אתה מוזמן להגיע

 

wcjmjy2yhyym.jpg

×
×
  • תוכן חדש...