Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והן עגלות, הקוגה לפחות זריזה, על ספורטאז וטוסון לא הייתי הולך בחיים.
נכון, אבל אם אתה מחפש ג'יפון זריז בתקציב, עדיף ללכת על הסיאט, תקבל אינטיריור מודרני, לדעתי למכור את האינטיריור של הפוקוס, די הורס לי את הרכב.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
אלון אתה מוזמן לשאול בקבוצה שלנו בעלי מנוע 2.0 אקובוסט ,חלק עם תוכנות במנוע, כמוני למשל, עם צריכות דלק יפות, אצלי 1/11.5 98 כמובן, ולהגיד תאמת, מעניין לי תתח%& , אני נהנה מכל שנייה ברכב. לקנות קוגה או בכלל רכב בשביל הנאה ולחשב צריכת דלק בכל שנייה זה עצוב, רוצה חסכון לך תרדם בפגו או ברכב עגלה אחר.

 

מי שקונה קוגה או פוקוס ידנית אקובוסט או מונדאו 2 ליטר אקובוסט מחפש גם להנות קצת.

קצת עפת הייתי אומר..

מי יחשוב איזה רכב ספורט מהנה, כולה פורד קוגה...

ואם כבר הזכרת את הפיג׳ו (ואני מניח שהתכוונת ל-3008) אז אני יכול לומר לך שאתה יכול להיות בטוח שהיא זריזה יותר מהקוגה (משמעותית) וגם מהנה יותר לנהיגה, וכל זה תוך צריכת דלק נמוכה הרבה יותר.

לגבי המונדאו, 1/11.5 אתה מקבל כנראה עם המון נסיעות בינעירוניות ורגל מאוד קלה על הגז, בנסיעה ממוצעת הכוללת תנועה עירונית ערה אתה יכול לחלום על זה, שכן שלי לא מתקרב לזה, יותר לכיוון 1:8.5.

לגבי צריכת דלק ומי זה מזיז לו, יכול להיות שלך זה מעניין את התחת, האמת שגם אותי זה לא מעניין יותר מידי (ואני מצטער ששלא רכשתי את הקאמרי 3.5 V6 והסתפקתי רק ב-2.4) אך יש אנשים שאותם זה מאוד מעניין והם גם רוב הרוכשים של הקוגה שהאמינו לפירסום וללוגו ecoboost.

אז כן, זה דיי מוזר להם שבסופו של יום אותו ecoboost מהולל צורך הרבה יותר דלק מהמנוע 2.0 של המאזדה CX5 ואגב גם לא נותן תמורה עדיפה מהותית בביצועים.

×
×
  • תוכן חדש...