Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב לידיעה , עוררת בי את הצורך לבקרת שיוט בפוקוס שלי , בחיפוש שלי היום אחרי הגה בעל כפתורים , הצלחתי לאתר הגה בעל כפתורים כולל כפתורי רדיו ב-250 ש"ח .

150 שקל יותר אבל יותר נוח מלרכוש את הכפתורים ולבצע חיתוך ידני וכו'

 

מחכה לרגע שארכיב אותו ואוסיף את האופציה במחשב רכב, יש לי להתעסק עם התוכנה של הELMCONFIG . הוספתי כמה תכונות מגניבות , מה שכן בעלי פוקוס 2009-2011 זוכים לעוד יותר אופציות בדמות פתיחת אופציית ECO וכו' .

לפי דעתי אם אחליף את לוח השעונים אקבל את כל שאר האופציות .

יפני זה הכי אחי

פורסם
אגב לידיעה , עוררת בי את הצורך לבקרת שיוט בפוקוס שלי , בחיפוש שלי היום אחרי הגה בעל כפתורים , הצלחתי לאתר הגה בעל כפתורים כולל כפתורי רדיו ב-250 ש"ח .

150 שקל יותר אבל יותר נוח מלרכוש את הכפתורים ולבצע חיתוך ידני וכו'

 

מחכה לרגע שארכיב אותו ואוסיף את האופציה במחשב רכב, יש לי להתעסק עם התוכנה של הELMCONFIG . הוספתי כמה תכונות מגניבות , מה שכן בעלי פוקוס 2009-2011 זוכים לעוד יותר אופציות בדמות פתיחת אופציית ECO וכו' .

לפי דעתי אם אחליף את לוח השעונים אקבל את כל שאר האופציות .

 

מגניב! אם תצטרך עזרה בתיכנות תרגיש חופשי לפנות אלי, צברתי כבר מספיק שעות (וצלקות) על העניין הזה...

פורסם

האם אתה מזמין את ההגה מחול?

אם כן שים לב כי חל איסור מוחלט להכניס הגאי רכבים משומשים לארץ גם אם הם מתאימים לרכב להם הם מיועדים.

פורסם
מגניב! אם תצטרך עזרה בתיכנות תרגיש חופשי לפנות אלי, צברתי כבר מספיק שעות (וצלקות) על העניין הזה...

כן אשמח להתייעץ איתך , יש לך פייסבוק ליצירת קשר?

בכל אופן גם אני חוויתי צלקות לא קלות עם התוכנה הזאת, אני זוכר את הפעם שהראשונה שהתחברתי למחשב הרכב ונחשפו בפני כל כך הרבה אופציות לעריכה ושינוי, שפשוט שיניתי הכל מהכל, כל מצב סטנדרט שיניתי למצב ספורט וכו' ...

שמח ונלהבתי העלתי את הקבצים הערוכים והופ... הרכב לא הניע חח הפסיק לזהות את האיבולייזר של המפתח .

אחרי כמה דקות של הלם מוחלט תוך כדי מחשבות על אובדן מחשב רכב ... החזרתי קטגוריה קטגוריה למצב הישן שלה ..(המזל ששמרתי את הקבצים לפני עריכה )

האמת השינוי היחידי שעשיתי ואני משתמש הוא סגירת דלתות באופן אוטומטי ממהירות 30 קמש. שיניתי גם את מסך זמן התאורה ברכב וכו' .

 

לצערי בפוקוס MK2 רוב העריכות המגניבות והשימושיות אינם זמינות אלא תקפות יותר לMK2.5.

מה שכן וזה פלוס אדיר אצלי בפוקוס (2008 צורה ישנה .) היא בעצם הכלאה של פוקוס 2 ל2.5

חיצונית זה פוקוס 2 אבל חשמלית ומכנית היא 2.5 , זאת אומרת חלקים של פוקוס 2007 אינם מתאימים לי בכלל . ואפילו ספר הרכב אינו תקף לרכב .(סכמת הפיוזים שונה , אצלי הוא של 2.5 ולא של גירסא 2 ) לבנאדם הפשוט שיסתמך על ספר הרכב כדי להחליף פיוז יאכל חצץ אלא אם יחפש באינטרנט .

 

הפלוס בעיקרון מתבטא באפשרות שלי להחליף את לוח השעונים לפוקוס החדשה . בפועל לא ביצעתי את זה מכייון שבפוקוס לוח השעונים מתפקד כמחשב ולא רק כלוח שעונים . דבר שדורש קידוד מפתח וכו' .

יפני זה הכי אחי

פורסם

איזה עולם מצחיק, אצלי זה קיים בתור סטנדרט ומעולם לא הפעלתי את זה.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
איזה עולם מצחיק, אצלי זה קיים בתור סטנדרט ומעולם לא הפעלתי את זה.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

מניח שתלוי בתוואי נסיעה. אם הנסיעות שלך הם בגוש דן בוקר אחהצ אין סיבה שתשתמש.
פורסם
כן אשמח להתייעץ איתך , יש לך פייסבוק ליצירת קשר?

בכל אופן גם אני חוויתי צלקות לא קלות עם התוכנה הזאת, אני זוכר את הפעם שהראשונה שהתחברתי למחשב הרכב ונחשפו בפני כל כך הרבה אופציות לעריכה ושינוי, שפשוט שיניתי הכל מהכל, כל מצב סטנדרט שיניתי למצב ספורט וכו' ...

שמח ונלהבתי העלתי את הקבצים הערוכים והופ... הרכב לא הניע חח הפסיק לזהות את האיבולייזר של המפתח .

אחרי כמה דקות של הלם מוחלט תוך כדי מחשבות על אובדן מחשב רכב ... החזרתי קטגוריה קטגוריה למצב הישן שלה ..(המזל ששמרתי את הקבצים לפני עריכה )

האמת השינוי היחידי שעשיתי ואני משתמש הוא סגירת דלתות באופן אוטומטי ממהירות 30 קמש. שיניתי גם את מסך זמן התאורה ברכב וכו' .

 

לצערי בפוקוס MK2 רוב העריכות המגניבות והשימושיות אינם זמינות אלא תקפות יותר לMK2.5.

מה שכן וזה פלוס אדיר אצלי בפוקוס (2008 צורה ישנה .) היא בעצם הכלאה של פוקוס 2 ל2.5

חיצונית זה פוקוס 2 אבל חשמלית ומכנית היא 2.5 , זאת אומרת חלקים של פוקוס 2007 אינם מתאימים לי בכלל . ואפילו ספר הרכב אינו תקף לרכב .(סכמת הפיוזים שונה , אצלי הוא של 2.5 ולא של גירסא 2 ) לבנאדם הפשוט שיסתמך על ספר הרכב כדי להחליף פיוז יאכל חצץ אלא אם יחפש באינטרנט .

 

הפלוס בעיקרון מתבטא באפשרות שלי להחליף את לוח השעונים לפוקוס החדשה . בפועל לא ביצעתי את זה מכייון שבפוקוס לוח השעונים מתפקד כמחשב ולא רק כלוח שעונים . דבר שדורש קידוד מפתח וכו' .

 

0544970176

יאיר

פורסם
איזה עולם מצחיק, אצלי זה קיים בתור סטנדרט ומעולם לא הפעלתי את זה.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

מאד תלוי כמה אתה נוסע, איפה ומתי. אני הדגשתי שאני מבלה הרבה בכבישים בינעירוניים, בשעות הלילה.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תודה על ההסבר המפורט.

 

לגבי דגם פורד שאין בו מצערת אלקטרונית (פוקוס טרנד 1.6) - האם ניתן להתקין כזו כדי לממש את בקרת השיוט? אני מניח שזה סיפור יקר, השאלה אם זה אפשרי מבחינה טכנית, ואם יש מישהו בארץ שיודע לעשות זאת.

 

תודה,

נדב

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ראיתי את השרשור וקיבלתי תיאבון, אני תושב פריפריה ויש לי המון ק"מ על כבישים ריקים כך שזה ממש יכול להועיל לי.

הפוקוס שלי היא משנת 2014, רמת אבזור trend, (בדגמי sport ו-titanium יש בקרת שיוט), מצאתי בעלי אקספרס פאנל שליטה תואם לשנתון, לפי התמונות של המוצר - אני צריך פשוט לנתק את החיווט של המתגים בהגה ואת הכרית אויר, ומקבל עם הפאנל החדש חיווט שמחבר גם את אלו וגם את הכפתורים של הבקרת שיוט על אותה צמה.

שאלתי מכונאי שאני עובד איתו אם יוכל לבצע לי את העבודה + תכנות, ולטענתו המוצר לא מתאים כי ידוע לו שבדגמים עם בקרת שיוט יש 2 חיבורי צמות נפרדות ואצלי בהגה מגיע רק צמה אחת אז לדעתו אין לי הכנה בהגה.

1) מישהו יודע משהו בנושא?

2) במקרה שהחיבורים כן יתאימו - מכירים מישהו שיוכל לעשות את הלימוד מנוע לאחר ההתקנה?

×
×
  • תוכן חדש...