Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2015


dor77
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני מעוניין לקנות איביזה.

יש שמועות שהגיר שלהם לא משהו..חלק טוענים שהיו בעיות עד שנת 2014.

בכל אופן, כרגע התקציב שלי מתאים ל-2015, דגם AM5, מנוע 1200.

בתוספת של 10 אלף ש"ח בערך, אני מגיע לאיביזה 2016 עם מנוע 1000.

שאר החידושים והתוספות של 2016 פחות קריטיות לי, אני שואל מבחינת מנוע וגיר, יש סיבה לעשות מאמץ נוסף?

יש פה מישהו ששמע/מכיר את הדגם AM5 של 2015 עם המנוע 1200 ויודע להגיד אם יש לו מחלות מכניות קריטיות?

 

תודה!

פורסם

על הבעיות של הDSG ממליץ לקרוא בפורום, חלקם טוענים שנפתרו חלקם לא - אם אמינות חשובה לך לדעתי לא בחירה מוצלחת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

עצה שלי, לך על מאזדה 2 - האוטומטית הכי חזקה(ללא טורבו), אני באותו מצב כמוך ובסוף החלטתי ללכת על המאזדה.

מה שלא תוציא בדלק ובמחירון של האיביזה, תוציא בטיפולים על הגיר...בסופו של יום, אמינות זה מה שהכי חשוב

פורסם (נערך)

לא לכולם אמינות זה הכי חשוב. אני בהחלט מוכן לספוג בעיות בתמורה לדברים אחרים. כל אחד והשיקולים שלו.

למשל , האיביזה הזו אין לה כמעט מתחרים במחיר ואם בעל השרשור יעשה קניה מודעת (וצ'מפיון עדיין לוקחים אחריות על הגיר גם מעבר ל3 שנים), אז יבקר נניח פעם בשנה-שנתיים במוסך לשיפוץ גיר.משאיר את האוטו במוסך לכמה שעות . האם זה נורא ? יש כאלה שלא מתרגשים.

הכל עניין של תאום ציפיות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
לא לכולם אמינות זה הכי חשוב. אני בהחלט מוכן לספוג בעיות בתמורה לדברים אחרים. כל אחד והשיקולים שלו.

למשל , האיביזה הזו אין לה כמעט מתחרים במחיר ואם בעל השרשור יעשה קניה מודעת (וצ'מפיון הרי לוקחים אחריות על הגיר גם מעבר ל3 שנים), אז יבקר נניח פעם בשנה-שנתיים במוסך לשיפוץ גיר. האם זה נורא ? יש כאלה שיגידו שלא.

הקטע הוא שהמאזדה די מצמצמת את הפערים בין עצמה לבין האיביזה...

אם היינו מדברים על טויוטה יאריס או הונדה ג'אז מול האיביזה, אז ברור... אבל האצה מ0 ל100 ב9.3 שניות לעומת 10.3 שניות... לא כזה דיל ברייקר, וצריכת דלק טיפה יותר טובה מצד האיביזה. לדעתי מבחינת חבילה כוללת, המאזדה 2 מנצחת אם זה שיקול של ביצועים+אמינות ביחד.

 

ולמה שתקנה רכב עם הידיעה בראש שיש סיכוי טוב שעוד מעט תבקר במוסך למרות שהוא חדש? עם המאזדה יש לך שקט בראש, כל 15 אלף קילומטר טיפול וזהו. על האיביזה שמעתי מקרים של החלפת מצמדים אחרי 10 אלף ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי Meirizon
פורסם

החיים הם לא 0-100 (לרוב האנשים), ופה בא לידי ביטוי המומנט הנדיב (18 קג"מ ל-1.2, 20 ל-1.0 החדש) בסל"ד נמוך של האיביזה. גם ההבדל בצריכת הדלק- אם בהכללה, ממוצע הגיוני במאזדה יהיה 1-11, באיביזה ממוצע הגיוני יכול להיות בנסיעה מעורבת 1-15. 4 קילומטרים נוספים על כל ליטר דלק הם לא עניין של מה בכך. ועוד מילה בנושא הגיר- מספר התקלות ב-DSG7 יורד, והוא גם די נפוץ כך שיש ידע והתמחות בטיפול בו. קורים מקרים של החלפת קלאצ'ים גם אחרי 5 אלף ק"מ. מצד שני, יש לא מעט מקרים של רכבים שנוסעים יופי ועל גיר "מקורי" ולא כזה שחצי ממנו הוחלף גם ב-120 אק"מ.

 

שכל אחד יעשה את הבחירה הראויה בעיניו. לטעמי, היתרון שמעניקה האיביזה בתחום המנוע והגיר [כוח וביצועים] מכריע את הכף לעומת האמינות של מאזדה. סבתאר שלי הייתה בוחרת במאזדה.

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

חשבתי על מאזדה רבות העניין הוא שהרבה הזהירו על צריכת דלק בעייתית..

מה לגבי רנו קליאו? אני די נגד צרפתיות בגלל התדמית הבעיתית אבל אם לא אמצא סופר מיני כנראה שאלך על מיני כלשהי...

פורסם

הקליאו גם זריזה מאוד,בעיר פחות נוחה מהאיביזה וגיר פחות מהיר.

אבל היא מעוצבת מאוד,איבזור טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרבה ילדים קונים את האיביזות ונוסעים עליהם כמו על רכב מרוצים ואז יש תלונות על הגיר.

הגיר הזה יכול לגרום לרעידות בגלל התעללות בו, לזמן מה, בגלל השחיקה הלא אחידה.

הגיר הזה מעולה סך הכל, ומצריך החלפת קלאצ' כל 70-80 אלף ק"מ.

הוא מאוד יעיל, מעל 90% יעילות העברת כוח למנוע. מה שאומר שאתה תחסוך בדלק את כל הוצאות קלאצ'ים עליו.

סך הכל רכב מאוד מומלץ, גרסת טורבו וגיר מאוד יעילים, והרכב עצמו די איכותי יחסית למחיר.

פורסם
החיים הם לא 0-100 (לרוב האנשים), ופה בא לידי ביטוי המומנט הנדיב (18 קג"מ ל-1.2, 20 ל-1.0 החדש) בסל"ד נמוך של האיביזה. גם ההבדל בצריכת הדלק- אם בהכללה, ממוצע הגיוני במאזדה יהיה 1-11, באיביזה ממוצע הגיוני יכול להיות בנסיעה מעורבת 1-15. 4 קילומטרים נוספים על כל ליטר דלק הם לא עניין של מה בכך. ועוד מילה בנושא הגיר- מספר התקלות ב-DSG7 יורד, והוא גם די נפוץ כך שיש ידע והתמחות בטיפול בו. קורים מקרים של החלפת קלאצ'ים גם אחרי 5 אלף ק"מ. מצד שני, יש לא מעט מקרים של רכבים שנוסעים יופי ועל גיר "מקורי" ולא כזה שחצי ממנו הוחלף גם ב-120 אק"מ.

 

שכל אחד יעשה את הבחירה הראויה בעיניו. לטעמי, היתרון שמעניקה האיביזה בתחום המנוע והגיר [כוח וביצועים] מכריע את הכף לעומת האמינות של מאזדה. סבתאר שלי הייתה בוחרת במאזדה.

נראה לי שאתה קצת מגזים עם הנתון על הדלק, רוב מבחני הרכב שבחנו את המאזדה 2(מדבר על הדגם האחרון) הגיעו ל1:13 בנסיעה מאומצת, וקראתי על אנשים שדיווחו על 1:15-1:16 בנסיעה רגועה-סבירה.

×
×
  • תוכן חדש...