Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים אני רוצה לעשות הזמנה לכלים ליישום אוטם על הרכב+שטיפה

חיפוש קטן באיביי נתן לי מחירים יפים מאוד מאוד יחסית לאלה שבארץ

השאלה שלי האם הם טובים? ועדיף לנגב עם מיקרופייבר או גילדה בשטיפה?מצרף תמונות. אם למישהו יש קישור למוצרים טובים יותר אשמח

IMG_3365.jpgIMG_3363.jpgIMG_3366.jpgIMG_3367.jpg

פורסם

פדים לישום חומרים לצמיגים ופלסטיקה ולא יותר, המגבת נראת סבירה דווקא אבל סביר להניח תאבד איזה 50% מהיכולות שלה לאחד מספר עבודות וכביסות,מגבות כחולות לנגב ג'אנטים,כפפה נראה בתמונה סבבה בפועל נראה לי תתאים גם לג'אנטים.

 

פדים לישום תחפש פד מיקרופייבר, יש באוטוסטור ב30 שקל לזוג מעט איכותיים יותר ב19 ליחידה.

כפפה יש של כמיקל גייס ב40 באוטוסטור.

מגבות טובות יותר אפשר למצוא אצל הקיריאני באיביי ב130 לדעתי ל4 יח'

מגבות פשוטות יש באוטוסטור ב25 שח ליחידה.

 

תשקיע מעט יותר הייתי אומר אם אכפת לך, אם זה לשטיפה חפיפה ולא אכפת לך באמת מהתוצאה או שתקנה את זה או פשוט לך פעם ב.. למכוני שטיפות מוות למינהם

פורסם

האם יש המלצה לכביסה ראשונה למגבות מיקרו פייבר? מבחינת אם אפשר לכבס כמה מגבות ביחד (צבעים שונים) ובאיזה חום וסוג שטיפה? הבנתי שזה עוזר עם הורדת המוך

פורסם
תוכל לתת לי קישור לאותן מגבות?

הינה,תתחדש

האם יש המלצה לכביסה ראשונה למגבות מיקרו פייבר? מבחינת אם אפשר לכבס כמה מגבות ביחד (צבעים שונים) ובאיזה חום וסוג שטיפה? הבנתי שזה עוזר עם הורדת המוך

20-30 מעלות עם סחיטה מינימלית או ללא בכלל עם נוזל כביסה טקסטיל,**בשום פנים ואופן עם אבקת כביסה**

פורסם

המגבות הכחולות ל"ניגוב" הן לא משהו בלשון המעטה..

מציע לך להריץ חיפוש על המגבות של הקוריאני, לגבי הספוגים צהובים הייתי הולך על העבים יותר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

https://www.theragcompany.com

 

אני בד"כ מזמין מפה, יש פירוט מלא לכל סוג של מגבת. לך על הקוריאניות.

 

שילוח לארץ אני עושה עם Dealtas או ushops

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

^^זה כמו שתשאל אם עדיף שמיכת פליז או שמיכת סקיביאס...

מגבות לאחר שטיפה מיקרופייבר איכותי, שמתי לך קישור למגבות של הקוריאני.

פורסם

כן ראיתי תודה רבה

אני אזמין 4 כל אחת למטרה אחרת- אחרי אוטם,אחרי שטיפה

הbsd של סונקס גם צריך לנגב עם המיקרופייבר?(אחרי יישום אוטם)

עוד שאלה צריך לשטוף את המגבת אחרי שימוש ביישום אוטם?

פורסם
אלו לא מגבות להסרת ווקס, היעד שלהם זה ניגוב לאחד שטיפה/QD/שטיפה יבשה.

לאוטם/ווקס משתמשים במגבות עם סיב קצר יותר ופחות GSM

 

יש מצב שאתה נותן לינק למגבות להסרת ווקס ואוטם? או לפחות אומר מה טווח ה gsm לזה?

למה הן לא מתאימות? בלינק שנתת רשום שאלו מגבות לבאפינג לאחר פוליש.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

מצטרף לשאלה יש לי 4 מגבות שהזמנתי מהקוראיני אלו הצהובות - האם הן טובות להסרתsrp/אוטם/ווקס? או צריך מגבות יעודיות לזה? ואחרי שימוש עדיף לעשות אותן ביד או במכונה?

פורסם

^^ למיטב לפי מה שאני זוכר הצהובות של הקיריאני מתאימות

יש מצב שאתה נותן לינק למגבות להסרת ווקס ואוטם? או לפחות אומר מה טווח ה gsm לזה?

למה הן לא מתאימות? בלינק שנתת רשום שאלו מגבות לבאפינג לאחר פוליש.

 

אחת מאלו 1. 2. 3. יעשו את העבודה

×
×
  • תוכן חדש...