Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, יש מישהו עם רכב בן פחות מעשר שנים בלי ביטוח מקיף?

הגנבים משאירים את השער פתוח, אז לא מפריע להם גם אם לוקח 10 דקות בשבילו להפתח.

פורסם
.

מניח שקראת את מה שכתבתי "יש לי לא קצת מידע וסיפורים אמיתיים" מניח שזה יכול להגיד הרבה לגבי איך המידע הגיע אליי, סביר להניח מאנשים מאוד אמינים, לא? אבל מאוד.

היום זה עובד בשיטת הנקודות ונדרשים לבצע סיורים בנקודות בזמנים מסויימים או לחלופין, שיטות אחרות.

איך חשבת שסייר אחר מעיר אחרת מגיע להחליף את הסייר? או הסעות של המוקד של אנשים? הפקידה סיימה לעבוד, צריך לקחת אותה. הסייר המחליף מגיע מעיר אחרת צריך להביא אותו (נסיעות של עשרות דקות הולכות לחינם ומחרטטים את המבוטחים).

 

בנוסף, יש טריקים לעקוף את הברקודים ונקודות הסריקה ובנוסף, מגבלות הדלק הקשות שהוכנסו לתקציבים לא מאפשרים סיורים אינסופיים ולכן = שינה כן חלק מהאפשרויות, מדי פעם בודקים שהוא בחיים.

ואני מדבר איתך על חברה גדולה בתחום, אבל תלוי באיזו עיר, יש ערים עם סיירים בודדים ויש ערים.

במקרה אני עובד במוקד די גדול ובכלל בתחום המוקדים ב15 שנים האחרונות.

הסיפורים ששמעת נכונים לפני כ 10 שנים,כמו שכבר כתבתי,מאז ימי האיתורן כבר אין מצב שסייר לא מגיע כמו כן נקודות ביקורת אין מצב לא לעשות,כי יוצא פלט של לחצן סייר,הלקוח משלם השירות הזה.

לגבי הסעות של פקידות וכאלה,אני יודע שאצלנו לא קורה,זו הגעה עצמית ובלילות וסופי שבוע יש הסעה מחברת הסעות שעושה איסוף ופיזור.

כל הכתוב ממקור ראשון ולא שמועות.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

הסיפורים שאני יודע ומכיר ממקור ראשון הם נכונים לעד לפניי פחות משנתיים.

אוספים עובדים, מסיעים פקידות ופקידים, וביחד עם החסכון בדלק שנכנס חזק, לא בדיוק נמצאים בכל מקום ומקום.

ייתכן ובמהלך השנתיים משהו השתנה, אבל אלו לא סיפורים של לפניי 10 שנים, אתה טועה.

בנוסף, אמרתי שזה נכון למקומות קטנים ולא לערים גדולות, ששם סביר להניח שיש יותר סיירים.

פורסם
נו, יש מישהו עם רכב בן פחות מעשר שנים בלי ביטוח מקיף?

הגנבים משאירים את השער פתוח, אז לא מפריע להם גם אם לוקח 10 דקות בשבילו להפתח.

 

למעשה, כל עוד יש לך סכום הזהה לעלות הרכב והרכב שלך בן 10, סביר להניח שאין טעם לעשות מקיף.

למה? התאונה שתהיה לך תהיה שווה לא קצת כסף במהלך השנתיים שבהם סביר להניח שתהיה בתביעה מול חברת הביטוח ולמעשה אף תרוויח הרבה יותר.

תמיד קיים החשש והסיכוי "אולי השנה תהיה תאונה חלילה", אי אפשר לדעת.

אבל אז עוברות 5 שנים וכלום לא קרה, לא נעים.

 

בכל מקרה, זה הכל שיקולים של כמה אתה נוסע בפועל, האם אתה כמה שעות ביום על הכביש? או מתנייד מהבית לרכבת או למשרד 10 דקות מהבית? הרעיון ברור.

×
×
  • תוכן חדש...