Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Restorfx Ashdod טעות חיי


שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא נכנס לפרטי המקרה- וגם לא מתיימר להבין בדיטיילינג יותר מידי

אבל כן חשוב לי לרשום שכיף לראות בעלי מקצוע שלוקחים אחריות ולא מתנערים.

 

אני מאחל לך שתצא מרוצה בסופו של התהליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מכיר את פרטי המקרה. אבל לוקחים אחריות וכותבים כאן שהם לוקחים אחריות זה שני דברים שונים. אני לא בטוח איך אפשר לתקן בכלל את הנזק שהם גרמו ללא צביע מחדש. וצביע איכותית לרכב כזה רחוקה מלהיות זולה. האם בעל הבית יוציא מכיסו כמה עשרות אלפי על צביע מחדש?

למה בעל הרכב צריך לחכות לשיפוץ שלהם? למה זה אמור לעניין אותו שהם משפצים את הסדנא החדשה שלהם?

נחייה ונראה איך הם יתקנו את הנזק שעשו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקיחת אחריות זה מבורך, אבל אני לא יכול שלא לתהות מה היה קורה אם דברים לא היו נכתבים במדיה דוגמת הפורום. האם לקיחת האחריות היא באמת כנה, או שמא מדובר בפחד ממה שחשיפה בקנה מידה כזה יכולה לעשות לעסק.

טוב עשה פותח השרשור שהציג את הבעיה, וטוב שהגיעה תגובה ברוח חיובית מהעסק. מקווה שיסתדר לשביעות הרצון של כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם , ושלום ארתור.

מאוד מצער לראות פוסט כזה בקארס פורום או כל מקום אחר , אני לגמריי מבין את האכזבה והתסכול של ארתור מהטיפול שקיבל בסניף אשדוד , יחד עם זאת צריך לפעמים לקחת דברים בפרופורציות .

 

אף פעם סדנא שלנו לא התנערה מאחריות וכך גם הפעם זה לא קרה ..

בשיחה האחרונה שלי עם ארתור , קבענו שלאחר שנסיים שיפוץ בסדנא החדשה הוא יגיע אלינו על מנת לעשות את המקסימום בכדי לתקן ולהוציא אותו מרוצה ,

אני לא אכנס לפרטים על מצב הרכב לפני הטיפול ואני לא מצדיק אף אחד בשום צורה ..

בסופו של דבר המטרה תמיד תהיה להוציא לקוח מרוצה ..

לכן את המשך הטיפול אמשיך לנהל מול ארתור בפרטי ..

 

לגבי פוסטים עברו:

מלבד גיא עם המיאטה , לא זכור לי עוד לקוח שרשם שאינו מרוצה מהשירות שלנו , בשנתיים בישראל עשינו מעל 1000 רכבים .

כמו כן גיא הגיע אלינו וטופל הכל ללא קושי , הוא מרוצה ורשם אף פוסט על כך .

אני מבין שקל מאוד לחברי הפורום לקטול אותנו , אני מבין זאת וחבל שככה המצב .

בכל אופן , אני סבור ובטוח שהעבודה שאנחנו מבצעים ביום יום הינו ברמה גבוהה ביותר ובעלת סטנדרטים בין לאומיים .

 

אוסיף שוב , לא מתרצים אף פעם , כן לוקחים אחריות , וכן לפעמים לא הכל מושלם ..

תודה

 

מעולה שאתם לוקחים אחריות, מקווה שתלכו עם זה עד הסוף, כי לפי התמונות שהפות"ש העלה הציפוי המחדש שלכם לא יעזור לו לטווח ארוך וגם כבר נשרף הצבע מניסיון התיקון. מעניין מה יהיה הפתרון שלכם לפני הפות"ש יצתרך לצבוע את כל הרכב ולספוג ירידת ערך עקב צביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוהב את התגובות של כולכם , חבל לרשום דברים ללא ביסוס אמיתי כלפי טיב השירות של כל רשת RestorFX israel , על איכות החומרים שלנו ( שחלקם הגדול משתמשים בהם " הדיטיילורים הטובים " )

על אופן ההתנהלות מול לקוחות וכו... אני סבור שאתם יודעים יותר טוב מאיתנו איך להתנהל.

 

לגבי פותח האשכול הנ"ל , אין קשר בין פוסט זה לבין ההתנהלות מולו בתקופה הנ"ל , אני מבין את חוסר הסובלנות שלו , העצבים והתסכול , ולא לא נכתב בשביל הפורום אלה מתוך כוונה אמיתית וכנה , וכפי שנכתב לפני זה , מבחינתי כבעלים ויבואן של רסטור בישראל , אני אעשה הכל על מנת שיצא מרוצה בסופו של דבר ( יש דברים שלצערי אינם בשליטתי ) כגון מעבר מיקום וסידור סדנא חדשה , כמו ההסדר מול הזכיין וכו פהיות של הלקוח לכל גורם אחר שהינו אנחנו ...

 

במידה והלקוח יחליט וירצה , כפי שנאמר לו בהתכתבות בוואצאפ , להגיע אלי אישית על מנת לראות באיזה דרך ניתן לטפל בנושא ממנו הוא מאוכזב על הצד הטוב ביותר ...

 

אז לפני ששופטים עסק ( או בסופו של עניין אנשים ) שמתפרנסים מהתחום וב99% מהמקרים עושים עבודה מדהימה ( מתייחס לסניף אשדוד ) .

 

תעצרו לרגע , תחשבו , תביאו אמפטיה כלפי הלקוח ובבקשה תתנו לנו לסדר את העניינים מול הלקוחות בצורה הטובה והידידותית ביותר , אפילו עם זה לוקח מעט זמן .

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. הציפוי שלהם על הפנים נעזוב את זה שהוא דיי הורס את הלכה.

ב. חצי שנה הם מושכים אותך, תתבעה אותם, שילמת להם סכום הם חייבים לעזור ולא לנפנף אותך עם פתרונות מעפנים.

ג.בבית משפט לתביעות קטנות תנסה גם להכניס סעיף של ירידת ערך בעקבות צביעה, כי אם הם כבר שרפו לך את הצבע ולהוריד את הציפוי שלהם זה שלייף לכל האוטו שסביר להניח יגמור או יפגע לא מעט בלכה שנשארה במידה ולא עושים אותו ביתר עדינות ופדנטיות.

 

בהתחלה שריסטרו הגיע כולם התלהבו והכל אבל עכשיו זה אולי הפוסט החמישי שאני רואה כאן שמתלוננים עליהם ועל עבודה וחומרים באיכות ירודה.

היה פה אחד עם מיאטה שאחרי ריסטרו היה נראה כאילו עשו לו שלייף סבון וציפו בלכה במריחות ועוד כמה וכמה תלונות

 

אילן כמה דברים לא נכונים בתבוב. אחת .

א- המיאטה , תחזור לפוסט ההוא ותראה על מה הלקוח התלונן , ותראה עד כמה מרוצה הוא יצא לאחר ביקור של כמה שעות בסדנא שלנו ....

ב- החומרים לא איכותיים ? נכון ובגלל זה החברה פרוסה ב55 מדינות עם מאות של סניפים , מתפתחת משנה לשנה ומפתחת מוצרים טכנולוגיים חדשים ( שהרבה דיטיילורים משתמשים בהם )

 

ג - פוסט 5 ? חבל מאוד על הזלזול באנשים , אתה גם מתחום הדיטייל בארץ .

 

תהיה סובלני כלפי אנשים ואנשים יהיו ככה איתך , ברכה והצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם כל מילה שלך איגור (מההודעה הקודמת).

 

ובאמת מקווה בשביל פותח השרשור שהכול ייפתר על הצד הטוב ביותר.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם כל מילה שלך איגור (מההודעה הקודמת).

 

ובאמת מקווה בשביל פותח השרשור שהכול ייפתר על הצד הטוב ביותר.

 

תודה רבה , בסוף הכל יהיה בסדר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל איגור אתה לא עונה על התכלס.

איך אתה מתכוון לתקן את הרכב של פותח הנושא? מה עושים עם העבודה של בסניף גילחה לו את הלקה? אתה תממן לו צביע מקצועית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל איגור אתה לא עונה על התכלס.

איך אתה מתכוון לתקן את הרכב של פותח הנושא? מה עושים עם העבודה של בסניף גילחה לו את הלקה? אתה תממן לו צביע מקצועית?

בעקרון אין להם איך לתקן את האוטו.

מה שזה מסניף אשדוד הציע לי,להדביק מדבקה שחורה על המכסה מנוע בשביל להסתיר את הכתמים שהוא עשה לי (זה פשוט נשמע לי הזוי ומצחיק לשמוע אפילו כזה דבר להדביק מדבקה ברכב כזה ). חוץ מי זה הרכב עכשיו מתחיל להתקלף שוב פעם בחלק מהמקומות , ובשביל לסדר את זה הם צריכים להכניס את הרכב לסדנא אחרת. אחרי שיחות שלי עם תומר הוא אמר לי שצריך לקבל כסף לפני מזה שביצע לי את העבודה באשדוד, ורק אז הוא יוכל להכניס את הרכב שלי לתיקון בפעם הרביעית. שלא תחשבו האוטו לא היה במצב עד כדי כך נורא כמו שהם מספרים , אני בטוח שאם ישימו אותו מתחת לפרוגקטור במצב של היום הוא יראה הרבה יותר גרוע מי מה שהיה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה להסביר לו בעדינות שאתה לא מעוניין בפתרון מגוחך כזה (שאני בשוק שהם אפילו הציעו) ואתה דורש פתרון לפי שביעות רצונך. אם לא, תביעות קטנות.

 

אני אוהב את היוזמה של ריסטורFX להגיב פה ובכללי, אבל הכל דיבורים אם הם רק אומרים שהם לוקחים אחריות בפורום אבל בפועל מציעים להדביק לך מדבקה..

 

דרך אגב מהתמונות וממה שאתה מתאר - זה רק צביעה מחדש, לפי דעתי. שאותה אתה רק תקבל מריסטורFX אם לבעלים באמת אכפת מהלקוחות או אם אתה תעביר את הנושא לתביעות קטנות.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המצב שבו היה הרכב לא משנה כאן.

מקצוען אמיתי צריך גם לדעת מתי מבחנתו 'אין מה לעשות' ולוותר על עבודה שיכולה רק להחמיר את המצב.

או לפחות לפרוט טוב טוב את הסיכונים עם הלקוח כדי שהשני יידע ויבין בדיוק לאן הוא נכנס.

 

לפי הנשמע זה לא מה שהיה כאן, אלא לקחו את העבודה ועכשיו מנסים "לרכך" את המכה על ידי טענות על "מצב קודם".

לדעתי ברגע שלקחת עבודה, אין יותר "מצב קודם", יש רק את ה"הבטחה" של העסק לתוצאה.

כאן ללקוח הובטח מצב אחד, בפועל קיבל רכב שדורש צביעה מחדש.

 

נראה של-RF יש כאן רק דרך אחת לקחת אחריות - לצבוע את הרכב מחדש, או פיצוי כספי שווה ערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון אין להם איך לתקן את האוטו.

מה שזה מסניף אשדוד הציע לי,להדביק מדבקה שחורה על המכסה מנוע בשביל להסתיר את הכתמים שהוא עשה לי (זה פשוט נשמע לי הזוי ומצחיק לשמוע אפילו כזה דבר להדביק מדבקה ברכב כזה ). חוץ מי זה הרכב עכשיו מתחיל להתקלף שוב פעם בחלק מהמקומות , ובשביל לסדר את זה הם צריכים להכניס את הרכב לסדנא אחרת. אחרי שיחות שלי עם תומר הוא אמר לי שצריך לקבל כסף לפני מזה שביצע לי את העבודה באשדוד, ורק אז הוא יוכל להכניס את הרכב שלי לתיקון בפעם הרביעית. שלא תחשבו האוטו לא היה במצב עד כדי כך נורא כמו שהם מספרים , אני בטוח שאם ישימו אותו מתחת לפרוגקטור במצב של היום הוא יראה הרבה יותר גרוע מי מה שהיה .

 

או צבע חדש לחלוטין במקום עם שם טוב או תביעה יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...