Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלי לא, אבל בטח אוטוטו יופיע.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה רבה על העדכון.

שני דברים שנתקלתי.

 

1. העברת שיר לא עובדת בערוץ ההיסטוריה (אמנם לא שיר אבל עדיין)

2. עדיין בערוץ ההיסטוריה - המון פעמים אני מתחיל לשמוע פרק מסויים ומייד לאחר פרסומת הפרק מתחלף לפרק אחר. מאד מעצבן.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

 

נראה לי שבכלמוביל לא באמת האמינו שמישהו יקשיב לערוץ הזה, עד שצצת עם השאלה הזאת ;)

פורסם
תודה רבה על העדכון.

שני דברים שנתקלתי.

 

1. העברת שיר לא עובדת בערוץ ההיסטוריה (אמנם לא שיר אבל עדיין)

2. עדיין בערוץ ההיסטוריה - המון פעמים אני מתחיל לשמוע פרק מסויים ומייד לאחר פרסומת הפרק מתחלף לפרק אחר. מאד מעצבן.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

 

אני בודק את הנושא, בנוגע להחלפה, זה יעבוד בימים הקרובים :)

 

 


  •  

פורסם
היי, תודה על העדכון.

 

רציתי לדעת האם ה "באג" ברכבי טוסון ידוע לכם, שכאשר מבקשים להעביר תחנה זה מקפיץ ב 2 תחנות קדימה או אחורה?

 

אני לא מכיר את הבעיה, האם יש לך 3G או 4G ? האם עדכנת את האפליקציה ואם ניסית למחוק לה את הזכרון מטמון

במידה וזה עדיין קורה אתה מוזמן ליצור עימי קשר ב[email protected] וננסה ביחד לפתור את הבעיה

פורסם
נראה לי שבכלמוביל לא באמת האמינו שמישהו יקשיב לערוץ הזה, עד שצצת עם השאלה הזאת ;)

רק הבהרה קטנה :) - אציין שאני מופתע מחדש כל פעם מכמות ההאזנה לערוץ הפודקאסטים (אלפים בשבוע) ואני מרדיוס 100FM ולא מכלמוביל

פורסם
אני לא מכיר את הבעיה, האם יש לך 3G או 4G ? האם עדכנת את האפליקציה ואם ניסית למחוק לה את הזכרון מטמון

במידה וזה עדיין קורה אתה מוזמן ליצור עימי קשר ב[email protected] וננסה ביחד לפתור את הבעיה

 

לאבי יש 3G המקורי מה שמקבלים מהסוכנות.

אעשה ניקוי מטמון ואעדכון עכשיו את כל האפליקציה כפי שהבנתי שיצא עדכון.

אעדכן במידה וזה לא הסתדר.

פורסם
רן לוי אמן.

אבל אני אף פעם לא יודע באיזה פרק אני אתחיל ואיפה אסיים :-D

סודרה הבעיה :) כמוכן אפשר עכשיו לזפזפ תוכניות במידה ונפלת על משהו שכבר שמעת

פורסם
סודרה הבעיה :) כמוכן אפשר עכשיו לזפזפ תוכניות במידה ונפלת על משהו שכבר שמעת
תותח!

צריך לעדכן שוב את האפליקציה או שזה אצלכם?

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם
תותח!

צריך לעדכן שוב את האפליקציה או שזה אצלכם?

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

 

בתאוריה זה אמור להתעדכן לבד :) במידה ולא פשוט למחוק את הזכרון מטמון. בנוסף עודכנו מלא חומרים חדשים

פורסם

מה זה? אצל כולם מתעדכן ואצלי לא? אני מתחיל לקחת את זה אישית :)

עשיתי מחיקת מטמון וכל החרטא הזה ולא השתנה כלום.

פורסם

גם אצלי לא התעדכן, כיצד מבצעים מחיקת זכרון מטמון?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

Trickster79



אולי אתה יכול להגיד מה הפתרון ל WAZE שפעם נותן הוראות קוליות ופעם לא?

כלמוביל וגילקאר לא מצליחים לפתור הבעיה (דרך הטלפון)

פורסם
בפרסומת באפליקציה הם אומרים תעדכנו...

אבל נאדה

למישהו יש פתרון?

יש אפליקציה לעדכון אוטומטי. בדקת בה? נראית כמו 2 חצים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...