Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ההורים שלי מעוניינים לרכוש רכב נוסף בבית, לאחר מספר חיפושים לא מוצלחים בלוחות יד שניה

הגענו אתמול למתחם גלילות לבירור קנית רכב מחברות הליסינג.

כאשר הגענו לחברת ליס פור יו קיבלנו הצעה לגבי עסקת sublease לאחר בדיקה של נתוני העסקה אני ממש לא מצליח להבין

למה לא כל האנשים מבצעים את העסקאות הללו, לכן אני פונה אליכם עם הנתונים לברר אולי אני מפספס משהו כי מכיוון שעל פניו העסקה

של ליס פור יו היא העסקה הכי משתלמת לרכישת רכב בסכומים של 35000 ש"ח

 

הרכב שההורים שלי מעוניינים לרכוש הוא רכב קטן שלישי בבית בסכום של 35000 ש"ח

 

השוואה בין עסקת sublease ל24 חודשים מול רכישת רכב ואחזקתו ל 24 חודשים, לדוגמא ניסן מיקרה שנת 2014

הנתונים הם:

 

רכישת רכב:

 

 

מחיר רכישה: 35000 ש“ח

-עלויות:

 

 

ירידת ערך: 10000 ש“ח

טיפולים: 1000 ש“ח

ביטוח (צד ג‘ וחובה) : 6000 ש“ח

טסט: 2400 ש“ח

 

 

סה“כ : 19400 ש“ח

808 ש“ח לחודש

 

 

 

 

ליסינג יד שניה:


רכב 
עלויות:

 

 

פתיחת תיק: 600 (חד פעמי)

טיפולים : 1000 ש“ח

מקדמה: 5000 ש“ח

טסט : 2400 ש“ח

תשלום חודשי : 500 ש“ח (12000 ש“ח)

ביטוח 4000 ש“ח (ביטוח חובה בחינם) כולל מקיף עקב העובדה שהרכב חדיש הביטוח זול יותר

*** הרכב מגיע עם אחריות מלאה בשנה הראשונה

 

 

סה“כ: 25000 ש“ח

1041 ש“ח לחודש

 

 

יתרון נוסף שאני מחשב לעסקת הליסינג הוא העובדה שמכיוון שלא לרכוש את הרכב במזומן אפשר להשקיע את הסכום בתוכנית חיסכון כל שהיא

לדוגמא קופת גמל או תיק מניות סולדי ובכך לקבל תשואה על הסכום

כרגע יש לאבי תיק מניות שצובר תשואה של 10% שנה, אז סכום זה שמושקע בתיק מניות או בקופת גמל יכול להניב באותם 24 חודשים

תשואה של 6000 ש"ח לערך.

כך עסקת הליסינג יוצאת יותר זולה מרכישת הרכב.

 

 

בנוסף מכיוון שההורים שלי עצמאים ויש אפשרות להזדכות על המע"מ לכל העסקה

החזר מע“מ כולל על עסקת הליסינג

 

 

סה“כ: לאחר החזר מע“מ : 20750 ש“ח

864 ש“ח לחודש

 

סה"כ לאחר החזר מע"מ ותשואה: 14750 ש"ח

614 ש"ח לחודש

 

האם אני מפספס פה משהו?

פורסם

כמובן שארגון הצדקה והחסד ליס פור יו (בעברית מתנות לאביונים) מעדיף להחכיר רכבים בזול במקום למכור אותם ביוקר.

השאלות שצריך לשאול: מה קורה בסוף התקופה? למי שייך הרכב והאם יש תשלום כלשהו?

מה קורה במקרה של נזק קל שריטות וכד'?

 

הערה 1: אם באמת אסא שלך יש לו תיק סולידי שנותן לו 10% בשנה שיקח הלוואה גדולה מהבנק נניח ב4% וישקיע.

הערה 2: כדאי מאד להתייעץ עם יועץ המס על איזה רכבים מקבלים החזר ובאיזה סכום.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
כמובן שארגון הצדקה והחסד ליס פור יו (בעברית מתנות לאביונים) מעדיף להחכיר רכבים בזול במקום למכור אותם ביוקר.

השאלות שצריך לשאול: מה קורה בסוף התקופה? למי שייך הרכב והאם יש תשלום כלשהו?

מה קורה במקרה של נזק קל שריטות וכד'?

.

 

אאל"ט,בסיום העסקה הרכב חוזר לחברת ליס פור יו (שתמכור אותו לחוכר הנוכחי/אדם אחר/סוחר ) ותעשה עליו כנראה עוד כ 25,000-30,000 .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...