Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתכנן קניית רכב חדש מהיבואן, סקר שוק בבנקים מביא אותי לפריים + 0.5%. מרגיש יקר!

מי שלקח הלוואה לאחרונה אנא שתפו איך משפרים את זה

תודה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

זה אישי מאד, תלוי מאוד ביכולת ההחזר שלך ובסיכון שהמלווה רואה בך.

 

כלל האצבע שלי - החל בבנק "שלך". אם התנאים שהוא מציע גרועים - רד מהעניין, הבנק אוהב לתת הלואות אבל רק ללוים "טובים", והצעה גרועה מהווה בעצם איתות שעדיף להמנע מההלואה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רבות מחברות הביטוח מציעות הלוואות עד 7 שנים כנגד קרן ההשתלמות, קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים. הלוואות אלה הן לרוב בפריים פחות חצי אחוז וגם עמלות ההקמה מזעריות ואין עמלות על פירעון מוקדם ואין שיעבוד של הרכב או עלויות שיעבוד.

אין הלוואת רכב שמתקרבת לזה.

פורסם
זה אישי מאד, תלוי מאוד ביכולת ההחזר שלך ובסיכון שהמלווה רואה בך.

 

כלל האצבע שלי - החל בבנק "שלך". אם התנאים שהוא מציע גרועים - רד מהעניין, הבנק אוהב לתת הלואות אבל רק ללוים "טובים", והצעה גרועה מהווה בעצם איתות שעדיף להמנע מההלואה.

 

עצה נכונה אולם לא הכי רלוונטית- בריבית המוצעת הבנק רואה בי לווה טוב. פשוט פ+0.5% עדיין לא מספיק טוב בשבילי

 

רבות מחברות הביטוח מציעות הלוואות עד 7 שנים כנגד קרן ההשתלמות, קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים. הלוואות אלה הן לרוב בפריים פחות חצי אחוז וגם עמלות ההקמה מזעריות ואין עמלות על פירעון מוקדם ואין שיעבוד של הרכב או עלויות שיעבוד.

אין הלוואת רכב שמתקרבת לזה.

 

רעיון מצויין- זה מה שעשיתי פעם קודמת כנגד הקרן התשלמות (פ-1%). מאז שעברתי ל IRA בקרן השתלמות לא ניתן לקחת מולה הלוואות. מול קרן הפנסיה זה עדיין פ+0.5%.

 

חברים- יש עוד רעיונות?

 

יש בנק שנותן תנאים יותר טובים מ פ+0.5%? אני מוכן לעבור בנק בשביל עוד 1% ריבית בשנה

פורסם

אני לקחתי לא מזמן הלוואה של 100K ל-3 שנים לרכישת רכב יד שניה, בבנק. קיבלתי P + 0.5, כשההחזר הוא לא לפי לוח שפיצר, אלא מחשבים את הריבית על יתרת הקרן כל הזמן, ולכן הריבית בפועל יורדת עם הזמן (למשל בחצי שנה האחרונה כבר משלמים ריבית על כ-17K ש"ח שנותרו להחזר). לפי נציגת הבנק ההחזר הכללי הוא כ-103K ב-3 שנים, מה שאומר שבתכלס הריבית היא 1% לשנה, שזה כלום.. עד 100K אין עמלת הקמה, פרעון מוקדם אפשרי מתי שרוצים בהתראה של 30 יום, ועם עמלה של 60 ש"ח. ההחזר החודשי מתחיל ב-2930 ש"ח, ואמור לרדת עם הזמן. אה - ואין שום שעבוד כנגד ההלוואה (אני נחשב לקוח טוב מאד בבנק, אולי בגלל זה).

יכולתי לקחת גם כנגד קרן השתלמות בריבית של P - 0.5, אבל ההבדל בהחזר (בגלל שיטת חישוב שונה) הסתכם בכמה מאות שקלים, אז העדפתי את הקלות של לקחת מהבנק, דרש ממני טלפון ואימייל אחד, תוך שעה הכסף היה בחשבון.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שעבדת לבנק משהו אחר או שמדובר בנוהל פישמן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לקחתי לא מזמן הלוואה של 100K ל-3 שנים לרכישת רכב יד שניה, בבנק. קיבלתי P + 0.5, כשההחזר הוא לא לפי לוח שפיצר, אלא מחשבים את הריבית על יתרת הקרן כל הזמן, ולכן הריבית בפועל יורדת עם הזמן (למשל בחצי שנה האחרונה כבר משלמים ריבית על כ-17K ש"ח שנותרו להחזר). לפי נציגת הבנק ההחזר הכללי הוא כ-103K ב-3 שנים, מה שאומר שבתכלס הריבית היא 1% לשנה, שזה כלום.. עד 100K אין עמלת הקמה, פרעון מוקדם אפשרי מתי שרוצים בהתראה של 30 יום, ועם עמלה של 60 ש"ח. ההחזר החודשי מתחיל ב-2930 ש"ח, ואמור לרדת עם הזמן. אה - ואין שום שעבוד כנגד ההלוואה (אני נחשב לקוח טוב מאד בבנק, אולי בגלל זה).

יכולתי לקחת גם כנגד קרן השתלמות בריבית של P - 0.5, אבל ההבדל בהחזר (בגלל שיטת חישוב שונה) הסתכם בכמה מאות שקלים, אז העדפתי את הקלות של לקחת מהבנק, דרש ממני טלפון ואימייל אחד, תוך שעה הכסף היה בחשבון.

 

יש שתי שיטות החזר אחת שפיצר השניה קרן שווה

 

בשניהם הריבית מחושבת על יתרת הקרן

 

בשפיצר ההחזר החודשי קבוע משתנה היחס בין ההחזר החודשי על הריבית להחזר החודשי על הקרן

 

בקרן שווה כשמה כן היא ההחזר של הקרן הוא סכום קבוע והריבית קטנה כיון שקרן ההלוואה קטנה, לכן ההחזר החודשי קטן מדי חודש, בחודש הראשון להלוואה ההחזר גבוה מאשר בשפיצר , עד שבשלב כלשהו הוא קטן מאשר בשפיצר.

 

בסה"כ הריבית שתשלם לבנק בשיטה הזאת נמוך מאשר בשפיצר

 

במקרה שלך הפער הוא 33 ש"ח

 

אבל אם היית הולך על פריים מינוס 0.5 היית חוסך 1540 ש"ח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פריים פלוס חצי זו הריבית השלטת בשוק הלוואות הרכב.

 

אלא אם כן אתה חבר באחד ממועדוני הצרכנות או שהיבואן מסבסד לך את הריבית על חשבונו - זו הריבית.

STI 2004

 

 

פורסם

אתמול במקרה ביררתי בסניף שלי על הלוואה לרכב חדש והציעו לי פריים + 0.2

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
אתמול במקרה ביררתי בסניף שלי על הלוואה לרכב חדש והציעו לי פריים + 0.2

 

איזה בנק?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...