Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מסלול, האם המחיר הוגן ?


rupni
שימו לב! השרשור הזה בן 2429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העניין הוא לא ש-200₪ הוא הבדל כלכלי משמעותי, אלא שהרבה אנשים מרגישים פראיירים בגלל ה-200₪ האלה. זה הגבול שחוצץ מבחינתם בן פראייר למשתלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מסכים אתך. לרגע לא תכננתי להחליש את הנקודה שלך.

רק אני חושב שלא לגמרי הבהרתי את כוונתי. ברור שמי שיכול להוציא 400, אבל לא 600 לא כדאי להגיע למסלול.

הבעיה שאני חושב שחלק הביעו, היא לא בהוצאה של 400 עד 600 שקלים, אלא שדווקא בגלל העלויות המצטברות הנטייה היא לחפש להוזיל איפה שאפשר. כלומר, אם כל היום הזה עולה לי 1600 שקלים ואי אפשר להוזיל את הפיזיקה, אז מחפשים להוזיל כניסה למסלול.

זה לא שב-1400 אדם יחיה כמו קינג למחרת וב-1600 הוא ירעב. פשוט נטייה טבעית להוזלה, כי גם ככה היום הזה יקר.

אני חושב שזה לא בהכרח נובע ממצב כלכלי. יש גם אנשים מאוד אמידים שיחפשו להוזיל עלויות כמו שהם עושים סקר שוק לפני שיוצאים לחופשה או קונים שעון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא לא ש-200₪ הוא הבדל כלכלי משמעותי, אלא שהרבה אנשים מרגישים פראיירים בגלל ה-200₪ האלה. זה הגבול שחוצץ מבחינתם בן פראייר למשתלם.

 

לא צריכים להיות פראיירים, במקום זה פשוט בוחרים מסלול אחר, זה לא שחסרים מסלולים וחלקם טובים יותר ואף זולים יותר.

 

רגע, בעצם....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שנהיגה במסלול יוצרת בלאי גבוה משמעותית מטיול נהיגה (יעידו על כך הצמיגים שלי אחרי יום בפצאל). אבל עדיין לא מדובר על יום מסלול כמו שאתה מכיר מחו"ל. בסך הכל מסלול קצר מאוד ולא ממש מהיר. גם המקצים הם כ5 דקות בסך הכל. כמו שאמרו כאן מדובר על חתיכת אספלט בלי שום "פסיליטיז" מסביב (גם שירותים אין כמדומני) ואומנם זה תחביב לא זול אך יש בו מקום גם למי שקצת פחות חזק כלכלית. 200 שקל הפרש יכולים לסגור לי את הדלק הלוך וחזור ואף יותר מזה.

 

גילוי נאות: הייתי בפצאל וכיוון שאין אלטרנטיבה אחרת כרגע כנראה גם אחזור לשם שוב יחד עם "הגרוטאה" שלי. למרות שגם לדעתי שולי הרווח שעושים עלינו מאוד מאוד גדולים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיני שאלה ה200 ש״ח הפרש היא בכלל לא שאלה של האם זה הרבה או מעט.

כשמציעים לי שני מוצרים שעל פניו נראים תחליפים, הסיבה להעדיף יקר על פני זול תהיה כמעט תמיד שאלה של האם יש ערך נוסף שמתקבל מההפרש.

הערך יכול להיות תוספת הדרכה (שבשביל הדרכת צמודה ואיכותית שווה לשלם גם הרבה יותר בעיני), הכרה או הבטחת רמת המשתתפים, או שירותים נוספים.

בלי ערך נוסף גם הפרש של 50ש״ח יגרום לי להעדיף את הזול ביותר (אפילו שהעלות הכוללת של היום מסלול היא לאין שיעור גדולה מההפרש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסאן GTR עפה מהמסלול היום, ובמזל זה נגמר כנראה בכמה שפשופים. למי שראה את הסרטון, יכול להבין שלא מדובר במסלול בטוח בכלל, לא כרגע לפחות.

 

ומכוונה תחילה לא נכנסתי לעניין ה"אשמה" במצב הזה, כי זה יכול לקרות לכולם.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסאן GTR עפה מהמסלול היום, ובמזל זה נגמר כנראה בכמה שפשופים. למי שראה את הסרטון, יכול להבין שלא מדובר במסלול בטוח בכלל, לא כרגע לפחות.

 

ומכוונה תחילה לא נכנסתי לעניין ה"אשמה" במצב הזה, כי זה יכול לקרות לכולם.

 

זה בהחלט יכול לקרות לכולם.

 

לא כ"כ מובן מדוע אתה חושב שהמסלול לא בטיחותי.

הנהג נסע במהירות מופרזת, הרבה מעבר לסביר עבור פניה כזו, ויצאו הוא, רכבו והצופים ללא פגע.

יש מסלולים שטעות כזאת היתה מסתיימת ב-GTR אחת מרוסקת ונזק גדול למתקני המסלול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חרא של מסלול ,אפשר להתרסק בו.

אה וגם:

https://www.youtube.com/watch?v=mbImrr81aHk

אין מסלול בעולם שלא מתרסקים, זה חלק מהספורט ומהסיכון, זה קורה גם כשעולים לכבישי נהיגה וזה חלק בלתי נפרד מזה.

דווקא פה ה GTR לא נפגעה יותר מדי ועם גדר כמו של הרינג לדוגמא היא הייתה מתרסקת יותר חזק. כמובן שצריך לשטח פה את החול ושלא יהיו בורות והיה צריך לעשות את זה לפני שפתחו את המסלול, אבל אין קשר בין הריסוק הזה למסלול בשום צורה.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן הרבה מאוד עניינים בעיתיים שאני בטוח שהאנשים האחראיים למסלול נותנים עליהם את הדעת. ממש.

עד החילוץ הכל נורמאלי, שכן אין סיבה שעל המסלול החיים ייראו אחרת מאשר מחוצה לו.

 

אבל החילוץ, שנראה כמו חילוצים בטארגא פלוריו של שנות השישים, על דברים כאלה זה עלול להיסגר.

כל אחד יועץ, כולם מקיפים את האוטו, הנהג לא רואה כלום בגלל אבק, יכול בקלות לפגוע באנשים רבים.

 

אין מארשאלים? נראה ממש רע בסרטון.

 

בהצלחה לכווולנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא פשוט המשיך ישר במקום לפנות :-D

 

בכל אופן, כל עוד לא היה נתקע במשהו, הנזק היה מינימאלי לדעתי. אבל היות ונתקע, אז קרה מה שקרה.

 

בכל אופן, ברינג למשל מתרסקים על ימין ועל שמאל.

 

בנוגע להודעה שמעליי -כל אחד יועץ זה א-ב בלהיות ישראלי. כולם פה מייעצים. כולם מבינים, כולם מבלבלים ת'שכל לאנשים זרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנרבורגרינג הוא מסלול ממש קטלני - לא דוגמה לכלום.

 

בעניין התשלום, אני חושב שהשאלה היא מה עלות הכניסה למסלול ומה מרכיב ההדרכה בתשלום ועד כמה הוא יקר ביחס למדריכים אחרים עבור הדרכה באותו אורך.

 

בסך הכל מסלול קצר מאוד ולא ממש מהיר.

 

אגב, ה״אופי״ של מסלולים כמו פצאל הופכים אותם למעולים להדרכות של נהגי כביש כי הם הדוקים וטכניים ביחס למסלולי מירוצים אמתיים ולכן דומים יותר לכביש, שזה אחלה.

 

מה שכן, הדבר האחרון שחסר למי שעולים עליו להדרכות ספורטיביות הוא שיתחילו להדריך שם על רכב כבד והאספלט ייהרס.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

600 ש"ח עם "לאון דרייב", 400 ש"ח עם "קובי רייסינג".

המסלול פתוח לתחרות בין המדריכים.

 

בקרוב, עם פתיחתו של מסלול ערד, תהיה גם תחרות בין מסלולים.

 

עדכונים:

 

-"קובי רייסינג" הוריד את המחיר ל-289 ש"ח.

 

-גם "פרודרייב" מבית ראם סמואל וגידי קרונין מארגנים ימי מסלול בפצאל. בקרוב גם בערד.

 

-גם המסלול בשדה תימן כבר מתקדם וצפוי להפתח בסוף השנה. אורכו 2.2 ק"מ:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2429 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...