Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אשמח לעזרה

מחפשת רכב של 10 מקומות למשפחה (8 ילדים)

יש רשיון אוטובוס כך שאין בעיה בהסעת נוסעים מעל 8

אין מגבלת תקציב(עוד יתרון...:) )

בדקנו טויוטה פרואייס אפשרות של עד 9 מקומות

כנל כל רכבי 8-9 מקומות שקיימים בשוק

מדובר על לקנות רכב חדש מהסוכנות ולא יד שניה

האופציה של 2 רכבים קטנים לא אופציה בשבילנו

נותר לנו יונדאי i800 ופולקסווגן טרנספורטר

מרצדס פחות אקטואלי בהיבט של עלויות חלפים וכאלה

יש איזה רכב שפיספסנו??

והמלצות על 2 הרכבים שכתבתי לעיל

תודה רבה

פורסם

אם אתם צריכים יותר מ-9 מושבים כדאי לכם להתייעץ עם חברות שמתקינות מושבים בכלי רכב מסחריים כמו רחל, פלדמן, רדלר (שמשום מה אין להם אתר אינטרנט...)

 

בניגוד למה שמקובל לחשוב החלקים של הספרינטר של מרצדס שהוא תאום של הקרפטר של פולקסווגן זולים ב-50%(!) מהחלפים הזהים של פולקסווגן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כל הרכבים שציינת הם עד 9 מקומות.

יש את הטרנזיט החדשה וכמובן גם טרנספורטר ארוכה שאפשר לקנות בקונפיגורציה של 10+נהג.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כשאתה אומר עד 9 מקומות, אתה מתכוון שאסור להתקין עוד מקום ישיבה גם אם יש תא מטען גדול ויש מספיק מקום?

למשל ביונדאי i800 תכלס יש מקום להכניס עוד כסא. האם זה לא חוקי?

פורסם

מכיר מישהו שקנה i800 והוסיף 2 מושבים לסה"כ 9. הוא מאוד מרוצה, החיסרון שקשה מאוד למצוא רכב במצב נורמלי, ואם הוא כזה מבקשים הרבה מעל המחירון.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לא חוקי להוסיף עוד ספסל, במידה ומוסיפים זה צריך לעבור תקינה והוספה ברישיון,

טרנזיט וטרנספורטר בגירסה הארוכה יכילו 10 נוסעים (לגבי הויטו אני בכלל לא בטוח שינה גירסא כזו ה10 מקומות מגיע בספרינטר).

אתם משתמשים באופן תדיר בכל המקומות? אם לא אז לדעתי בשביל פעמים בודדות עדיף לקחת הסעה או לנסוע ב2 רכבים מאשר להתנייד במיניבוס כל השנה.

פורסם
לא חוקי להוסיף עוד ספסל, במידה ומוסיפים זה צריך לעבור תקינה והוספה ברישיון,

טרנזיט וטרנספורטר בגירסה הארוכה יכילו 10 נוסעים (לגבי הויטו אני בכלל לא בטוח שינה גירסא כזו ה10 מקומות מגיע בספרינטר).

אתם משתמשים באופן תדיר בכל המקומות? אם לא אז לדעתי בשביל פעמים בודדות עדיף לקחת הסעה או לנסוע ב2 רכבים מאשר להתנייד במיניבוס כל השנה.

 

יש חברות שעושות את זה כמו פלדמן וכו'. זה לא זול אבל אפשרי והרבה עושים הסבה ממסחריות סגורות לנוסעים.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לנו בבית יש i800 עם 9 מקומות.

המקום ה9 על הפנים, מאוד צר וללא מקום לרגליים.

חוץ מזה אנחנו מאוד מרוצים מהרכב, משרת אותנו מ2013 ועשה כבר 320 אלף קילומטר אצלנו.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מכיר מישהו שעבד איתי שקנה פולקסווגן קראוול ואמר שזה הרכב הכי טוב שהיה לו, לא זוכר בדיוק כמה ילדים יש לו אבל בטוח 6 ומעלה.

מבחינת נוחות, מזגן למושבים האחוריים, כוח שיש לרכב.

מה שכן, אני לא יודע אם יש חדשים כאלה

פורסם
מכיר מישהו שעבד איתי שקנה פולקסווגן קראוול ואמר שזה הרכב הכי טוב שהיה לו, לא זוכר בדיוק כמה ילדים יש לו אבל בטוח 6 ומעלה.

מבחינת נוחות, מזגן למושבים האחוריים, כוח שיש לרכב.

מה שכן, אני לא יודע אם יש חדשים כאלה

 

הקראוול מגיע במקסימום עם 8 נוסעים (6+2).

פורסם (נערך)

אני עם סוואנה שבמקור מגיע מהיצרן עם 12 מקומות.

חשוב לבדוק את הדגם, אצלי זה מהיצרן עם מזגן גם ליושבים מאחור (מקפיא) לא בכולם זה כך.

אני משתמש בה לעבודה ולכן מפרק את הספסלים ביום יום.

שנוסעים מידי פעם לטייל עם חברים או שאנו עושים אוטו שהילדים של כולם יחד אני מרכיב אותם.

לי רישיון רגיל, לכן מותר לי רק 8 אנשים.

אז פשוט יותר מרווח לכולם, או שאני מתקין רק שני ספסלים.

 

בכל מקרה אוטו חוויה ואנחנו מאוד נהנים מימנו

עריכה אחרונה על ידי פלג_
פורסם (נערך)

לגבי הסוואנה, הבנזין אמין. הסולר לא היה אמין בזמנו, יש לי עדיין אקונוליין שהוא אמין מאד בדגם 7.3. אבל הנסיון עם הסוואנה דיזל לה היה טוב. לא יודע איך החדשים יותר. אבל נקודה למחשבה, במיוחד שאתה מחפש רכב משפחתי. רכב כמו i800 מתסכל אותי אישית, לא מספיק כוח. והדלק מתקזז עם הבלאי.

עריכה אחרונה על ידי פרידמן
×
×
  • תוכן חדש...