Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לנו בבית יש i800 עם 9 מקומות.

המקום ה9 על הפנים, מאוד צר וללא מקום לרגליים.

חוץ מזה אנחנו מאוד מרוצים מהרכב, משרת אותנו מ2013 ועשה כבר 320 אלף קילומטר אצלנו.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 

נסעתם ב5 שנים 320,000 קילומטר? מה זאת מונית משפחתית?

פורסם
לגבי הסוואנה, הבנזין אמין. הסולר לא היה אמין בזמנו, יש לי עדיין אקונוליין שהוא אמין מאד בדגם 7.3. אבל הנסיון עם הסוואנה דיזל לה היה טוב. לא יודע איך החדשים יותר. אבל נקודה למחשבה, במיוחד שאתה מחפש רכב משפחתי. רכב כמו i800 מתסכל אותי אישית, לא מספיק כוח. והדלק מתקזז עם הבלאי.

 

לא היה כלל סוואנה בנזין!

אתה מדבר אולי על הוונדורה עד 96.

 

דווקא הסולר 6.5 הוא הדגם המוצלח, סוס עבודה.

החדשות פחות מוצלחות, בעיקר בגלל כל המערכות זיהום אוויר של התקנות החדשות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לא חוקי להוסיף עוד ספסל, במידה ומוסיפים זה צריך לעבור תקינה והוספה ברישיון

לא הבנתי! כתבת לא חוקי ואחר כך כתבת שאם מוסיפים זה צריך לעבור תקינה והוספה ברישיון.

תכלס, אם אני מוסיף מושבים במקום מקצועי כמו שצריך, אני יכול להוסיף את זה ברישיון ולהיות חוקי לחלוטין או שלא?

פורסם

זה תלוי אם במחלקה הטכנית של היבואן יאשרו את השינוי. יש להתקשר אליהם לשאול (רוב הסיכויים שלא יאשרו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נסעתם ב5 שנים 320,000 קילומטר? מה זאת מונית משפחתית?

 

אבא מסיע תיירים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
זה תלוי אם במחלקה הטכנית של היבואן יאשרו את השינוי. יש להתקשר אליהם לשאול (רוב הסיכויים שלא יאשרו)

אני מבין. אולי אתקשר ליבואן מראש כדי לוודא את זה בעצמי.

עכשיו נניח שאני מתקין ברכב עוד מקום אחד, עם חגורה והכל כמו שצריך ככה שאין בעיה ביטוחותית, ונניח שיש לי רישיון מתאים להסיעה 10 אנשים. מה הסיכונים העומדים בפניי? מה קורה עם עוצר אותי שוטר ומה קורה חלילה במקרה של תאונה?

×
×
  • תוכן חדש...