Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מזגן של שכן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מה ניתן לעשות בנוגע למזגן של שכן שמרעיש? הרעש לא מגיע מהבניין שלנו (5 קומות) אבל הוא מגיע מהבניין הסמוך, אבל אין לי מושג בדיוק לאיזה שכן המזגן שייך.

 

אני מנחש שהרעש הוא ממדחס של המזגן, אבל אני לא בטוח.

 

למי אני פונה? יש משהו שניתן לדווח עליו? הרעש בלתי נסבל. אני לא חושב שאני יקבל תשובה מספקת אם אני ישאל את אחד השכנים מהבניין הסמוך.

פורסם

היה לנו מקרה דומה עם השכן למעלה,

לקח לנו זמן עד שהבננו שזה ממנו, ומדובר היה

במזגן חדש כמעט לחלוטין.

נסה לבדוק את מקור הרעש בזמן שהוא מרעיש,אחת מכם ישאר בבית ותבקש

מהשכן לכבות רגע את המזגן.

אם זה המקור לרעש תבקש ממנו לסדר את זה,לפעמים מדובר בתקלה שטותית.

 

אם לא עזר ניתן להזמין פקח של העיריה. לא מאמין ששווה לשכן להסתכן בקנס כספי.

פורסם
היה לנו מקרה דומה עם השכן למעלה,

לקח לנו זמן עד שהבננו שזה ממנו, ומדובר היה

במזגן חדש כמעט לחלוטין.

נסה לבדוק את מקור הרעש בזמן שהוא מרעיש,אחת מכם ישאר בבית ותבקש

מהשכן לכבות רגע את המזגן.

אם זה המקור לרעש תבקש ממנו לסדר את זה,לפעמים מדובר בתקלה שטותית.

 

אם לא עזר ניתן להזמין פקח של העיריה. לא מאמין ששווה לשכן להסתכן בקנס כספי.

 

הבעיה היא שאני לא יודע מי בעל המזגן. הרעש מגיע מהבניין הסמוך, אבל אני לא יודע מי.

 

מה שגם לא נראה לי שאכפת להם.

פורסם

המשרד להגנת הסביבה- תפנה אליהם בנוגע לזיהום רעש . זהו מפגע סביבתי!

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

אני חושב שרובה צייד + הרעלת מי השתייה היא תגובה הולמת

או בחייאת אנשים מה קרה קצת פרופורציות זה לא באמת בעייה לאתר את הבעלים של המזגן אתם יודעים סופרים קומות מלמטה עולים לקומה הרצויה ומקסימום דופקים על 2-3 דלתות , רוב האנשים לא מודעים לרעש שהמזגן שלהם עושה ומספיקה פעם אחת כדי שיסדרו אותו בד''כ מדובר במתקין עצלן שלא חיבר תושבות גומי לתחתית.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני חושב שרובה צייד + הרעלת מי השתייה היא תגובה הולמת

או בחייאת אנשים מה קרה קצת פרופורציות זה לא באמת בעייה לאתר את הבעלים של המזגן אתם יודעים סופרים קומות מלמטה עולים לקומה הרצויה ומקסימום דופקים על 2-3 דלתות , רוב האנשים לא מודעים לרעש שהמזגן שלהם עושה ומספיקה פעם אחת כדי שיסדרו אותו בד''כ מדובר במתקין עצלן שלא חיבר תושבות גומי לתחתית.

 

מקפיץ - המקור רעש לא אחיד, אבל אני יודע מאיזה בניין הוא (הסמוך) אני לא יכול פשוט לשאול שכן שכן כי אני לא מכיר אף אחד מהבניין, והסיכויים שהם יתנו לי מענה הם אפסיים

 

 

איך אני יכול לערב גורמים חיצוניים? אני קצת בספק שאם אני יזמין פקח כלשהו הוא יבוא איתי צעד צעד ולראות מאיפה באמת הרעש מגיע.

 

יש פתרון? זה מחרפן אותי. זה כמו צפירה!

פורסם

שים פתק מנומס בלובי הבניין עם תיאור הבעיה והסבר פחות או יותר על הצד המדובר של הבניין שבו נמצא המזגן והערכה של קומת הדירה עם המזגן, לך תדע, אולי זה יעזור.

פורסם
שים פתק מנומס בלובי הבניין עם תיאור הבעיה והסבר פחות או יותר על הצד המדובר של הבניין שבו נמצא המזגן והערכה של קומת הדירה עם המזגן, לך תדע, אולי זה יעזור.

 

אנסה, למרות שהסיכויים שמישהו אשכרה יקשיב לפתק אפסיים. אין דרך לאכוף את זה עם החוק\פקח\משהו שמחייב אותם לתקן את הרעש הזה?

פורסם

על הנייר אולי יש חוק/תקנה כלשהי, אבל בפועל אף אחד לא יעשה דבר.

 

לפני מספר שנים שכרתי דירה בראשון לציון. מתחת לבניין הייתה מכולת שהתקינה מדחס תעשייתי מתחת לחלון שלי. (גרתי בקומה 3 מתוך 4) בדירה היה רעש שעבר את ה-70DB. פניתי לגורמים שונים, אבל לאף אחד לא היה אכפת.

פורסם
על הנייר אולי יש חוק/תקנה כלשהי, אבל בפועל אף אחד לא יעשה דבר.

 

לפני מספר שנים שכרתי דירה בראשון לציון. מתחת לבניין הייתה מכולת שהתקינה מדחס תעשייתי מתחת לחלון שלי. (גרתי בקומה 3 מתוך 4) בדירה היה רעש שעבר את ה-70DB. פניתי לגורמים שונים, אבל לאף אחד לא היה אכפת.

 

תקשיב זה דבר הזוי, אני יכול בבטחה להעריך שהרעש הוא מעל 80DB, זה כמו צפירה.

 

vlad, זאת אומרת שיש חוק? למי אני פונה בדיוק? לא נראה לי שהם יבואו מתחת לבניין ויאתרו איתי את הרעש למקורו.

פורסם

תראה, נכון לעכשיו אתה לא יודע של מי המזגן המרעיש, לא יודע מה רמת הרעש ( לא מדדת). לפחות אתה מבין שלכתוב פתק ולתלות אותו בלובי של הבניין ממול לא יגרום לאף אחד להפסיק להשתמש במזגן.

אם אתה רוצה לפעול, דבר ראשון תדע מול מי לפעול ותמדוד את רמת הרעש בעזרת מכשור. אם תמדוד רמת הרעש ותראה שהיא חריגה, אתה יכול לפנות למשרד להגנת הסביבה, למפקח על בניינים משותפים, להגיש תביעה אזרחית. האם תצליח להשתיק את הרעש? אני לא בטוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תראה, נכון לעכשיו אתה לא יודע של מי המזגן המרעיש, לא יודע מה רמת הרעש ( לא מדדת). לפחות אתה מבין שלכתוב פתק ולתלות אותו בלובי של הבניין ממול לא יגרום לאף אחד להפסיק להשתמש במזגן.

אם אתה רוצה לפעול, דבר ראשון תדע מול מי לפעול ותמדוד את רמת הרעש בעזרת מכשור. אם תמדוד רמת הרעש ותראה שהיא חריגה, אתה יכול לפנות למשרד להגנת הסביבה, למפקח על בניינים משותפים, להגיש תביעה אזרחית. האם תצליח להשתיק את הרעש? אני לא בטוח.

 

תראה יש לי בחדר זכוכית כפולה לאטימת רעשים ושאני סוגר את הזכוכית עדיין אפשר לשמוע רעש *חזק*. זה לא רעש רקע, אני מדבר על מטרד. שאני פותח את החלון זה סיפור אחר, כאילו שמו לי את המדחס של המזגן באוזניים.

 

עצמתי את העיניים וניסיתי להשתמש נטו באוזניים כדי להבחין את מקור הרעש. הוא מגיע מהבניין הסמוך. השאלה היא מאיפה בדיוק.

 

מה שרציתי לשאול - אם אני יזמין פקח\מפקח\מה שלא יהיה, האם הוא יבוא איתי וינסה לאתר את מקור הרעש? מה אם באותו רגע השכן לא יפעיל את המזגן?

 

כמובן שאני ישאיר פתק, תמיד עדיף לנסות.

 

בנוגע לדיציבלים - אני יכול להגיד בבטחה שזה עובר את ה75-80. הדבר פשוט בלתי סביל, אבל צודק רק מדד יוכיח.

פורסם

מזגנים מרעישים זה תופעה. נראה לי זה הרבה פעמים בגלל התקנות גרועות.

 

בדיוק היום סידרתי את המזגן של השכן של ההורים שלי. השכן הרכיב מזגן, נראה לי משומש והוא רקד בתושבת שלו ולא היו לו גומיות. היה קל להגיע אליו (קומת קרקע) אז דחפתי חתיכות גומי בין הרגליים של המדחס לתושבת של הקיר. והרעש פחת בצורה רצינית.

לא נראה לי שהוא היה מודע לכך שהמזגן שלו מרעיש. (שהחלון שלו סגור לא שומעים)

 

רעש חריקה חזק(צפירה?), יש למזגן של השכן שלי. אבל זה קורה לא הרבה ול 5-10 דקות. משהו כנראה דפוק לו שם, אבל זה מסתדר אז לא נורא (אמרתי לו פעם שיבדוק את המזגן, כי הוא מרעיש לפעמים).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...