Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני שבועיים קניתי סוזוקי סוויפט 2014 מטרייד אין של סוזוקי מכשירי תנועה עשיתי בדיקה בקומפיוטסט ונמצא בבדיקה שהבולמים הקדמיים לא תקינים וקבעתי בעת הרכישה שיחליפו לי אותם, לגבי הבלמים נרשם בדוח שיש לפרק גלגלים וששאלתי בקומפיוטסט מה זה אומר אז הם טענו שהבלמים טובים פשוט לא פירקו את הגלגלים ושהם לא עושים את זה וליד הסעיף של הבלמים איקס. מאז מידי כמה ימים יש לי רעש של חריקה קטנה בעת הבלימה. היום הלכתי למוסך המרכזי של סוזוקי והחליפו לי את הבולמים הקדמיים אבל משום מה מאז יש לי רעש של חריקות כל כמה דקות. לא יודע מה יכול לגרום לרעש כי אם הבלמים לא טובים למה לפני שבועיים בסה"כ לא אמרו לי בבדיקה שהבלמים לא טובים והאם אני יכול לבוא בטענות לקומפיוטסט

 

תודה רבה

פורסם

זה שהבלמים חורקים לא אומר שהם לא תקינים.

עיקרון העבודה של בלמים הוא חיכוך, וישנן המון סיבות מדוע יכולות להווצר ויברציות (=חריקות).

כל עוד הבלמים נבדקו ונמצאו תקינים, אין מה להתרגש מזה.

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל...הוא מתאר רעשי חריקות שהופיעו לאחר החלפת הבולמים הקדמיים כך שאין קשר לברקסים. תחזור למוסך ייתכן ולא סגרו שם כמו שצריך, אל תיסע כך זה הבטיחות שלך.

פורסם
שלום לכולם,

 

לפני שבועיים קניתי סוזוקי סוויפט 2014 מטרייד אין של סוזוקי מכשירי תנועה עשיתי בדיקה בקומפיוטסט ונמצא בבדיקה שהבולמים הקדמיים לא תקינים וקבעתי בעת הרכישה שיחליפו לי אותם, לגבי הבלמים נרשם בדוח שיש לפרק גלגלים וששאלתי בקומפיוטסט מה זה אומר אז הם טענו שהבלמים טובים פשוט לא פירקו את הגלגלים ושהם לא עושים את זה וליד הסעיף של הבלמים איקס. מאז מידי כמה ימים יש לי רעש של חריקה קטנה בעת הבלימה. היום הלכתי למוסך המרכזי של סוזוקי והחליפו לי את הבולמים הקדמיים אבל משום מה מאז יש לי רעש של חריקות כל כמה דקות. לא יודע מה יכול לגרום לרעש כי אם הבלמים לא טובים למה לפני שבועיים בסה"כ לא אמרו לי בבדיקה שהבלמים לא טובים והאם אני יכול לבוא בטענות לקומפיוטסט

 

תודה רבה

אם הרעש של החריקה הוא לא בזמן בלימה, אז כנראה לא קשור לבלמים ויתכן באמת שכן קשור להחלפת הבולמים.

בכל מקרה, כשיש רעשים חריגים ברכב לא דוחים את הטיפול בזה ונכנסים למוסך בהקדם האפשרי.

×
×
  • תוכן חדש...