Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סים כפול ב 2 מכשירי טלפון, אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחיל בשבוע הקרוב תואר, הרעיון היה לשים את הסמארט פון בבית, להסתובב עם טלפון שכולל רק שיחות והודעות, ושניהם יהיו על אותו קו.

הדבר אפשרי? יש המלצות לטלפון כזה? זכור לי שנוקיה הוציאה אחד די מודרני.

פורסם

לרוב הסים השני מיועד לרכב.

השירות ניתן בזמנו בגולן (יכול להיות שהיום ניתן רק בחבילה המלאה שלהם).

 

ניתן לחבר את הסים לכל מכשיר GSM (בתדרים המתאימים).

ניתן לשלוח SMS.

הודעות SMS נכנסות מתקבלות לסים ראשי בלבד.

יש יתרון גדול שאם אובד הסים הראשי, ניתן להחליף בינהם בלחיצת כפתור באתר.

 

נדמה לי שהשרות קיים גם בהוט, ובפרטנר/סלקום/פלאפון מן הסתם בתוספת תשלום. ולא קיים למשל בחבילות המותג 012.

פורסם

יש לי סים כפול מגולן כבר כמה שנים.

אחד בסמארטפון ואחד ברכב. הסים ברכב הוא סים לכל דבר כולל גלישה ולא מוגבל רק להודעות. לאחרונה הכנסתי אותו סמארט והוצאתי מהרכב (הבן הקטן שלי משתמש בו לפעמים) ואין שום בעיה, שני המכשירים מצלצלים.

אבל - הסים הראשי הוא זה שיקבל את ההודעות, לא המשני, שים לב.

בגולן זה לא עולה בתוספת תשלום.

ליאור.

פורסם
מה המניעה לקחת את הסמארטפון איתך ללימודים? סתם סקרנות

 

משגעים אותי בווסטאפ, לפעמים בודק חדשות וכו, רוצה להיפטר מהמנהג הזה, פשוט להנות מהפסקה ולא לברוח לפלאפון.

אני בהוט, אתקשר אליהם ביום ראשון,מישהו מכיר מכשיר למשימה?

פורסם

אני לא חושב שתוכל להתסדר ללא טלפון ״חכם״.

אני בטוח שתפתחו קבוצות וואטסאפ ללימודים משותפים בקרוסים השונים ועוד. אתה תפספס מידע או סתם תיאום של קבוצות למידה.

תיקח איתך את הנייד פשוט בזמן ההרצאה תשאיר אותו בתיק.

פורסם

קצת קשה להיגמל מהמחלה הזו, בא לי להסתכל על הסביבה בהפסקות ולא על הטלפון.

אראה איך הלימודים מתחילים, לפי זה אראה אם בכלל צריך וואסטאפ

פורסם
לרוב הסים השני מיועד לרכב.

השירות ניתן בזמנו בגולן (יכול להיות שהיום ניתן רק בחבילה המלאה שלהם).

 

ניתן לחבר את הסים לכל מכשיר GSM (בתדרים המתאימים).

ניתן לשלוח SMS.

הודעות SMS נכנסות מתקבלות לסים ראשי בלבד.

יש יתרון גדול שאם אובד הסים הראשי, ניתן להחליף בינהם בלחיצת כפתור באתר.

 

נדמה לי שהשרות קיים גם בהוט, ובפרטנר/סלקום/פלאפון מן הסתם בתוספת תשלום. ולא קיים למשל בחבילות המותג 012.

 

בגולן אין גלישה בסים המשני, בפלאפון ובהוט מובייל יש גלישה (אולי גם בחברות האחרות) יש תשלום חודשי, הכי קל לקבל את הסים של פלאפון, של הוט מובייל צריך לאסוף במרכז שירות.

×
×
  • תוכן חדש...