Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, יש לי מאזדה 6 פרימיום שנת 2007 שמגיעה עם נורות קסנון אורגינל מהחברה.

רציתי לדעת אם ניתן להזמין מאיביי את הנורות האלה כולל המגבר שלהם?

כמו"כ אשמח לקבל קישור למוצר.

 

או שעדיף ללכת על הנורות החדשות מדגם טורבו LED או איך שלא קוראים לזה?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי HakarisH
פורסם (נערך)

יש לך כאן שירשור נורות, בגדול אם קצת מאמץ אפשר למצוא, השאלה אם יש לך צורך במגבר(המקורי הלך/עושה בעיות?)

 

עריכה: זה מה שחיפוש מהיר באיביי העלה לי, קח בחשבון שאם אתה מזמין יתכן שמכס יפזול על זה

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם (נערך)
יש לך כאן שירשור נורות, בגדול אם קצת מאמץ אפשר למצוא, השאלה אם יש לך צורך במגבר(המקורי הלך/עושה בעיות?)

 

עריכה: זה מה שחיפוש מהיר באיביי העלה לי, קח בחשבון שאם אתה מזמין יתכן שמכס יפזול על זה

 

תודה לך, לגבי "שירשור נורות" ששלחת לא מצאתי שמה התייחסות לנורות קסנון.

 

לגבי החיפוש שביצעת ב eBay, הפריט ממש יקר. מצאתי ערכה מלאה בהרבה יותר זול. ברור שזו לא אותה איכות אבל הפער במחירים די גדול!

עריכה אחרונה על ידי HakarisH
פורסם

רצית מקורי, זאת העלות, נורות קסנון ללא מגבר יעלה לך סביבות ה400 לנורה איכותית לדעתי ולא פח סיני, קיט סיני אתה יכול להשיג ב100 שקל וגם האיכות תהיה בהתאם

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
רצית מקורי, זאת העלות, נורות קסנון ללא מגבר יעלה לך סביבות ה400 לנורה איכותית לדעתי ולא פח סיני, קיט סיני אתה יכול להשיג ב100 שקל וגם האיכות תהיה בהתאם

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אז אתה אומר שלא מומלץ להזמין דברים כאלה מ eBay?

פורסם
אתה יכול לחפש קיט של פיליפס/בוש שיעלה לדעתי סביבות 600ש''ח ויעשה עבודה טובה

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אתה מדבר על קיט קסנון? או נורות רגילות?

התכוונת שאחפש באיביי או בארץ?

פורסם

קיט של בוש/פיליפס באיביי.

אתה יכול גם להביא טורבו לד איכותי בסביבות ה450-500 שקל שלא ידרוש ממך דבר חוץ מכיוון פנסים שלא תשרוף לאנשים את העיניים עם הפרוג'קטורים

פורסם (נערך)
קיט של בוש/פיליפס באיביי.

אתה יכול גם להביא טורבו לד איכותי בסביבות ה450-500 שקל שלא ידרוש ממך דבר חוץ מכיוון פנסים שלא תשרוף לאנשים את העיניים עם הפרוג'קטורים

 

אשמח לקבל ממך קישור לאיביי לזוג טורבו לד איכותי, וגם קישור לקיט קסנון של בוש/ פיליפס.

 

נ.ב

על מה היית ממליץ ללכת? להישאר עם קסנון כמו שהרכב הגיע? או לעבור לטורבו לד?

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי HakarisH
פורסם

תתחיל בלהבין איפה יש בעיה כרגע בכלל. בנורות או במודולים או במקום אחר.

 

נורות ה"קסנון" (HID) אאל"ט הינן מסוג D2S. והן ענין זול ביחס למודולים.

 

לגבי מק"ט מקורי של המודולי שליטה, יכול להעזר למשל באתר הזה ולהכניס קוד שלדה. אם מצאתי אחד מתאים, בחברה הוא עולה 3800 ש"ח (מחיר מירבי מומלץ) :shock:. שים לב שהיחידה יושבת לדעתי בתוך תושבת בפנס, והחלפה שלה ברכיב לא מקורי (אם יכנס שם בכלל), בין אם עבור קיט HID או קיט LED עשויה להעלות שאלות בעת טסט שנתי ואף להוביל להכשלה, גם אם במקור הרכב הגיע עם HID.

פורסם

טוב, חיפוש זריז מעלה שערכה איכותית שמתאימה לפנס של פיליפס עולה דיי יקר(1300 ללא משלוח) הערכה שאני ראיתי היא ערכת המרה שעולה סביבות ה500 שקל(אצלך עם הרכב מגיע במקור עם קסנון והנורה שעומדת היינה D2S, ערכה תחלופית כמו שאמרתי יקרה), כמו כן מתאמים הפוכים(מD2S לH כלשהו לא מצאתי, רק ההפך)

 

לגבי טורבו לד לא מצאתי תחליף ראוי שלא תוצרת חברה עלומת שם, חשבתי שאמצא משהו ראוי אך לא.

 

עדיין לא ענית לי על השאלה עם הבאלסט המקורי שלך תקין או לא?

פורסם

תחליף בין הנורות לראות שזה לא המגבר, במידה וזה הנורה רשום עליה דגם D1S או אחר

לפי זה תחפש באיביי ותזמין זוג במחיר נמוך משמעותית מבארץ

תצטרך עזרה

נעזור לך למצוא את המתאים

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...