Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מסלול, האם המחיר הוגן ?


rupni
שימו לב! השרשור הזה בן 2429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו זרק כאן שיש אפשרות ל-100 יורו לחצי יום במסלול כלשהוא באירופה, אז זה ישר הפך ל-100 דולר ליום מסלול. אנשים כאן ממש קוראים בעיון מה שאחרים כותבים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנשים גם נוטים לשכוח ו/או להתעלם שרוב ימי/חצאי-ימי המסלול "הזולים" (כלומר סד"ג של 100 אירו) מאורגנים ע"י מועדונים גדולים שגובים דמי חסות שנתיים יפים.

 

אבל אם זה מה שאתם רוצים, בהינתן העובדה שניתן להשכיר את המסלול ב4,000 ש"ח +מע"מ ליום, מדוע אף אחד לא מרים את הכפפה ורושם מועדון מסודר עם יכולת להשכרת המסלול, מגייס חברים ומרים יום מסלול "במחיר הוגן"?

 

 

 

 

אה, כן... כי זה ידרוש קצת יותר מבכיינות מקלדת

:-)

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בואו נשווה משכורות בחו"ל למשכורות בארץ, כן? לא כדאי להכנס לזה (שוב ושוב ושוב, ושוב).

לגבי מה שנכתב (4000 שח+ מעמ) - מנסים לעבוד על זה. בסופו של דבר לא כל אחד כאן בעלים של קבוצה או חברת הפקה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שומאכר, אני יכול להביא לך גם דוגמאות ב1,000 ש"ח ומעלה. כאן בשוודיה זה בד"כ המצב.

 

אנחנו הישראלים תמיד נמצא על מה להתלונן, לפעמים בצדק, אבל במקרה הזה אולי כדאי להפנים שאחרי שנים ארוכות של המתנה סוף סוף יש ניצן כלשהו- ובמקום לעשות מעשה אנחנו רק מפטפטים.

 

הדיונים האלה הם יריה ברגל, אבל דיי צפויים. העולם, ובמיוחד המוטורי, מתחלק לשניים- אלה שעושים, ואלה שתמיד ימצאו תירוץ למה לא.

קומו, לכו למסלול. איפה כל אלה שבכל הזדמנות ציינו "אני במסלול כל סופש אם היה אירופה!" ? אז ההבדל בין 300 ל400 או 600 זה מה שימנע ממכם לנסות אפילו פעם אחת, ולקחת חלק בבניית הספורט המוטורי בישראל? אולי במקום להתלונן, תנסו, לאחר מכן לנסות לספק ביקורת בונה למדריכים, לבעלי המסלול, לשאר החובבים- ותהפכו לחלק חיובי מעיצוב עתיד הספורט?

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

מסכים לחלוטין עם הכל. אמרתי שכשיהיה מסלול אלך ואני עושה זאת.

 

המחיר לא משפיע על אם אני אלך או שלא, אלא פשוט פעם בכמה זמן אני אלך. אם זה פעם בחודש ב400 או פעם בחודש וחצי ב600.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, תמיד תמצאו סיבה נוספת. אז עכשיו עברנו להשוות משכורות לאירופה. צודק.

 

אבל....

 

אני מאוד רוצה להגיע למסלול הזה (אפילו כל סופש), אבל במחירים הוגנים וריאלים (250-300 שח).

 

 

אם ב250-300 תלך אפילו כל סופ"ש, כלומר 1,200 ש"ח בחודש- מה מונע ממך ללכת אפילו פעם אחת, רק כדי להראות תמיכה, ב600 ש"ח?

בטח שלא המשכורת, אלא אם גם "כל סופש ב300" היה דיבורי סרק.

 

נ.ב.

200 ש"ח בשוודיה קונים לך מקסימום 4 סשנים של קארטינג.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לשם השוואה - אני השתתפתי ביום מסלול בלגונה סקה בקליפורניה, עלה 350$, משהו כמו 4 סשנים של 20 דקות כל אחד. יותר יקר אבל גם מסלול ׳קצת׳ יותר רציני :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם שירצה להגיע מאזור המרכז או אזור שלא קרוב כלל למסלול יצטרך להוציא מעל 1000 ש"ח באותו היום (תדלוק, כניסה וכמובן אוכל).

 

אישית עליי סכום כזה היה כבד עכשיו כשאני חושב על זה, אולי הסכום הגבוה הוא גם מסננת לאנשים לא רצויים (והמבין יבין).

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ב250-300 תלך אפילו כל סופ"ש, כלומר 1,200 ש"ח בחודש- מה מונע ממך ללכת אפילו פעם אחת, רק כדי להראות תמיכה, ב600 ש"ח?

בטח שלא המשכורת, אלא אם גם "כל סופש ב300" היה דיבורי סרק.

 

נ.ב.

200 ש"ח בשוודיה קונים לך מקסימום 4 סשנים של קארטינג.

 

ענית בעצמך. במקום ללכת פעם אחת אני אלך פעמיים שלוש. יחי ההבדל "הקטן".

תמיד תמצאו סיבה נוספת? וואלה. כי הכסף כאן לא מהווה תפקיד משמעותי. אז זהו, שהוא כן. ומתנצל שאין לי איזו פורשה וכיסים כבדים כדי לממן לי כיום נסיעות למסלול + כניסה במחיר הנוכחי + בלאי לרכב מידי סופש. מתנצל מעומק ליבי.

 

וברור שאני לא אלך כיום, למה שאתן יד לסכומים גבוהים כאלו, כשמסתבר (לפחות על פי הנכתב כאן וגם בשיחות פרטיות עם אנשים מהתחום) שניתן להכנס למסלול עצמו במחירים נמוכים משמעותית? (וכתבתי כבר לגבי זה בהודעה הקודמת).

תמשיכו עם דיבורי ה"אתה כולך דיבורים ואתה לא תורם כלום", זה לא ממש מעניין. נכון, אני לא מתכוון להוציא סכומים גבוהים כאלו כדי להכנס פעם בתקופה למסלול. אבל תהיה בטוח שאני כן אהיה מוכן להגיע למסלול יותר מפעם אחת בחודש במחיר שפוי, ולקחת בחשבון את שאר הדברים הנלווים לכך (בלאי - צמיגים, תחזוקה שוטפת, דלק ממקום מגוריי הלוך חזור ובמסלול).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נתונים ״יבשים״ על ימי מסלול באזור שלי, שדי משקפים את המצב בארה״ב:

עלות יום מסלול מלא: $200-$350

העלות כוללת מדריך למי שצריך, אין הנחות אם אתה נוהג ללא מדריך.

אם אתה נהג שגם מדריך אחרים, אז יש הנחה משמעותית.

יום מסלול הוא 4 או 5 מקצים של 20 דקות שזה מלא, זה מאוד מתיש.

בד״כ יש בדיקת בטיחות טכנית בבוקר, ולאורך כל היום יש אמבולנס שחונה לצד המסלול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם צר עולמי כעולם נמלה, אבל אני לא מכיר מסלול אחד בעולם שמתקיים ברווחה ועם הכנסות עתק. למעשה להיפך, אני בעיקר שומע על כאלו בצרות, כולל גדולים וידועים (לגונה סקה שהוזכר פה קודם הוא אחד מהם).

 

אני גם לא מכיר מסלול שמתקיים רק על ימי מסלול של חובבי נהיגה. פעילות זו מהווה חלק ממכלול פעילויות. ספורט מוטורי והדרכה הן עיקר הפעילות במסלולים האלו.

בהיעדר הראשון ובהתחשב במרחק של המסלול מריכוזי אוכלוסיה, או אפילו כביש מהיר בקרבתו - גם הסיכוי שלו להפוך למרכז הדרכה של ממש נראה קלוש.

 

כל אלו לפני שנגעתי במתקן עצמו שלעת עתה לא ראוי לשימוש, בטיחותי בהיבט של שטחי מילוט או ירידה בטוחה מהאספלט, לא ברורה סוגיית הפינוי והטיפול הרפואי ובטח לא לאירוח בכמעט כל היבט נורמלי. כרגע מה שיש שם זה פסי אספלט באמצע בקעת הירדן.

 

כל הכבוד ליזמי ומקימי המסלול, על הנחישות, על זה שהראו שלא צריך טובות לא של הרשות לנהיגה ספוריטיבית ולא של חוקן הספורט המוטורי או כל עמותת קשקוש מטופש אחרת.

 

ראיתי ולקחתי חלק (קטן) במיזמי ספורט מוטורי מקומיים (RPC) כך שאני מכיר היטב את הקושי לעשות פה משהו נורמלי נגיש ובמחיר סביר.

 

הלוואי שאתבדה, אבל אם מישהו היה שואל אותי על כדאיות הכניסה כמשקיע או שותף לסיפור הזה הייתי מגרש אותו במקלות ואבנים מהרעיון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שומי, אתה תלך כל סופש"ש למסלול אם זה יעלה 250-300 ש"ח? באמת באמת? 1200 ש"ח בחודש כניסה, 1200 ש"ח נוספים דלק, 400-500 רפידות (כמה נראה לך שהן יחזיקו במסלול?), 2000-3000 צמיגים, ותפרוס כאוות נפשך את יתר תוספות הבלאי על השימוש השוטף.

 

באמת? כל שבוע?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

באמת? כל שבוע?

 

מה ההבדל בין זה לבין לעשות טיול נהיגה כמעט כל סופ"ש (פרט לעלות כניסה)? ההבדל הוא שכאן מדובר במסלול והסיכון הוא מינימלי, וכבונוס אפשר ללמוד לנהוג טוב יותר (גם על כביש ציבורי אפשרי אבל עם סיכונים כאמור).

אז כן, במחירים שפויים, תראה אותי שם המון בסופ"שים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בבלאי בין יום מסלול לטיול הוא עצום. הבדל היה גם בכוכב יאיר, ובמסלול אמיתי הוא עולה בסולם הנדסי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל, זה ידוע (גם לי יצא להיות בכוכב כמה וכמה פעמים). אבל אם אתה שם לי על מאזניים בלאי מואץ אל מול סיכון בכביש, יש ספק בכלל במה אבחר? בכל מקרה, הכל באויר ומחירים כאלו לא נראים באופק כרגע.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...