Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

לחברה קרובה יש רכב מסוג טויוטה קורולה משנת 2008.

לרכב יש מפתח ספייר יחיד שמסתבר שלא ניתן לשכפל אותו מאחר והקוד הפנימי דפוק (כך נאמר לה)

הפתרון שהוצע לה הוא החלפה של מחשב אימובילייזר וצילינדר דלת נהג במחיר של 7300 שקלים.

האם זו הצעה ריאלית ? האם אכן לא ניתן לשחזר את הקו הפנימי של המפתח ? האם שווה לחפש מפירוק ?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Sago
פורסם (נערך)
תקנה את זה וניתן

לשכפל מפתחות

[ATTACH=CONFIG]482491[/ATTACH]

 

 

נשמע מעולה !

זה אשכרה עובד ?

אני צריך לרכוש בעצם מפתח מקורי חדש מהחברה שעדיין לא תיכנתו אותו ולתכנת אותו ברכב בעזרת הכלי הזה ?

דבר נוסף - יש בעל מקצוע בארץ שיכול לעשות את זה בתשלום ? זו לא עבודה גדולה ולהזמין את זה מחול יקח זמן.

תודה

עריכה אחרונה על ידי Sago
פורסם

זה לא הכלי שאתה צריך, ואין דבר כזה קוד פנימי דפוק,

המפתחות של טויוטה מגיעים עם קידוד חד חד ערכי והם אינם ניתנים לשכפול,

השכפול מתבצע למעשה על ידי הוספת מפתח לקי הקוד למחשב הרכב,

ניתן לעשות זאת עם התכנה של TECH STREAM (יש מתאמים באיביי עם תכנה באזור 80 ש"ח)

בכל אופן מה שאני עשיתי זה קניתי מפתח משומש עם שלט באיבי עלה 100 שקל ועוד גלם נקי, העברתי את הציפ,

ובזמנו עשיתי קידוד בטויוטה -לקחו 100 ש"ח, היום יש לי את המתאם שלהם., סה"כ יצא 250 שקל למפתח עם שלט ופלסטיקה חדשה, אם אתה מוותר על השלט המפתח הרבה יותר זול.

פורסם

תודה רבה לכל מי שעזר.

כל הסיפור תוקן בעלות של 350 שקלים כולל הגעה אל הרכב ותיקון במקום.

לאחר שיחה קצרה עם בעל המקצוע, נאמר כי גם במידה והיה צריך להחליף את כל המערכת, התיקון עולה כ 2500 שקלים.

 

אז ככה - חשוב לי לעדכן על בעלי המקצוע האלו כדי שתדעו ממי להתרחק (אין כאן HALL OF SHAME ? )

מי שניסה לעקוץ את הבחורה הוא "טיוטה רכב השפלה" והוא יושב ברמלה. כאמור, ביקש 7300 שקלים.

קומבינטור נוסף הוא "קובי מנעולים" שבנתניה. ביקש 1000 שקלים.

 

תודה רכבה לכולכם.

פורסם

חבל מאוד שיש אנשים שמנצלים תמימות של אנשים אחרים,

אני יכול להגיד שביקרתי אצל בעל מקצוע הגון בשכפול המפתח , הוא אכן ניסה לשכפל ללא הצלחה.. ולא לקח שקל על העבודה..

בסוף התברר שאכן הבעיה לא הייתה אצלו , אלא בטכנולוגיה של הקידוד..

×
×
  • תוכן חדש...