Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

היום רכשתי איביזה אבל רק לאחר העברת בעלות הבנתי שאין מפתח שני(כן יודע שזה טעות שלי)

והמפתח היחיד שיש אפילו בלי שלט, מפתח פותח ידני.

לטענת המוכר הוא איבד את המפתח העיקרי(לא רואה סיבה שישקר את האמת).

עכשיו מה עליי לעשות האם יש אפשרות לקנות מפתח שני ולקודד אותו לרכב? כמה דבר כזה יכול לעלות?

ודבר נוסף האם עליי לחשוש ממשהו?

בגדול הבחור נראה אמין ולא שקרן אבל אי אפשר לדעת

פורסם

אתה יכול לקנות מפתח חדש ולבטל את הקידוד של כל הישנים במחשב הרכב, כך שהם לא יפעלו, גם אם מישהו ינסה להשתמש בהם.

דבר עם שוקי מ"פאר המנעולים".

 

ה"שיעור" יעלה לך לדעתי בין 400 ל- 700 ש'.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה על התגובה המהירה, אתה צודק על טעויות משלמים.

לא ידעתי שאפשר לבטל את המפתחות הקודמים, תודה.

הבחור שנתת לי הוא במקרה מאזור הצפון?

פורסם

לפני שאתה רץ לשלם, אם יש לך מחשב רכב (כל מיני הגדרות שאפשר להריץ בתצוגה) יכול להיות שכבר יש שם אופציה לקידוד מפתחות חדשים/מחיקה של קיימים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ייתכן שהרכב נרכש במכרז הוצל"פ, עם מפתח יחיד

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני שאתה רץ לשלם, אם יש לך מחשב רכב (כל מיני הגדרות שאפשר להריץ בתצוגה) יכול להיות שכבר יש שם אופציה לקידוד מפתחות חדשים/מחיקה של קיימים.

לצערי אין לי מחשב, ואני רחוק מלהבין בדברים האלה, אז כדי שתהיה עבודה איכותית כנראה אצטרך לשלם, רק אשמח אם תייעצו לי למי ללכת באזור הצפון(חיפה)

פורסם

לא רוצה חלילה להפחיד אותך , זה נכון שניטל לבטל מפתחות אבל לא פתיחת דלת עם מפתח

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אני הייתי יותר מוטרד מעניין הביטוח לגניבת רכב, במיוחד כשמדובר באוטו גניב.

אם משכפלים מפתח זה יהיה רלוונטי בכלל? די בטוח שהביטוח לא יסתפק בזה אלא ירצה החלפה של המנעולים עם מפתחות חדשים. תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

גם אם יפתח את הדלת האימובילייזר לא יאפשר הנעה, כי כאמור ביטלו את המפתחות הקודמים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מאיפה הביטוח יידע מה הוא שיכפל וכמה היה בהתחלה?

הביטוח לא דורש 2 מפתחות מקוריים כחלק מהתנאים.

אין שום בעיה להצהיר שהרכב נקנה עם מפתח אחד.

פורסם

אתה רוצה להגיד שאין דרך לדעת אם המפתחות מקוריים?

אם כך, מה קורה במצב היפותטי לאדם שנגנב לו האוטו יחד עם המפתח (מקרה בו הביטוח לא משלם על התביעה), והוא משכפל את המפתח רגע לפני שהוא תובע את הביטוח?

הרי ידוע שהביטוחים יעשו הכל בשביל לא לשלם, ובמיוחד בתביעה כזו בגובה של מחירון האוטו.

פורסם

בכל מקרה כשאתה עושה מפתח לך רק על מקורי, ראה פה.

 

הסיכום משם:

כמו שכתוב בשירשור הלכתי על ה"מקורי", המפתח היה נראה בדיוק כמו הקודם רק שהלשון של המפתח היתה לרוחב ולא לאורך.

היה שקט במשך כמה זמן, ואז המפתח התחיל להתפרק מדי פעם, פשוט מכניסים לסטארטר מסובבים והקופסא של השלט מתפרקת וכל החלקים מתפזרים באוטו, חזרתי למוכר שהרכיב מחדש והדביק, אבל זה לא עזר.

אתמול עשיתי מפתח חדש במקום אחר (750 ש"ח), שטען שהמפתח הקודם לא היה מקורי (כמו שכבבר שיערתי).

בקיצור למדתי שיעור על "מקורי" .

ועוד שיעור, לא להתפתות לפרסום אגרסיבי באינטרנט על המחיר הכי זול בישראל.

פורסם

רק מקורי, להזמין מצ'מפיון, המפתח מגיע מהמפעל מותאם לרכב שלך בלבד. אחרי שהוא יגיע בקש מהמוסך לבצע קידודים מחדש.

העלות כ1000 ש"ח, דורשים לשלם עליו מראש ואז הוא מגיע בדואר אווירי תוך שבוע שבועיים.

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...