Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אחרי 5 שנים ו שמונה וחצי חודשים אמרתי שלום לפאביה ששירתה אותי בנאמנה לאורך 69650 ק''מ שעברנו ביחד.

 

מדובר על פאביה 2011 (עליה לכביש בתחילת מאי), רמת איבזור ספורט, צבע כחול עם גג כסוף.

מנוע 1.2tsi ידנית.

 

כתבו הרבה על tsi, צ'מפיון ורכבי הקבוצה.

אני מבחינתי נהניתי מכל שנייה, הרכב היה אמין ללא תקלות בכלל (פעם אחת נכנס לבדיקה של טיימינג, אך נאמר שאין צורך להחליף).

לא היו רעידות פלסטיק, רעשים מהמנוע והכל עבד פשוט חלק.

בכל התקופה הוחלף מצבר וזוג צמיגים, כל השאר עבד כמו שעון שיוויצארי.

 

צריכת דלק ממוצעת (לפי מעקב לאורך שנים) עומדת על 13.35 ק''מ לליטר (אני גר באיזור השרון ועובד באיזור ת''א).

 

הייתה לנו אי נעימות ממש בהתחלה (מישהי שכחה לשמור מרחק, ובדקה לי את הפגוש האחורי), אך הפאביה התמודדה בגבורהס ויצאה כמעט בלי פגע מורגש (הכל הוחלף לחדש, ולא נשאר זכר)

 

מאחל לה (ולבעלים החדש שבטח קורא שורות אלו) עוד הרבה ק''מ על הכביש, ורק דרכים טובות

 

90cd55c76ac39859a141b0401d4684c6.jpg

 

 

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה עח הסיקור,מעניין לדעת מחירי טיפולים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תודה עח הסיקור,מעניין לדעת מחירי טיפולים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שנתיים ראשונות הרכב טופל ב צ'מפיון (אוטו בדק) טיפול 15 באיזור ה 750, טיפול 30 באיזור 1200

 

לאחר מכן כל שאר הטיפולים היו אצל רון, הטיפול הכי יקר עלה כ 1300.

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
שתף אותנו בכמה נקנה ובכמה נמכר, הידני אמין למופת.

ניקנה ב 101, נמכר בכמעט 40 (בגלל דודה שלא שמרה מרחק...)

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
אני ישמח מאוד שתשתף אותנו בעלות ביטוחים.

 

מקיף - בין 2400 ל 2700 (בלי שלילות תביעות וכו')

חובה בין 1000 ל 1200

פורסם

בן כמה אתה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה זה אומרמ1700 לחודש?

אתה משלם על הדלק, כל השאר הם משלמים? כולל הכל?

 

תפנה אותי בבקשה לעסקה כזאת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תבדוק מול שלמה סיקסט. לפני שנה הציעו לי עסקה דומה, זאת חבילת אחזקה או משהו כזה.

אתה משלם תשלום חודשי והם דואגים לך לטיפולים וביטוח

פורסם

לי יש כזו עיסקה מול שלמה.

קיה סיד סטיישן, 25,000 ק"מ בשנה, 2100 ₪ בחודש, כולל ביטול חובת החזרה לקדמותו, דהיינו בלי שום השתתפות עצמית.

לא משלם ביטוחים/אגרות/טיפולים.

רק ממלא דלק.

את העיסקה סגרתי דרך חברת 'נטו דרייב', קיבלתי שירות מצויין מבחור בשם הלל.

פורסם
ב6 שנים הוחלף רק זוג צמיגים קדמיים?

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

אכן,

עכשיו בבדיקה לפני מכירה נאמר כי צריך להחליף זוג נוסף וכמובן זה שוקלל במחיר

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...