Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב-307 שנת 2003 - מנוע 1.6 רמת גימור XR


מלטבשי
שימו לב! השרשור הזה בן 770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ב- 307 שלי הוחלפו שלושת התושבות לסאסיק שנרכשו מהפולני. החזיקו לכל הפחות 3 שנים וכ- 50 אלף ק"מ שלאחריהם מכרתי את הרכב.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, method כתב:

 

ברזומה שלי גם הייתה 307 2003 עד תחילת השנה הנוכחית(הוחלפה כי שדרגתי, 250,000 על השעון). הרכב היה בבעלות אבא עד 2015 ובבעלותי עד 2020(לא היו בעלויות נוספות). לא פעם אחת ולא פעמיים יצא לי לפרט על גבי הפורום עד כמה הרכב היה אמין. אומרים שהיה לי מזל, לדעתי המזל הוא בזה שרק אני ואבא נהגנו ברכב.

 

מה שכן, היו כמה תקלות חשמל לא צפויות, אך הן נעלמו מעצמן לפני שאני שהחלטתי לתקן.

ברור שזה מזל, המהדרין היו אומרים אפילו נס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי 5, לי אישית יהיה יותר נעים לקרוא את התגובות שלך אם תפחית במעט את ההתקרבנות בנוגע לאמינות הצרפתית, תודה.

גם לי בעברי 306 1.6TU הרכב הכי אמין שהיה לי (והיו לי עשרות). ב250 אלף עשיתי לו גומיות שסתומים לבד וזהו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לא חייבים לקרוא מה שלא עושה נעים. מתנצל שלא מצליח לקלוע לטעמך.

2. קצת מבולבל הפוסט שלך, מתקשה להבין את כוונתך לגבי "התקרבנות" מצידי בהקשר זה. מכל מקום ובכדי להניח את דעתך דעתי על מכוניות צרפתיות תואמת במידה רבה את מה שעולה מניסיונך הפרטי, כפי שכל מי  שקורא כאן את מה שאני כותב יודע.

3. בכל מקרה הפוסט שלי, שעשה לך לא נעים, הוא כמובן סרקסטי ומתייחס לאמונה הרווחת אצל לא מעט ישראלים לפיה מכונית צרפתית היא מתכון לצרות, אמונה שאני, אם זה לא מובן, לא חולק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוב, הקורונה מעמידה רכבים אז אנחנו רק על 143,500 ק"מ.

שלא באשמת יצרן הרכב, התגלתה נזילת מים.

IMG-20201023-WA0016.thumb.jpeg.4b5dfb70e7a5186bdfa60c58eb6a860b.jpeg

 

אני מכיר את הבעיה מרכבים אחרים ניגשתי ישירות לגורם, פקק גומי שסוגר יציאה מיותרת של מים ברדיאטור חליפי שמתאים למגוון דגמים

 

IMG-20201023-WA0019.thumb.jpeg.caf7622836b7f6ee9d426c6d00054b96.jpeg

 

נסיעה למוסך בראשון בבוקר (מילאתי נוזל קירור לפני) וביקשתי לאמת את ההבחנה שלי. אכן פקק המים נוזל. 

למה היצרן לא אשם, בגלל שברדיאטור מקורי אין את היציאה המיותרת הזו ולא צריך לסגור אותה בכלל. רציתי לחסוך בהוצאה של רדיאטור וקיבלתי סיכון. אדם שלא יעקוב וישים לב יכול להגיע למצב של התחממות יתר ונזק למנוע. כרגע הוחלף הפקק בחדש מאסיבי יותר (בטוח שלא פעם אחרונה) - עלות 5 ש"ח. ההחלפה בוצעה בזריזות (פירוק ישן והכנסה מהירה של החדש) כדי להמנע מהחלפת נוזל קירור בכל המערכת. כמובן שמילאתי שוב את המפלס למקסימום ובדקתי שאין אויר.

 

IMG-20201025-WA0011.thumb.jpeg.2b6b948725df22168b7530311640b11b.jpeg

 

שוקל לרכוש פקק סיליקון מחוזק. לא מצאתי בארץ, באמזון 80 שקלים כולל משלוח. אם מישהו מכיר מקום זול יותר, אשמח להכוונה. נדרש קוטר פנימי של 18 מ"מ.

Screenshot_20201027-095841_Chrome.thumb.jpg.d77f808e132f80c2526e69876f0d0af3.jpg

 

נקווה שלא נעדכן עד לטיפול הבא, לפני הטסט, אז גם נחליף דוד אחורי שמתפורר פנימית 

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שפקק סיליקון זה נחמד , אבל המחיר מוגזם לטעמי.
למעשה - אני נוסע עם שני פקקים כאלה כבר מספר שנים והכל תקין (שאתה שם פקק חדש ולא משהו משומש). 
בדוק את אליאקספרס ושות' בעניין הזה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

החלטתי לפנק את עצמי (מי שישמע..) ורכשתי כיסוי לתפירה להגה.

בדיקה ראשונית של ההתאמה והנראות.

IMG-20201223-WA0000.thumb.jpeg.555bb2074e6c007f6e29ab73f885cbea.jpeg

 

הדבקת רצועות דבק דו"צ

IMG-20201223-WA0063.thumb.jpeg.8b7dbfe1754443ba18e29bdb89c768e7.jpeg

 

ההגה פורק לטובת הנוחות בעבודה בבית (מסיר ממני אחריות אם מישהו מפרק ומרכיב לבד) וגם כדי לפרק את הפלסטיק האחורי (לא צולם) כדי להכניס ביתר נוחות לסגירה מושלמת על ה"עור".

IMG-20201223-WA0067.thumb.jpeg.610f5591070854aeaef3d2726a4e27d8.jpeg

 

רבע ראשון

IMG-20201224-WA0001.thumb.jpeg.b417130bf46392dbd13145205f530157.jpeg

 

צילום במהלך התפירה

IMG-20201224-WA0040.thumb.jpeg.031499973f993d5f1be89f49d3a17f8f.jpeg

 

מוצר מוגמר. 

IMG-20201224-WA0051.thumb.jpeg.3cc40889f82a0f16a8f5f0d749c4ed96.jpeg

 

צילום ברכב עצמו, אצלם בסיכום הבא, עם הטיפול המתקרב ובא.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפחיד אותך לפרק את הכרית אוויר?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת, לא.

לא פירקתי אפילו מצבר.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

העדכון השנתי,  145,000 ק"מ

 

הגיע הזמן לטיפול. השנה בוצע עצמאית.

הוחלף שמן, פילטר שמן ופלאגים.

 

במסגרת הטיפול נראה כי יש נזילת שמן בחיבור לבלוק מנוע. נרכשו אטמים מקוריים להחלפה (בארץ 180 לזוג גומיות, שילמתי 100). מצריך התעסקות ופירוק ממיר מהסעפת לגישה נוחה. כנראה שבכל זאת אגיע למוסך השנה.

 

כמו כן הרכב החליט לפנק אותי בנזילות בכל 4 הבולמים של הרכב. התחלתי לברר מחירים להחלפת סט.

 

מקווה לעדכן לאחר ההחלפות והטסט

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צילמתי את הבולמים במוסך..

724922168_WhatsAppImage2021-01-28at13_22_30.thumb.jpeg.25661aa156e79f48aba451d1bd7e145f.jpeg1258698451_WhatsAppImage2021-01-28at13_22_03.thumb.jpeg.3db0b0f0ce364497d678ed72e7012f0d.jpeg679556290_WhatsAppImage2021-01-28at13_21_30.thumb.jpeg.066acc07ce8a985c411dea217d69be7d.jpeg168632060_WhatsAppImage2021-01-28at13_21_14.thumb.jpeg.e53df302f394e5fba89a274ac03831f6.jpeg

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Adamm כתב:

האחוריים נוזלים אי ספק.

בקדמיים זה לא שאריות מים מהגשם?

אחוריים נוזלים, הסכמנו.

כשנוגעים ביקיני האבק הקדמיים נשאר שמן על היד. מחר בכל זאת, אבדוק שוב.

 

הם המקוריים של הרכב, אם הם החזיקו 17 שנים זה יפה לדעתי. מחר אני מקווה לקבל כמה הצעות לגולשים לרכב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 770 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...