Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - טויוטה C-HR בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גם חושב שהטויוטה לא דומה לג'וק, זה רק רכב באותו סגנון מבחינת התצורה.

 

לגבי העיצוב, תסלחו לי בבקשה, אבל אני אישית לא מתחבר לרכבים בסגנון עיצוב של גרושות במשבר גיל ה40.

החלקים העקומים מאחורה לדעתי לא מוסיפים. זה ניראה כאילו לקחו עיצוב של לקסוס, הקטינו וקלקלו כל מה שרק אפשר (אני חושב שללא שקעים האלו בפח, העיצוב היה הרבה יותר טוב). העיצוב ללא ספק אמוציאונלי, מעורר רגשות ולא עיצוב ניטרלי כמו ברוב דגמי טויוטה. כל אחד והטעם שלו.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רועי,

 

אנחנו מנהלים פה מין שיח חרשים אז בא ניישר קו, שניינו בעד כל עיצוב שהוא שונה מהבנאליות המשעממת.

 

אתה משום מה רואה בטויוטה "גניבה עיצובית" מהג'וק, אני לא ממש רואה את זה אבל בין אם כן גניבה או לא גניבה, אני מעדיף (מבחינה עיצובית כרגע, לא מדבר על איכויות הרכב) כל CR-H שכזו על כל שיעמום כמו טיגואן ועד היום,, כל ג'וק על הכביש גורם לי למין חיוכון קטן בזוית הפה בעוד שייטי גורם לי...האמת, לא גורם לי לכלום, אני פשוט לא רואה אותם. שקופים.

תרשה לי לומר מה אני רואה, לא גניבה ולא נעליים, קיים היום טרנד עיצובי שמוצא ביטוי בהרבה מאוד כלי רכב, ביטויו הקיצוני בג׳וק ובאוטו החדש של טויוטה, שכפי שכבר ציינתי באותו דו שיח של חרשים כדבריך, ולא פעם אחת, אינו גנבה של עיצוב, אלא אימוץ הטרנד שגרעינו הקרבת הנוחות והשימושיות לטובת קו אופנתי נוהג שהיום הוא הקו הרובוטריקי או האוריגמי אם תרצה, אני לא אוהב את זה, אתה כן וזה בסדר גמור, ענין של טעם, אבל יציאה מהקופסה זה פשוט לא. העובדה שאתה שם הברקה עיצובית אמיתית שאכן יצאה ובקפיצה מהקופסה, כמו המולטיפלה יחד עם האוטו הזה, מצביעה אכן על כך ששנינו כותבים על שני דברים שונים לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי נסיעת מבחן להשקה של עיתונאים?

 

במהלך השבוע הקרוב ואילך. לאט לאט יגיעו ההדגמות אל העיתונאים.

 

השבוע גם יכנסו הדגמות לאולמות התצוגה וכמובן רכבי התצוגה עצמם.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להקריב שימושיות ברכבי על כמו פרארי זה בסדר

 

להקריב שימושיות ברכב משפחתי על מזבח עיצוב ( ולא משנה אם הוא נאה לאחד או שקוף לאחר ) בזבוז.

 

בעיני לפחות על פי התמונות הטויטה מכוערת, גם המולטיפלא ( השגיאה במכוון ) מכוערת, אבל שונה מהעדר בעיצוב וזה לזכותה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוער הוא ממש לא. גורם ל-XV, טוסון, ספורטאז', נירו והויטרה - להראות כל כך מיושנים וחסרי טעם.

 

וזה עוד לפני שבכלל נגענו באיכות החומרים, נוחות הנסיעה והנאה מנהיגה (כן כן, יש בו מהחומר הזה).

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב "המיוחד" נועד לקסום ללקוח האירופאי, אבל את שאר הלקוחות המסורתיים של טויוטה? לא חושב שעיצוב, יפה או מכוער, בכלל מעניין אותם במיוחד - העיקר שזו טויוטה על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב "המיוחד" נועד לקסום ללקוח האירופאי, אבל את שאר הלקוחות המסורתיים של טויוטה? לא חושב שעיצוב, יפה או מכוער, בכלל מעניין אותם במיוחד - העיקר שזו טויוטה על כל המשתמע מכך.

 

חולק עליך. חלק ניכר מהלקוחות מצפים לו גם בזכות העיצוב הנועז.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הייתה לא בגלל הרכבה, אלא בגלל תכנון: מעברי שמן היו צרים ונסתמו בגלל הבוצה, מה שגרם להרס מנוע עם הזמן.

 

ששששש.... אתה מבלבל אותנו עם עובדות. האוטו הורכב בטורקיה, לכן הוא זבל. עזוב עכשיו שהתכנון היה לקוי, זה לא רלוונטי :roll:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר ליוניון מוטורס.

מסתבר שה-CH-R הגיע גם לייבוא מקביל והוא רשום באתר של חברת "אוטומקס".

לא מצויין מחיר, אבל גם מציעים ייבוא מקביל ליאריס היברידית ב-106,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שחכתי כבר שאסור לרשום דעות פה בפורום, עדיין הדעות מבוססות על עובדות, לא יודע איך הבנתם שדיברתי על הפנים של הרכב, דיברתי בכללי כי הרכב עטוף פלסטיק ונראה כמו כל טויוטה רגילה ברמת גימור ליסניג (בלי להזכיר את התמונה של פנים הרכב בתחילת השרשור, שזאת רמת הגימור הגבוהה שלא תגיע לארץ), אבל אם כבר אז כבר, בזמנו שעברתי במגרש של אלבר ישבתי בטויוטה קורולה האמריקאית (נמכרה עד 2016 בארה"ב) שהם הביאו (הייתה שם גם לקסוס ES 300 הייבריד), הרכבים האמריקאים לא מצטיינים באיכות הפלסטיק אבל לפחות איכות ההרכבה הייתה נורמלית, ישבתי כנוסע בטויוטה קורולה (טורקית) שנת 2015 של שכן שלי (המקבילה לדגם האמריקאי) וכל הפנים היה בלוי רופף ומקרקש, בכללי טויוטה לא מצטיינים בעיצוב וכנראה שגם לא באיכות הדשבורד של הרכב (בלי להזכיר את הדשבורד המתפורר של הלנדקורז 2004 - 2009 היפני), לשכן שלי (אותו אחד עם הקורולה) היה לנדקרוזר ארוך לקשרי 2010 (רכב שעלה כ-400K!!) שהקונסול המרכזי שלו מזכיר ומרגיש כמו הקורולה ליסינג של אותה תקופה, פשוט עלוב.

 

 

כנראה שלא, אבל לפני 17 שנה הרכיבו איזה קורולה בטורקיה והיו בעיות במנוע (שהביאו מיפן). אז הרי ברור שכל דבר שיוצא משם זה זבל עופות טהור. את מי מעניינות העובדות?

 

 

ששששש.... אתה מבלבל אותנו עם עובדות. האוטו הורכב בטורקיה, לכן הוא זבל. עזוב עכשיו שהתכנון היה לקוי, זה לא רלוונטי :roll:

 

 

נתת דוגמא ממש לא טובה, לא קשורה ו"מסקנה" מאוד סרקסטית (אי אפשר כבר להבין פה מי סרקסטי ומי לא, ראה מקרה tzvipper), יש כלכך הרבה דוגמאות ובחרת לתת את הדוגמא הזאת (אולי כי זאת מתישבת עם ה"תאוריה" שלך), הנה לך קצת עובדות: ה-CHR מיוצר\מורכב ב-5 מדינות, מה ש"מורכב" בטוריקה מורכב מחלקים שמספקים 135 ספקים, מתוכם 71 טורקים (יותר מחצי), אבל היי, אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר ליוניון מוטורס.

מסתבר שה-CH-R הגיע גם לייבוא מקביל והוא רשום באתר של חברת "אוטומקס".

לא מצויין מחיר, אבל גם מציעים ייבוא מקביל ליאריס היברידית ב-106,000 שקלים.

 

הם מציעים את הרכב ב159,900, רמת אבזור הגבוהה ביותר כולל ריפודי עור והיחידה אצלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוער הוא ממש לא. גורם ל-XV, טוסון, ספורטאז', נירו והויטרה - להראות כל כך מיושנים וחסרי טעם.

 

וזה עוד לפני שבכלל נגענו באיכות החומרים, נוחות הנסיעה והנאה מנהיגה (כן כן, יש בו מהחומר הזה).

 

ברור,את זה אתה יודע כי נהגת בו כל כך הרבה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...