Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות מול מוסך שלא עשה עבודה כראוי


Big_White
שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעניין ההקלטות - הן אכן תקפות, אבל בשביל להגיש אותן כחומר בתביעה, תצטרך לתמלל ולתרגם אותן.

לפי מה שזכור לי (ומה שאומר ההגיון שלי) תרגום ותמלול עצמאי קביל רק עם אישור של גוף מקצועי שעוסק בזה לאחר שבדק את החומר/תמלל ותרגם בעצמו.

עריכה אחרונה על ידי Step

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה גר רחוק לא צריך לעניין אותו.

 

כפי שאני רואה את הדברים אתה יכול לשלוח את הרכב על גרר (וזה מה שאני הייתי עושה. או שיקח עליו את הגרר או שיסתכן בזה שהגיר יישרף) או לשים אותו ביום שישי ושיטפל באמצע השבוע. קח בחשבון שהוא יכול להחזיק את האוטו אצלו גם 3 שבועות בטענה שזה הרבה עבודה ושזה לוקח זמן. אתה לא משלם על העבודה החוזרת אז אין לך הרבה יכולת להוכיח שזה לא המצב.

 

בכל מקרה כנראה שנפלת על חאפר ועכשיו אתה במהלך של מזעור נזקים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נכון לעכשיו, מחר בבוקר ביום שישי אני יוצא אליו, לשים אצלו את הרכב.

הבנתי מחבר שבין דין לתביעות קטנות התהליך יכול להימשך כמה שנים בקלות...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהגשתי תביעה בתביעות קטנות, לקח לי חצי שנה לקבל זימון למשפט.

 

לענייני מזעור נזקים - אני חושב שהדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה לשים גיר מפירוק מרכב שעבר תאונה (או מ"ייבוא", שזה פירוק מחו"ל מרכב שעבר תאונה).

 

או לשים את האוטו בפירוק, אם לא בא לך להתעסק.

 

מניסיון הדל שלי עם משפצי תיבות אוטומטיות (דייהו נובירה ימשו"ז של ההורים ולגאסי של חבר), ה"שיפוץ" מסתכם בזה שמרכיבים גיר שאיכשהו מתפקד מגירים גמורים אחרים וחלקים שזרוקים בבוץ מסביב למוסך, ומקווים שיצליחו לערבב את הלקוח עם "אחרי 500 קילומטר זה יסתדר" ואז "הגיר בסדר, יש לך בעיה במנוע" אחר כך.

 

כדי לתקן גיר אוטומטי ברמה גבוהה, צריך כלים וציוד בדיקה מיוחדים ומאוד יקרים, וסביבה כמעט סטרילית, מה שבמוסך ממוצע שמכנה את עצמו בגאווה "מכון גירים אוטומטיים" פשוט אין.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהגשתי תביעה בתביעות קטנות, לקח לי חצי שנה לקבל זימון למשפט.

 

לענייני מזעור נזקים - אני חושב שהדבר הכי טוב שאפשר לעשות זה לשים גיר מפירוק מרכב שעבר תאונה (או מ"ייבוא", שזה פירוק מחו"ל מרכב שעבר תאונה).

 

או לשים את האוטו בפירוק, אם לא בא לך להתעסק.

 

מניסיון הדל שלי עם משפצי תיבות אוטומטיות (דייהו נובירה ימשו"ז של ההורים ולגאסי של חבר), ה"שיפוץ" מסתכם בזה שמרכיבים גיר שאיכשהו מתפקד מגירים גמורים אחרים וחלקים שזרוקים בבוץ מסביב למוסך, ומקווים שיצליחו לערבב את הלקוח עם "אחרי 500 קילומטר זה יסתדר" ואז "הגיר בסדר, יש לך בעיה במנוע" אחר כך.

 

כדי לתקן גיר אוטומטי ברמה גבוהה, צריך כלים וציוד בדיקה מיוחדים ומאוד יקרים, וסביבה כמעט סטרילית, מה שבמוסך ממוצע שמכנה את עצמו בגאווה "מכון גירים אוטומטיים" פשוט אין.

 

דווקה החברה שאני מכיר מהמרכז. הכל בסדר שם עם סטריליות בחדר העבודה. אפילו יותר מדי נקי ומסודר שם לטעמי.

אגב הם בנו לא מעט תיבות אוטומטיות מחוזקות לרכבי ספורט בארץ.

מה קורה אצל הבחור הזה. נגלה מחר.

 

את האוטו אני לא אשים בפירוק. זאת קוביה שנוסעת עם מנוע תקין. וגיר שעכשיו הולך ליהיות תקין, עד שאני אמצע סטיישן להשתיל שם את המנוע הזה ואת הגיר הידני.

וכן יש לי גם גיר ידני בצד. שזקוק לכמה חלקים שיוזמנו בחודש הקרוב.

אבל האוטומט חייב לרדת מהרכב כשהוא תקין לחלוטין. במידה וארצה למכור אותו.

או לשים אותו בצד לכל וולוו 940 שתבוא בעתיד.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אם התיקון מחר לא יועיל אל תנסה לשפץ את הגיר שוב.

רכב כזה אחרי תאונה/ עומד ללא טסט אפשר להשיג באלפייה אולי קצת יותר.

אני במקומך הייתי רוכש אחד כזה עם גיר תקין, מפרק גם כל מה שנראה לי, ומוכר לברזל בכמה שאקבל.

לאבא שלי היה לא מזמן אחד כזה סטיישן, הלך המנוע ונמכר באלפיה.

 

אגב, ראיתי שגם אתה היית בדעה הזו כשרכשת את הרכב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?616840-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-940&p=5275858&viewfull=1#post5275858

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אם התיקון מחר לא יועיל אל תנסה לשפץ את הגיר שוב.

רכב כזה אחרי תאונה/ עומד ללא טסט אפשר להשיג באלפייה אולי קצת יותר.

אני במקומך הייתי רוכש אחד כזה עם גיר תקין, מפרק גם כל מה שנראה לי, ומוכר לברזל בכמה שאקבל.

לאבא שלי היה לא מזמן אחד כזה סטיישן, הלך המנוע ונמכר באלפיה.

 

אגב, ראיתי שגם אתה היית בדעה הזו כשרכשת את הרכב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?616840-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-940&p=5275858&viewfull=1#post5275858

 

התאהבתי ברכב לכן העדפתי לשפץ ולא לקנות מפירוק. אם השיפוץ לא יצליח, אשפץ במקום אחר ואגיש תביעה.

מפירוק אני לא הולך לקנות. פשוט הגיר הידני שיש לי בצד יכנס לרכב מהר יותר ממה שחשבתי חח

 

כרגע אני נמצא במשא ומתן עם בעל סטיישן. שקצת עקשן וחושב שהוא יצליח למכור ב 15 אבל בסוף הוא ימכור במחיר שאני רוצה חח ואז יהיה לי עוד גיר, עוד מנוע, עוד מלאי חלקים... נתן לבחור עוד שבוע להיתבשל:)

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר של שיפוץ, אתה יכול להרכיב גיר מפירוק בין 2-3.

אני מבין שזו החלטה רגשית ולא כלכלית.

 

לגבי גיר ידני, זה יעבור טסט?

 

גיר מפירוק. 1000-1500 שקל

פירוק והרכבה של הגיר. זה עוד 1200-1500 שקל

העדפתי לשים עוד כמה שקלים ולשפץ...

 

בקשר לאם זה יעבור טסט... NO COMMENTS

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...