Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על Zapco st4xp


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מגבר בסיסי ופשוט יחסית לשיפור קל בחווית השמע ברכב, המגבר מתוכנן להתחבר ל-2 רמקולים קדמיים וסאב (שעדיין לא נקנה).

 

אשמח לשמוע את דעתכם והאם יש משהו עדיף בטווח המחירין הזה.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

נתחיל מכך שזאפקו היא אחת מהחברות עם המוצרים הטובים שיש בשוק כיום, רק חבל שיש כלפיה פחות מודעות בישראל.

שנית, מדובר במגברים אנדרייטד עם אחוזי עיוות נמוכים.

 

ממה שבדקתי ספציפית לדגם הזה - יחסית חזק, 80rms לערוץ ב4 אוהם, הסאב עצמו אני מאמין יחובר בגישור ב4 אוהם ויקבל סביבות ה250rms.

השאלה היא כמה הסאב מוצהר? האם אתה מחפש סאב שירעיד את הרכב או משהו פאנצי נחמד?

 

ושנית, השאלה היא איזו הצעה כספית קיבלת על המגבר?

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם
נתחיל מכך שזאפקו היא אחת מהחברות עם המוצרים הטובים שיש בשוק כיום, רק חבל שיש כלפיה פחות מודעות בישראל.

שנית, מדובר במגברים אנדרייטד עם אחוזי עיוות נמוכים.

 

ממה שבדקתי ספציפית לדגם הזה - יחסית חזק, 80rms לערוץ ב4 אוהם, הסאב עצמו אני מאמין יחובר בגישור ב4 אוהם ויקבל סביבות ה250rms.

השאלה היא כמה הסאב מוצהר? האם אתה מחפש סאב שירעיד את הרכב או משהו פאנצי נחמד?

 

ושנית, השאלה היא איזו הצעה כספית קיבלת על המגבר?

מחפש משהו פאנצ'י, לא משהו שירעיד את האוטו, אני לא מתכנן לשמוע בעוצמות גבוהות ולהרעיד את הסביבה.

ראיתי שמישהו מוכר את המגבר הנ"ל בפורם ב-900 ש"ח, משתלם?

הסאבמעדיין לא נקנה, אשמח להמלצות!

 

תודה על התגובה!

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

מחיפוש באמאזון המחיר שלו נע בין 200-250$ לפני מיסים, ככה שלדעתי ב900 ש''ח זה נחשב למחיר אפילו מעולה למגבר כזה ובהנחה שכמובן אתה לא מחפש משהו יותר מטורף מזה.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

×
×
  • תוכן חדש...