Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

מדובר בשברולט קוואליר שנת 2000,

חלון החשמל היחיד שעובד הוא החלון של הנהג וגם הוא מתחיל לעבוד ל א ט.

 

מאיפה לקנות מנגנונים והאם ניתן להפוך אותם לידניים בעלות סבירה?

 

תודה ענקית!

גל

פורסם

הבעיה לא בלוח פיקוד

כי החלונות יורדים

ואז עולים אולי שליש ואז זהו.

 

אפשר קישור לאמזון?

 

תודה ענקית!

פורסם (נערך)

כתחזוקה מונעת אני ממליץ לך פעם ב3 חודשים לפתוח את דיפוני הדלתות ולשמן את מסילות המנגנון.

 

לגבי החלפה, ביצעתי בדלת נוסע הקדמית.

לא מסובך מאוד, אבל כן קצת מורכב.

אפשרי בהחלט למי שיש ידיים ימניות.

 

לגבי חיבור המנגון למנוע, אני לא זוכר בדיוק מה רמת המורכבות.

 

לגבי הפיקוד:

המתגים האלה לא בנויים לשיפוץ.

אני לא מצאתי דרך לפתוח את יחידת המתגים, ללא שבר קטן בתושבת של כל מתג (לא קריטי ולא מורגש בשימוש).

 

כן יכול ליהיות מפל מתח ביחידת מתגים משום שנוצר שם פיח.

ממליץ לבדוק מפל מתח בכל אחד מארבעת המנועים, באם גדול מידי אז לפתוח ולנקות את המגעים במתגים.

 

המלצה קטנה, לפני שאתה מזמין מנגנונים, תשמן ותראה אם זה מחזיק.

 

עוד המלצה, במקום להשקיע מאוד שקלים בכל מיני דברים קטנים, קניתי רכב לחלפים ב1200 שח.

התוצאה שכרגע הקוואליר 95 שלי במצב כמעט חדש, ומבחינה כלכלית ניצלתי חלפים שהיו עולים פי 2-3 מלקנות כל פעם משהו.

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי nir100
×
×
  • תוכן חדש...