Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות שדרוג הרכב אשמח לקבל המלצה לשדרוג המערכת הקיימת.

יש לציין שקראתי בפורום Honda Crz העולמי שעדיפות באופן ברור להשתמש במגברי Class D בגלל אופן הטעינה של המצבר ברכבים מסוג זה.

ציטוט: There are many things to consider when upgrading the

audio system in the CR-Z. First thought is power, with the hybrid system you need to carefully choose your amplifier(s). Current consumption is a big issue in hybrid vehicles because of how they charge the main 12 volt battery that you would be running any add on stereo systems on. Upgrades in this vehicle should be kept to a single class "D" amp that has little power consumption.

 

As for the speakers you choose, size does matter but is the easiest part of this equation. Choose a speaker that you can properly power, in other words pick an amplifier first. One that the will work well with Hybrid vehicles, something efficient. Then choose a

speaker that will properly fit your power and size equation.

 

מערכת שפורקה מהרכב הקודם:

 

מגבר Sound stream מאוד ישן חלש 60RMS לערוץ מעדיף להחליפו (יש רעשים סטאטים)

מגבר JBL שאת דגמו שכחתי היה מחובר לסאבוופר 300RMS כמדומני

רמקולים אובלים infinity שלא ניתן להתקין כיום.

סאבוופר Diamond D3 בתיבה קטנה מאוד (פורק מסוזוקי אלטו) שיש להחליף...

מערכת פיוניר 1DIN עם 3 יציאות RCA מאחורה, עשתה עבודה יפה.

 

אשמח להמלצות בתקציב כולל התקנה של 2500 ש"ח, עדיפות לחדש אך אין בעיה עם יד2

פורסם

לפי הפירוט.

יש לך כמעט הכול. אז למה להחליף?

ממה אתה לא מרוצה ??.

לגבי המלצה על מגבר קלאס D.

אדי יהיה עדיף על פניי.

 

בנוסף. הייתי פונה לחברים שהתקינו ובעלי ניסיון עם הרכב

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

האובלים לדעתי לא ניתן להתקין ברכב שכן אין מגש מאחורה ואני גם לא כלכך רוצה להתקין אחד כזה.

לא הבנתי, בגדול עדיך את המגבר קלאס D ? האם ניתן להשתמש במגבר 4 ערוצים חלש ומגבר לסאב ברכב ההיברידי או שזאת פעולה שעשויה להיות מסוכנת?

×
×
  • תוכן חדש...