Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משיחה היום עם הבנק(דיסקונט) הבנתי שיש להם הסדר עם צ'מפיון על P+0.2 לעד 5 שנים. וזה נכון לשני מסלולים, 1. הלוואת תשלומים. 2. הלוואת בלון+תשלומים. היחס נקבע בהתאם לרכב ולסכום. הריבית אחידה עבור כל המסלולים.

פורסם

לפני כמה שנים רציתי לרכוש פיאט פנדה מבלו סקאי, הציעו לי מימון של פריים מינוס חצי, דרך דיסקונט.

 

עם זאת, המחיר של הפנדה היה מנופח באופן רצחני - רצו למכור לי פנדה בת חצי שנה ב-50 אלף ש"ח, כאשר אחרי חודשיים מכרו דגם זהה ב-55K לרכב חדש לגמרי! זאת אומרת שהמימון הנדיב מסובסד באופן משמעותי ע"י מחיר מנופח מלכתחילה.

 

צריך לקחת את זה בחשבון כאשר מחשבים את ההלוואות הנ"ל.

פורסם

שאלה בהקשר להלוואות....

נניח ותרצו להלוות 100K-120K ש"ח מה הייתם מעדיפים?

1. הלוואת משכנתא (למי שבעל נכס) "לכל מטרה" לקניית רכב כנגד הדירה, שכבר משועבדת לאותה משכנתא (אתם פשוט מגדילים אותה). החזר חודשי 200-300 ש"ח, יש לציין שמסלול זה בפועל תשלמו יותר על הריביות ומבחינת כדאיות כלכלית ממש לא כדאי, אבל יש החזר חודשי נוח שבקושי מרגישים (לעומת הלוואה רגילה)

2. הלוואת רכב שהוצגה פה בשרשור על בסיס הפריים. החזר חודשי נאמד בין 3333 - 2000 ש"ח תלוי מס' חודשים 36-60.

הלוואה זו יותר כדאית כלכלית מכיוון שהריביות נמוכות יותר, אך ההחזר החודשי גבוה יותר.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

^^^

 

אהבתי

 

כשתגדל תלמד שאין ארוחות חינם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
במבצע האחרון של קראסו קיבלתי 80K ל 3 שנים ללא ריבית.

 

אולי זה המקום למה "סקר" כזה לא יניב שום נתון שאפשר לעשות איתו משהו.

 

כשבאים לרכוש רכב יש כמה דרכים לקבל הלוואה:

 

1) הלוואה רגילה בבנק של הלקוח ללא קשר ליבואן - הריבית נבקעת ע"פ טיב הלקוח ויכולת המיקוח שלו.

2) הפניה של הלקוח לבנק שלו ע"י היבואן, כאשר הרכב משמש בטוחה, וליבואן יש הסכם עם הבנק על ריבית מועדפת אך לא מסובסדת.

במקרה כזה אם הבנק יסכים להעמיד ללקוח את ההלוואה יתכן שלקוח פחות טוב "ירוויח" ריבית טובה יותר מאשר הבנק היה נותן לו לולא הפניית היבואן.

3) הפניה של הלקוח לבנק ע"י היבואן לקבלת הלוואה המסובסדת ע"י היבואן (כמו בציטוט לעיל) במקרה כזה עם ביצוע ההלוואה "ללא ריבית" הריבית משולמת מראש ע"י היבואן כך שהלוואה כזאת היא בד"כ חלופת הנחה (כלומר אפשר לוותר עליה ולקבל "הנחת מזומן" אפילו אם לוקחים הלוואה כמו בסעיפים 1 או 2.

 

הריבית על הלוואות כנ"ל מושפעת מגורמים רבים, ולכן קשה לעשות השוואה אמיתית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...