Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממן/נתבג - נציג משרד התחבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי נתקלתי בבירוקרטיה החביבה ואני נאלץ לפנות לנציג משרד התחבורה בממן/נתבג כדי לאשר שיחרור חבילה.

כל הטפסים בידי.

באתר ממן מופיע שהוא נמצא בימים א, ב, ד, ה בין השעות 08:00-08:30.

אני ממש מקווה שהוא שורד יום עבודה ארוך ומתיש כל כך.

מישהו יכול לאמת? האם אלו באמת שעות הקבלה (חצי שעה?).

היכן פיזית הם נמצאים? ממן בוויז?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

ממה שזכור לי כהלכתי לשחרר את קיט הטיימינג הם יושבים בתוך הבניין של ממן קומה קרקע.

קודם כל נציג משרד התחבורה בודק את החבילה או המסמכים ואז אתה עולה לקומה ראשונה בסוף המסדרון ושם אומרים לך כמה צריך לשלם.

פורסם

מעדכן לטובת מי שיתקל בזה בעתיד:

ממן באיזור המטענים בנתבג.

כניסה למשרדים מימין לאיזור הפריקה/טעינה, קומת קרקע.

באתר ממן רשום שנציג משרד התחבורה מגיע א, ב, ד, ה בין 08:00-08:30. זה לא נכון.

הוא לא מגיע ברביעי.

הוא גם לא מגיע ב 08:00. אני הגעתי ברביעי (רק כדי לגלות שהוא לא מגיע), בחמישי הוא הגיע ב 08:45 ונאמר לי שיש לי מזל, שלפעמים הוא מגיע ב 11:00.

 

השירות של אנשי ממן ניתן באווירה טובה ועם חיוך.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

ככה זה שיש קביעות, אתה מגיע לעבודה מתי שבא לך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...