Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מעוניין לרכוש את הרכב הנ''ל.

רציתי לדעת כל כמה זמן עושים טיפולים לרכב מסוג זה?

בנוסף האם קיימת רצועה או שרשרת טיימינג?

עלויות? מה מטפלים בכל טיפול?

תודה רבה!

פורסם

איזה מנוע 1.2 טורבו או 1.2 אטמוספרי, 0.9?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

בארץ זה טיפול כל 30 אלף \ או שנה לפי יצרן (מומלץ כל 15-20 אבל לשיקולך).

 

זה ספר הנהג אתה מוזמן לעיין בו : http://www.renault.co.il/CountriesData/Israel/images/cars/CarBooks/clio/clio4_2016HE.pdf

 

לא מצאתי מידע סציפי על המנוע הזה ותצטרך להמתין לתשובה של מישהו אחר לגבי המנוע ( קוד H5F G4 ).

מנוע ה TCE של הגרסא הידנית, 0.9 טורבו, עם שרשרת, כנ"ל מנוע 1.6 טורבו של הקליאו-ספורט, אבל זה לא מעיד על שאר המנועים.

 

אגב, שים לב, הרבה מוכרים "מתבלבלים" בין ה COLLECTION ל EXPRESSION PACK בפירסום הרכב וכמעט תמיד מפרסמים את הדגם היקר יותר. (collection) כי המחירון שלו גבוה יותר, אני רוצה להאמין שזה באמת תמימות, ולא הנחה שקונה לא יסתכל ברשיונות הרכב.

 

דרך קלה להבדיל היא הטאסות - אם הם בצבע כסוף, משמע, טאסות, זה Expression Pack.

אם ג'אנטים שחורים של רנו - זה Collection, בתוך הרכב - בקרת אקלים בקולקשן אל מול מזגן רגיל באקספרשן.

ההבדל במחירון בין הגרסאות הוא כמה אלפים טובים, אל תיפול בזה.

עריכה אחרונה על ידי stum
×
×
  • תוכן חדש...