Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בהגדרות המכשיר יש אפשרות לבחור בין 2way לבין 3way.

הבעיה שלאחר בחירת מצב 3way וכל ההגדרות הרלוונטיות, בזמן עבודה ההגדרות הללו כאילו מתאפסות, וכל אפשרויות הכיוונים מוגדרות לפי 2way ברירת מחדל.

הגדרות אחרות (כגון תחנות רדיו או קישוריות של הטלפון נשמרות) בחוברת המורחבת אין התייחסות שהצלחתי למצוא.

הצעות?

מתחדשת*

פורסם

איפזה זה משתנה באפליקציה או במכשיר עצמו?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

באפליקציה אני בכלל לא מצליח לעבור ל 3way.

כרגע מדבר על הכיוונים שנעשים במכשיר עצמו.

מתחדשת*

פורסם

אני זוכר שבאלפיין הישנים יותר כמו ה9855 וה9853 היה ממש בורר - כפתור פיזי ברצפת המכשיר (צריך לשלוף החוצה את הגוף) ואז כמובן צריך היה לכבות ולהדליק את המכשיר או שזה היה אפילו לנתק אותו לחלוטין מהזרם.

 

תנסה - להדליק את המכשיר, להעביר ל3WAY, לכבות את המכשיר ולהדליק שוב.

 

תנסה להדליק את המכשיר, להעביר ל3WAY, לכבות את המכשיר, לנתק ממקור המתח, לחבר ולהדליק.

 

וגם תבדוק אם לא פספסת איזה כפתור SAVE או שאולי אתה צריך להכניס את זה לאחד הפריסטים - אני זוכר שלקרוס ולTC למשל יש שישה פריסטים - כך גם לאקולייזר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין כפתור פיזי לפי חוברת ההוראות, אבל יש הגדרות ספציפיות שיש לבצע בדיוק לפי הכתוב בה (עמ' 23).

בהקשר ישיר לנ"ל, יש לוודא שחיבורי המתח של ה-HU תקינים ונכונים.

 

כמו כן, במידה והאפליקציה אכן לא מאפשרת עבודה במוד 3WAY, הייתי מסיר אותה מהטלפון שמתחבר למערכת, שמא היא גורמת לבלבול הזה.

פורסם

Great success !

Tom- בפעם הבאה שאתה בנתניה, אתה מוזמן לבירה.

לא מבין איך פספסתי את העמוד הזה עד עכשיו...

מתחדשת*

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

במצב רגיל (3WAY) אין אאוטפוט לערוץ הגבוה (טוויטרים) ולערוץ הסאב, רק לערוץ המידים.

במצב DEFEAT יש סאונד בכל הערוצים, אבל זה מצב שלא מאפשר כיוונים כלל, והוא סוג של SAFE MODE.

לא מצליח למצוא התייחסות בחוברת, ולא במשחק עם המערכת.

מתחדשת*

פורסם

בדקת שסלופ, נקודות חיתוך מוגדרים ואין הנחתה או שהערוץ לא כבוי? נשמע הזוי...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא נראה לי שיש אפשרות לכיבוי ערוץ.

סלופ והנחתה קיימים כברירת מחדל, עם אפשרות שינוי.

הזוי זה שם המשחק...

מתחדשת*

פורסם
שלום לכולם

בהגדרות המכשיר יש אפשרות לבחור בין 2way לבין 3way.

הבעיה שלאחר בחירת מצב 3way וכל ההגדרות הרלוונטיות, בזמן עבודה ההגדרות הללו כאילו מתאפסות, וכל אפשרויות הכיוונים מוגדרות לפי 2way ברירת מחדל.

הגדרות אחרות (כגון תחנות רדיו או קישוריות של הטלפון נשמרות) בחוברת המורחבת אין התייחסות שהצלחתי למצוא.

הצעות?

 

לא בטוח שמהתגובות לשאלה שלך הבנתי בדיוק מה הבעייה , אבל בכל מקרה , אחרי שבוחרים את המעבר ל 3WAY , יש לכבות ולהדליק את הסוויצ' מייד - אחרת המכשיר חוזר ל 2WAY לאחר הכיבוי וההדלקה שלו.

ליום יום -כבר אין - פיג'ו 306 עם 167 כ"ס.

לסופ"ש (וליום יום)- קליאו ספורט עם 182 כ"ס.

פורסם
לא בטוח שמהתגובות לשאלה שלך הבנתי בדיוק מה הבעייה , אבל בכל מקרה , אחרי שבוחרים את המעבר ל 3WAY , יש לכבות ולהדליק את הסוויצ' מייד - אחרת המכשיר חוזר ל 2WAY לאחר הכיבוי וההדלקה שלו.

 

המערכת מכוונת ל 3WAY, בוודאות, עשיתי גם מעבר ל2 ואז חזרה ל 3 כולל כיבוי הסוויץ' כדי להיות בטוח.

הבעיה היא שבמצב 3WAY רגיל- אין סיגנל בערוץ הגבוהים ובערוץ הסאב, רק בערוץ המידים.

במצב DEFEAT- יש סיגנל בכל הערוצים הנ"ל.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...